Güncellemeler
+1 yıl
Günceli
Güncellemeler
+1 yıl
Yazmadım bidaha
Cevap vermemişse

Aşko cevap vermediyse yazma tabii ki kendinden itersim daha çok
Evet bundan başka saçma sapan bir şey yok
Cevap
3Cevap
Bence sana yazmıyorsa yazmamalısın
Gayet güzel olur yaz bana böyle bir
E yani cevap vermediyse
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar