Tüm arkadaslarimin sevgilisi var. Istemesem de kiskaniyorum nasil kurtulabilirim bu histen?

Merhaba 18 yasindayim. hic iliskim olmadi. Tipim o kadar kotu mu bilmiyorum sayet yorumlar sizde ancak duzenli olarak fitnessa gidiyorum ve atletik bir vucudum var.
Kisilige gelecek olursak bu sitedeki tam karsiligi beyefendi. bunun disinda maceraci ve felsefi.
Ancak ne kadar kendime yakistiramasamda ne zaman arkadaslarla bir yerlere gitsek hep tek olan benim ve zaten yalniz oldugum icin bu beni cok uzuyor.
Arkadaslarimla aramin acilmasini da istemiyorum. Ne yapmaliyim?
Tüm arkadaslarimin sevgilisi var. Istemesem de kiskaniyorum nasil kurtulabilirim bu histen?
Cevapla