Nişanlı İle Görüşme Sıklığı Sizce Nasıl Olmalı (Düğünde Yakınsa ) ?

yaklaşık 1 ay önce nişanlandım nişanlımda ondan önce 5 ay konuşmuşluğumuz oldu bu süre zarfı içinde rahat rahat görüşemedik tabiki allah nasip ederse düğünümüz eylülün ilk haftası
Annemin düşüncesine göre nişanlı çiftler hergün görüşürmüş nişanlım hergün gelir gider ugrarmış bize her fırsatta iş çıkışları cıkıp gezilirmiş sürekli
Bizde görüşüyoruz ediyoruz fırsat buldukca ailesinden görümcemden işinden dolayı vs Ama nişanlım bir gün gelmese ya da bir gün görüşmekssek annem başlıo ee niye görüşmüyonuz niye gelmiyor
Bende etkileniyorum bu sefer hergün cıkmak dolaşmak görüşmek istiyorum
Annemin dediği zaten az süre nişanlısınız bu günleriniz gelmeyecek birdaha diyor
Ama her gün hergünde görüşme ne biliyim bende biraz şahsen dolduruşa geliyorum sizce nasıl oluyor?
Nişanlı İle Görüşme Sıklığı Sizce Nasıl Olmalı (Düğünde Yakınsa ) ?
Cevapla