Kişilik & Karakter Arkadaşlarınız ile sohbet edip bir şey anlatırken elleriniz ile de anlatmaya çalışır mısınız? FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 64 Yapay Zekaya Sor Arkadaşlarınız ile sohbet edip bir şey anlatırken elleriniz ile de anlatmaya çalışır mısınız 🤔#AileToplum Arkadaşlarınız ile sohbet edip bir şey anlatırken elleriniz ile de anlatmaya çalışır mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
u inciitanesiii Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı. Ben ayağa kalkar bide canlandıririm jsjs seviyorum sabit duramam 1 3 Yorumla FiqHtShoT +1 yıl Öyle akrabalarım da var 😂 annem de öyle 😂 Yorumla u inciitanesiii +1 yıl 😃biz çok yaşayalım dimi Yorumla FiqHtShoT +1 yıl Çok yaşayın tabi güldürmeden edemiyorsunuz 😂 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı. Tabiki bazen vücut dilinizi de kullanmakta gerekiyor 😂 1 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı. E tabii ki. Çok fazla jest kullandığımı düşünüyorum. Keske bir de işe yarasa ajxjwha 1 0 Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Mimik ve jestleri çok kullanan biriyim ve bunu seviyorum 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Benden çok onlar anlatmaya çalışıyor birseyelri😂😂 1 0 Yorumla
Seinjerlin Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl El hareketleri ve beden dili benimi işim. Her zaman. :D 1 0 Yorumla
Suduru_ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Evet ellerimi kullanmazsam rahat edemiyorum eller hep havada 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Evet konuşurken ellerim rahat durmaz 😃 1 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Evet beden dilini kullanıyorum 1 0 Yorumla
umt_şşş Takip Et Xper 7 Yaş: 102 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı. Beden dili kullanıyorum eller rahat durmuyor 😄 1 0 Yorumla
tıme-traveler Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Daha çok dikkat çekiyor ve işe yarıyor galiba. 1 0 Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Evet beden dilimi kullanırım. 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Evet, ayrıca jest ve mimik de iyi. 1 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. Beden dilini fazlasıyla kullanırım.. 1 0 Yorumla
black_ww Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 55% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 443 cevap paylaştı. hayir 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ben ayağa kalkar bide canlandıririm jsjs seviyorum sabit duramam
Öyle akrabalarım da var 😂 annem de öyle 😂
😃biz çok yaşayalım dimi
Çok yaşayın tabi güldürmeden edemiyorsunuz 😂
Tabiki bazen vücut dilinizi de kullanmakta gerekiyor 😂
E tabii ki. Çok fazla jest kullandığımı düşünüyorum. Keske bir de işe yarasa ajxjwha
Mimik ve jestleri çok kullanan biriyim ve bunu seviyorum
Benden çok onlar anlatmaya çalışıyor birseyelri😂😂
El hareketleri ve beden dili benimi işim. Her zaman. :D
Evet ellerimi kullanmazsam rahat edemiyorum eller hep havada
Evet ellerimi çok kullanırım
Evet konuşurken ellerim rahat durmaz 😃
Evet beden dilini kullanıyorum
Evet beden dilimi aktif kullanırım.
Beden dili kullanıyorum eller rahat durmuyor 😄
Daha çok dikkat çekiyor ve işe yarıyor galiba.
Evet beden dilimi kullanırım.
Evet, ayrıca jest ve mimik de iyi.
Beden dilini fazlasıyla kullanırım..
Kullanırım
Bazen oluyor evet
hayir
Evet
Evet