AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
277Cevap
Görüştüğümüzde normal bir şekilde görüşme sonuna kadar idare ederdim. Eğer benimle bir şeyler düşünüyosa ki bunu bana yine açıklar ona karşı bişey hissetmediğimi arkadaş olarak gördüğümü söylerim kırılmasın diye.
Amcam doğum yapmış teyzem askere gidicek derim olağanüstü bu durumlarda düşünürken bende topuk :))
Hislerimi belli etmemeye calisirdim zaten bu konuda ustume yok.. kalkmazdım ama istemeden de olsa bir mesafe olurdu arada
Sanalda tanıştık 4 yıl birlikteyiz ilk buluşmada benden kaçar diye düşünüyordum ya da o benden ama kaçmak yerine birbirimizi yakındn tanımayı seçtik
Wc'ye gidicem niyetiyle kalkarım masadan sonra oradan ayrılırım o da öyle kalır :D Bak hiç kırıcı değil böyle sonra ki gün koaly zaten :D
telefondan bir arkadaşa mesaj atıp kendimi aratırım numara yaparım acıl bı ısım var derim çıkar giderim..
Her insan tanınmaya değerdir. Sanalda hoşuma gittiyse eğer, kafa dengidir. Muhabbetin tadını alırdım. Önemli olan göz zevki değil, beyin zevkidir :D
ilk önce sanal ortamda tanışmayı başardığın kacıncı kişiyim diye sorar cevabı 1den fazla ise neden olarak bunu öne sürer ve uzarım :) !
ya kusura bakma yarin icin yapacaklarim var. seni tanidigma memnun oldum. der kacarim :) asla katlanamam
genelde bahanem telefonum hep sessızdedır bırısı aramıs gıbı yaparım arkadas kaza yapmıs acıl hastaneye gıtmem lazım dıyıp cok gitmişligim var :)
ilk bulusmamizda cok tipsiz gelmisti katlanmistim bulusmanin sonuna kadar :( hayatimin en sikici gunuydu
Çok üstünde de olsa bir garantim yok o yüzden nezaketen muhabbetime devam ederim o orada hem sanalda..
Hem orada hem sanalda olacaktı
Telefonla birisine mesaj atarim. Beni ara cagir diye. Ordan isim cikti diyip kacarim
bahanem de ; çok hastayım kendimi kötü hissediyorum.
Benim çok acilen gitmem gerek, en yakın arkadaşım ağlıyor ve kendini hiç iyi hissetmiyormuş
Ya sey annem rahatsizlanmis acilen gitmem grek der ışılanmıs gibi ortadan kaybolurum
rahatsızım. yorgun hissediyorum. eve gidip dinlenmek istiyorum.
Bu basima geldi. Acik acik tipim degilsin falan dedim kalktik gittik. 😄
Ona karsi durust olup kalbini kirmadan soyleyeceklerimi soyleyip gorusmeyi bitiririm
Üzgünm derim erken falan diyw eklerim ama kolay kolay buluşmam
zaten ne kadar kalabilecegimi önceden söylerim. o vakit dolunca giderim bu kadar:)
Kırılmasın diye katlanırım. Tekrar da buluşmamaya çalışırım.
Kırıcı olmamak adìna idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım..
Kirici olmamak adina idare eder, görüsme sonuna kadar katlanirim.
Dandik evlenme programlarda bile karsindaki insani kirmamak adina bir cay filan iciyolar en azindan bende bu nezaketi karsimdakine gösterirrim
Acıcık konuşuruz sohbet falan, sonra evdekiler kızar gitmem lazım der giderim, ha tabi sanal muhabbetimizin boyutuna bağlı.
birkaç kere basıma gelen bir durum, görüşme sonuna kadar kalıyor insan karsısındakini kırmamak adına hepimiz insanız neticede gururumuz var.
