Sevgilimin sürekli takıldığımız mekândaki garson kıza abartılı bahşişleri artık çok canımı sıkıyor haksız mıyım abartıyor muyum? Amacı ne bunun?

Daha doğrusu burası sevgilimin eskiden beri sürekli bulunduğu bir mekan benle sevgili olunca beraber gitmeye başladık tabii ve bir şey çok dikkatimi çekti orda çalışan garson bir kız var ve bizim hesaplarımız ortalama hep 60-65₺ tutuyor 2 kişi ve hep bu kız ilgileniyor bizimle sevgilim Hesabı bu kızdan aldığı her zaman 80₺ bırakıyor bu 60-65₺ ilk hesaba yani 15 veya 20₺ hep bahşiş bırakıyor ki sevgilim hergün mutlaka yemek yiyor bu mekanda düşünün kız nerdeyse bir maaşta sevgilimden kazanıyor bu dikkatimi çekti ve sordum ne var oda insan genç bir kız burada çalışmak şu insanların aşağılamasına maruz kalmak istemiyordur herhalde ama hayat zor dedi ses etmedim ama bugün o kız yoktu başka bir erkek garson baktı bize hesap geldiğinde o bozuklukları bile Aldı hiçbişey kalmadı yani çok şaşırdım ses etmedim çünkü kızıyor bu konuya ve o kız ne getirirse getirsin hep teşekkür ediyor kıza pek bir kibar böyle anlamadım bunun sebebi ne ya çok ta sinirimi bozuyor bu durum ya haksızmıyım?
Sevgilimin sürekli takıldığımız mekândaki garson kıza abartılı bahşişleri artık çok canımı sıkıyor haksız mıyım abartıyor muyum? Amacı ne bunun?
Cevapla