Kızların hepsi mi doğal istiyor?
Edebiyat yapan erkek mi, doğal konuşan erkek mi daha çekicidir?
Kızların hepsi mi doğal istiyor?
Çok fazla kasmadığı, bayık cümleler kurmadığı taktirde edebiyat yapan adam 1-0 öndedir bana göre.
Edebiyat yapmak, şiir okuyup yazmak kültür ister, derin bir ruh ister.. Bence karşısındaki kadına verdiği değerin, hissettiği duyguların bir nevi göstergesidir.
Rica ederim
ikisinin karışımı bencee :) ne çok doğal ne çok edebiyat :)
böyle mi , l*n salak salak konuşmayın doğal konuşunca da çok itici diyonuz?
Cevap
4Cevap
Edebiyat yapmak için önce edebiyattan anlayan kız bulmak lazım. Burası şiir sevmiyorum diyen odunelerle dolu.
doğal konuşan tercihimdir ama yeri ve zamanı gelince edebiyatta yapmalı
anlamadım?
Ayarı tuttursun yeterli
Hepsi dogal yazmis ya :D
Bu sitedeki kızlarda ne kadar yalancıymış yaw
Doğal olsun ya ama arada romantizm iyidir
Ikisinden de olsun ayol ! :D
Doğal olsun sevdiginide belli etsin
Doğal konuşsun.
Doğal
Ben doğallıktan yanayım
Doğal tabiki de
Dogal konusan.
Doğall
Çok pis edebiyat yaparim ;)
Doğal
Doğal konuşan
Tabiki de doğal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar