Merhaba 18 yasindayim. hic iliskim olmadi. Tipim o kadar kotu mu bilmiyorum sayet yorumlar sizde ancak duzenli olarak fitnessa gidiyorum ve atletik bir vucudum var.
Kisilige gelecek olursak bu sitedeki tam karsiligi beyefendi. bunun disinda maceraci ve felsefi.
Ancak ne kadar kendime yakistiramasamda ne zaman arkadaslarla bir yerlere gitsek hep tek olan benim ve zaten yalniz oldugum icin bu beni cok uzuyor.
Arkadaslarimla aramin acilmasini da istemiyorum. Ne yapmaliyim?
Kisilige gelecek olursak bu sitedeki tam karsiligi beyefendi. bunun disinda maceraci ve felsefi.
Ancak ne kadar kendime yakistiramasamda ne zaman arkadaslarla bir yerlere gitsek hep tek olan benim ve zaten yalniz oldugum icin bu beni cok uzuyor.
Arkadaslarimla aramin acilmasini da istemiyorum. Ne yapmaliyim?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar