AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
277Cevap
Arkadaşımın taktiği; "Arazi Ol" diye bir uygulama var, annem arıyor gitmem lazım deyip kaçıyor hep puşt :D
Benim başıma geldi, acele etmedim 1 saat kadar durdum daha sonra telefonla konuşur gibi yaptım acil işim çıktı dedim gittim :)
Kırıcı olmamak adına idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım.
bundan sonra görüşmeyelim der hemen kaçardım herhalde yanından :D
Kırmamak adına kalırım. Sonuçta o da insan. Birbirimize uygun olmayabiliriz.
Karşımdaki insan karşı beklenti duymam. Beklediklerim varsa karşımda olur.
bir arkadasa mesaj atarim acil beni arayip yanina cagir diye arasin cagirsin zormu :D
idare ederim görüşme sonuna kadar ama çok uzun sürmez.
Bulusmusum artik bir sefer sohbetti uzatmam kisa keserim
@umtumt sen geldin aklima nedense :))
Cok severim bulusmalari ben :)
@umtumt seninle görüsünce kisa kesecem selam merhaba hadi görüsürüz :D
Belki ben selam der sana merhabayi dedirtmem :))
@umutumt belki sadece tokalasmada kalir selam bile demeyiz :p
@umtumt :)
O zaman elimizi kalbimizin ustune koyarak kafa sallayalim. Birerde tespih tamam :)
@umtumt hahaha tabi beklentinin altinda olunca en iyisi uzaktan selasmak :)
Ben pek beklentinin altinda cikmam ama :)
@umtumt ben karsina fici gibi cikayimda gör :p
Hiç buluşmayın siz :-)
bugün konuşup yarın buluşmam.
buluşma kararı için uzun süre konuşmamız gerek.
okadar uzun süre ilgimi celbetmiş birini beğenirim. artık kaşı gözü nasıl olursa olsun
ocakda yemek unuttum diyip kacmak olmaz amaa. akşama cook önemli misafir var annemler eve çağırıyor hazırlık icin canım k.. bkma ya diyip kaçabilirsin =)))))
Sahte Arama Ayarlarım Telefonu Açar Birden Panik Olup Hemen Geliyorum Der Kezbana Bir Yakınımız Kaza Geçirmiş Hemen Gitmeliyim Der Hesabı Ödemeden Kaçarım
B:arkadaşa beni ara diye mesaj atarım aradığında nee fadime teyze mi ölmüş tamam geliyorum e anca ta ısparta ya uzun yol tabi derim kapatır çıkarım ^=^
Kaçmam. Kaçarsam çok kırılır.
Görüşme sırasında uygun bahanelerle bir daha olmayacağını, burada noktalayacağımı anlatmaya çalışırım. Anlarsa ne ala, yok eğer anlamazsa sert ve kırıcı olabilirim.
arkadaşıma beni acil ara derim aradığında ''ne diyorsun şaka mı bu tamam bekle hemen geliyorum'' derim arkadaşım kaza yapmış beniim acil gitmem lazım derim ve vınnnn turizm :D
Arkadasim kaza yapmış ehliyetini yeni aldi yardimci olmam lazim diyip kacmisligim var
açık açık söylerimm suratınaaa onundaa düşüncelerinii sorarımm
Gerçekten seven adam katlanır olayı çözmeye çalışır kaçmaya değil.
hiçbir insanı kırmak tabiatımda yoktur :) elimden geldiği kadar nezaketimi korurum.
Kırıcı olmamak adına idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım
Bahanem, işyerinden aradılar fazla eleman lazımmış Bye
O kadar sanalda konuşmuşum etmişim tipi için vazgeçmem ayrıca incinir
Hemen birine kendimi arattiririm ve ordan kaçarim. Kimseyi çekemem. Keyfimden önemli mi beee
Ayıp denen bisey var bulusma kararı aldıysam ayırdıgım vakit boyunca kalırım orda
Basıma iki kere geldi bir daha sanaldan bulusmam en koşarken ayakların götürme degiyodu :-)
fotografını goruyosunuz anlayamıyomusunuz tipini::D:D
O kadar makyaj var bir ton üstünü o kadar foto shop ne olacak uzaksan adriyo ancak 😝😝
kamerada falanda mı görüşmediniz?
ne kadar değişebilir yani estetik yaptırcak hali yok tabi 200 kilo olup kendini shopla 50 yaptıysa falan onları bilemem:D
Kendimi her iki tarafın yerine koyup ona göre saygı açısından sonuna kadar beklerim
Ben kusura bakma yapamıcam gitmem gerek der uzaklaşırım :D
eğer bir kabalığı olmadıysa görüşmek istemediğimi söylerim direkt.
emin olunmayan biriyle buluşmamak lazım ben bu aşamayı atlatırım büyük ihtimal
İnsanları idare etmek benim işim, biraz sıkarım kendimi ama idare ederim.
