Sevgilimin yanındayken kendimi yetersiz hissediyorum, herkes ona bakıyormuş gibi. Bunu nasıl aşarım?

Yolda yürürken yanımdan geçen insanlar hep benden daha güzel ben daha eziğim, çirkinim gibi hissediyorum. O gün çok güzel hissetsem bile bunu aşamıyorum. Sevgilimle beraber yürürken de böyle hissediyorum, sanki tüm kızlar ona bakıyor, ben çirkinim gibi. Bunu nasıl aşarım
Sevgilimin yanındayken kendimi yetersiz hissediyorum, herkes ona bakıyormuş gibi. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla