Konuşurken ellerimle çok oynuyorum, karşı tarafta nasıl bir izlenim verir?

samimi olmadığım, yeni tanıştığım kişilerle konuşurken ellerimle çok oynuyorum, saçımı kaşıyorum yani garip garip hareketler yapıyorum desem yalan olmaz karşı tarafta nasıl bir izlenim verir
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Konuşurken ellerimle çok oynuyorum, karşı tarafta nasıl bir izlenim verir?
Cevapla