Son ana kadar idare eder katlanmaya calısırım ardından bıraktıktan sonra hiçç dönmem aman aman
Kırıcı olmamak adına idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım.
Kırmamak adına güzel bir şekilde konuşurum.
Sonrası malum.
Hastayım diye bahane uydurup giderim gitmeden düşündüğüm şeyleride söylerim.
Bir bahane bulurum ve kaçarım bahanem özel bir mevzu derim ayrılırım
Ev ark. Çaktırmadan mesaj atar 5 dakika sonra beni ara evi su bastı koş dedirtirim. Bunu uygulamisligim vardır hep tuttu :))
Hiç bir insanı ondan kaçarak kırmaya değmez. 1 gün ona geçsin boşa geçeceğine, insanlar kırılmasın ne olur. Ben idare ederdim..
Düzgün bir biçimde anlatırım derdimi niye kaçayım
Sonuçta hiç tanımadığınız birini tanımaya çalışıyorsunuz işler ters gidebilir
Kirici olmamak icin beklerim beklemem demeyin bekleniyor ay bak hatirladim gene icim bir kotu oldu :D:D:Ddddd
Facebook fotografi gayet iyi fakat orjinalde biyikli olan kiz gorunumlu biseyle yasadigim olay... eve nasil dondugumu hatirlamiyorum...
Tabikkiiii kacmam. Öyle ya da böyle o kisiye zaman ayirmisim. Beklentilerime olumlu cevap vermedigini ustu kapali anlatirim, arkadas olmaya bakarim.
Arazi ol diye bir uygulama var telefonumda, o uygulamayı kullanarak annem ya da babam aramış gibi yaparım ve koşarak uzaklaşırım;))
Ya annemler beni yemeğe bekliyor başka zaman canım , Koç mesaj atmış , idmana yetişmem gerek sen gidersin burdan dimi :D falan
olmadı oyle bır buluşmam. ama oldu dıyeım kaçmam. karşımdakıne ınsan olduğu için önce değer verırım. sonra buluşmam. hoşlanmadığımı soylerım.
Arkadaşımın otobüsü kalkacakmış 10 dakika sonra nasıl unuturum bunu sersem kafam hemen gidip onu ugurlamaliyim acil gitmeliyim yoksa suratıma bile bakmaz birdaha koşa koşa giderim yetişemez zaten
Asla karşıda'ki insanı kücük düşürmem saygısızlık yapmam. O günün çok güzel birşekilde geçmesini sağlarım onu mutlu ederim. Ama o akşam tatlı dille görüşmek istemiyorum derim onurunu kırmadan
sonuçta bana güvenmiş kalmış gelmiş kaçarak adilik yapmanın anlamı yok kırmamak adına konuşmaya devam ederim sonra tatlı dille ayrılmak istediğimi söylerim.
elemanim rahatsizlanmis dukkan bos benim gitmem gerek :D
Basima geldi, 2 saat idare ettim ama ardindan resmen kosarak kactim. Eziyet gibiydi
Maalesef karşımdakini kırmadan ama onun türlü işkencelerini katlandım ve erkenden ikimizde aynı anda eve gittik..
Görüşme sonuna kadar idare ederim, sonra yavaş yavaş mesajları keserim.
Bahane bulup kaçarım. Yalan yok. Kaçma bahanemi ise düşünmemiştim. Herhalde gerçeği söylerdim.
Sonuna kadar dayanmaya çalışırım baktım olmuyor yola bakarım
idare eder, görüşme sonuna kadar sonrası sen yoluna ben yoluma...:) :)
onunla dürüst bir şekil de konuşurum ama o günü ona ayırmışım onunla birlikte geçiririm
Tanimadan karar vermezdm ilk buluşma saçma konuşmalar olabilr heyecandan ama ilerleyen dönemlerde kırmadan yüzüne söylerdim.
Kırıcı olmamak adına idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım. ama ayrıldıktan sonra her buluşma istediğine apayrı bahaneler sallarım :)
Bulusulmaya karar verilmisse begendigim yonkeri mutlaka vardir. Degerlendiririm
Internetten tanıştığın biriyle nıkah kıyacak değilsin ya.. Vur kaç taktiğini uygularım..
IIII zaten benim bir isim vardı deyip sivisirim anindaaa