Soracak soru bulamadım can sıkıntısından. BabyFace Erkek mi Yoksa Karizmatik Erkek mi Size Çekici Gelir?
Babyface :

Karizmatik :

Babyface :

Karizmatik :



> sakalı olmayan erkek çocuk gibi geliyor. sakallı daha erkeksi
Deme öyle sakalımı kestim :( :D
> gerçekler
olsun çıkar 2 haftaya hıh.
Babyface :P
Karizmatik 😍
Sakin kız ikisindende olsun mu brz diyorsun ondan yok işte öyle ikisinden de istersenz hep sap kalırsınz işte :D tarafını seç sağ tvix mi sol tvix mi
Babyface bunu yaptım :P farkındaysan hiçs sevmem o tipleri
Adam gibi adam olcak o yüzden sol tvix' ten alayım :D
beni seçtin yani yess be :D tşkrler :D
Ere ere :P anlamaz şimdi :D :D
ere ere'yi kim öğretti sana :D
Kendi dilim :D
İzmir yazıor orda İzmirli Kürt mü var keçe :D
Yaşadığım şehir İzmir aslen amed :D
iyiymiş aferin sevdim :D
Bende :D :P
kendini mi sevdin :D
Kürt olduguna :D
hee anladm bu bir işaret galiba yavşıyım mı sana :D :D
Naaaaaaa :D
waaa :D
Yaaa :D
wiiiii :/ :D
Tisikkirlir sipirmin :)
ö. değil koçum ;)
Cevap
6Cevap
Karizmatik erkek david ya adamın çocukları bile karizma
ayne küçücük weletlerin hepsi benden daha yakışıklı ve karizmatik sinir bozucu bir aile :D
Karizmatik olsun benim olsun😊mod:sahiplenen kadin modu 😂
afern aferin sahiplenin erkeğinizi :D
inşş bulursun ablacım
Kızlarda insan hangisi gözüne hangisi güzel gelirse odur misal ben bir kiza bebek yüzlü bu kadınsı değil veya kadınsi ama bebek yüzlü değil olmaz demem
20 yasina kadar baby face 20 yasindan sonra sakalli karizmatik erkeklerden hoslaniyorlar
kesinlikle katılıyorm :D bizim lisedeki ergenler hep babayface seviyordu :D
Yirmisinden sonra bir sey oluyor bunlara :))
20'sinden sora insan oluyorlar bazıları :D
:))
Hatunları karşılaştırsaydın yorum yapardık lo.
walla yapacaktım günde 5 soru sorabilyr muşum :D
sordum sana özel bir soru bro :D
Karizmatikbabyface ❤❤
Ikiside benim bebeklerim afasff
:ASD:ASD: iyiymiş
Ama karizmatik daha onde. Sgdgdh
bencede
erkekler ilgimi çekmiyor bayım
kızlara sormuştum ama nese
Karizmatik te yalniz alttaki fenaymis yaaaa
David Beckham o. karizmatik olarak onu koydum ztn :D
Allah onu meteor olarak yaratmis agagag
www.kadinlopedi.com/.../...llar%C4%B1-isimleri.jpg oğullarının hepsi de ona çekmiş heral :D
Ogullarini versinler ben buyutup evlenirim ahahaha
sübyancılık yapma lütfen. :)
Ufff tamam ya buyugunu bulamadik kucugunu buyutup seyapalim dedimdi :(
sus cevap veriyor bide :D
Aglarim bakkk kizma bana 😭😭😭😭😭😭😭
ay kıyamam sana :D
Du sapsirik maymun yapiiiiimmmm 🙉🙈🙊🙉🙈🙊
bu ne la şekilden şekile girmişin.
Ufff sen ne anlarsin yeaaaaaa :P
pardon ablacım brz cahil kaldık böyle şeylere ;)
Ahahahahha hemen pes ettti ya la :(
Ben asla pes etmem ama bilmediğim bir konudada baştan yenilgiyi kabul ederm ;)
Felsefe mi seyyaptin edebiyat mi parcaldin simdi sen bakim :)
Walla bende bir halt anlamadım ne dedğimden ama galiba iyi bişi dedm yanılmıyorsam ya da saçmalamışda olabirlm :D
Yok cok guzel oldu cokta begenmedim bayada guzel oldu yanahahahahaahah
yanahaha mı :/ yeni yeni gülüş tarzları öğreniyorm şaşırdım :/ :)
Ahahhahahh telefonuma söverkene diye bir caps bulabilir misin :(
1.bp.blogspot.com/.../357645.jpg bunu buldum sadece :D
Tovbe yaaaa buneeeee adammm :p
ne bilim dediğin şeyi google'a yazdım söverkene caps böyle çıktı :D
Ben telefonuma sovuyodum :(
noldu la telefonuna.
Valla agliycam :( yanahahahaha diye guldum ya onu telefonum yaptiii
:D :D taktığın şeye bak be
Ama yanlislikla baska seylerde yaziyo nomissizin telefonu :D
Höst düzgün konuş niye nomissiz diyon sahibine
Ulan krndime ne dedim ben ya :( dilimi esek arilari yesin ahahahahah
kafan güzelmiş her zaman mı böyle yoksa bugüne özel mi ya da bana özel mi :D
Ahahahah bilemiyorum normal davraniyorum şu an aslinda :D
Süpermiş ya :D tuttum seni :D
Yooooo tutamadin kiiiiii :D
tutarım bak :D
Tutamaz ki tutamazkiiiii :p :p :p
yakalarsam muck muck :D
Hııııhhhhhh ne didiiiiii :p
aaa ne dedm ben çok ayıp :/
Muck dedinnnnnnn 😱😱😱
abine sölemicen dimi :/
Abim yok kiiiii :(
Yess be :D
İkisinden de bir parça
Karizmatik derler bro😊
yani seçmişler bro :D
Babyface tabikisi... sakallı ne öyle
karizmaa
Owwwyeea bunu niye dedm bilmiyorm heralde yazacak bişi bulamadğımdan nese anangillere selam söyle
aynen bende hayran kaldım :D
Karizmatik.
tşkrler :D
Karizmatik tabiki:)
senin tipe karizmatik gider ztn
Ne demek istion sen
sakin ol şampiyon kötü bişey demedm tipine daha uygun karizmatik bir erkek yanında olması ;)
Haa tamam ozmn😊
karizmatik :)
sempatik erkek
babyface'de o tarz bişi galiba :D
Karizmatik...
tamam
İkisi de :D
nefes alsın ytr hesabı :D
Yok o kadar da değil :)
Babyface daha tatli
tamam :D
Karizmatik çekici
babyface
Karizmatik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?