Bir erkek bir kiza arkadas olarak 'SENI SEVIYORUM' diye yazarmi bu durumda?

Adi konmus birsey yok sadece canim bitanem hayatim gibi seyler söylüyo biraz flört var gibi bide seni seviyorum falan diyo arkadas olarak mi diyo sizce seviyomus gibimi yapiyo.
seviyor mu diye sormuyorum zaten cunku kendisi capkin biri ama bana vermeye calistigi mesaj ne sizce?
Bir erkek bir kiza arkadas olarak 'SENI SEVIYORUM' diye yazarmi bu durumda?
Cevapla