Özge , Ajans çekimlerim vardı çok özürdilerim hayatım ya telefon numaram bu ara beni
DİP NOT ( TELEFON NUMARASI ENGELLENİR )
Bahaneye ne gerek war kirmak ostemiyosan katlanirsin eger kirilmasi umrunda degilse yalanci bari olma mertce istemedigini spyle birak git
kırmayalım şimdi minnoşu. gün sonu bırakırım evine yurduna nereye bırakcaksam. heryerden siler engellerim :D
Ya abi beklentinin altinda olmasinin ne onemi varki konuşurken beni mutlu ediyosa beklentiye bile gerek yok bence
karşımdaki insana ayıp olmaması için o günü idare ederim bir şekilde ancak daha sonrasında kırıcı olmadan açıklarım durumu ve yoluma bakarım
Neden kaçıcakmışım buluşmadan önce aklın nerdeydi diye sorarlar insana ve aklıma takılan soruları sorup öyle buluşurum.
Oaraya gittiysem eger kesinlikle sonuna kadar kalirim ve sonunda uygun bir dille kendimi ona ifade ederim tabiki karsimdakini kirmama sartiyla bosuna dememisler insanlar konusa konusa ;-)
Görüşmeye gitmissem eğer begendigim değer verdigim biridir. konusurum kasmadan devam ederim. baktim karakterimiz uyusmadi oda anlar zaten 2. ci bulusma olmaz
Kaçma bahanem, son anda hatırladığım bir randevum olduğu. Bence makul
ben kötü ayrılmak istemem beklentimin altında olduğunu söylerim bir fincan kahve içer ve yollarımı ayırırım ama tabi karşımdaki insanın kalbini kırmadan ayrılırım.
Seni seven adamı sen red ediyorsan sen kaybetmişsin o değil...
Kacilit mi ya ayip değil mi ayni şeyin sana yapildigini düşün ne hissederdin
ne olursa olsun karşıdakinin kalbini kırmamak adına görüşmeyi sonuna kadar yürütmek gerek
Of ya arabanın anahtarları üzerinde kalldi gittim alayım.
Anneme söz vermiştim veya arkadaşlar kavga ediyodu vs
bir meşguliyetimin olduğunu ilk başta belirtir. o süre geldiğinde kibarca tüyerim :D
Kırıcı olmamak adına idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım.
İyi Bir Terbiyesi Ve Ahlakı Olan İnsan Bence ; A Şıkkını Seçer :)
Sonuna kadar beklerim kırmamak gerek karşı tarafı...
bir kere arkadas yapmis o isi tuvalete diye gitmis bir daha dönmemis :))
Arabayla gideceğim için bakarım, beklenti altı ise basar giderim önünden
birine odmeli atarım donünce de sa as muhabbti v neeee ölü mü var hemen geliyorum (toppuk)
Hic bir insan B yi haketmiyor
Yapan da insan değil bence
Beğenmediğimi o an göstermemeye çalışırım kırılmasın diye.
Kırıcı olmamak adına idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım.
A galiba ne dicem yani :D ışınlanmam gerek tiksindim mi dicem bahane olarak?
hayatımdan çaldığın dakikaları geri kazanmaya gidiyorum der kaçarım
Kırıcı olmamak adına idare eder, görüşme sonuna kadar katlanırım.
arkadaşıma kendimi aratırım ve ninesi ölmüş diye kaçarım :D çok yaptım
köpegımın mama saatı gelmıs acıl gıtmem lazım gıdıs o gıdıs
:DDD
gizliden telefonundan yakın bir arkdaşa mesaj atarsın oda arar seni ve annem arıyor acil kalp krizi geçirmiş deyip kaçarım yapanlarıda gördüm bunu
Kırıcı olmadan imkan yok o yüzden kimse beni kırmasın diye düşünmüyorum kimseyle görüşmeyi ^^ ha sürekli kötülüyorum kendimi oda cabası ^^
Karsidaki ile yuzyuze gelmissem elbette ona bir deger vermisimdir verdigim deger icinde sonuna kadar beklerim..