Cok kotu hissediyorum kendimi, bu belirsizlik nereye kadar?

Belirsizlikler, beklentiler insani cok yoruyor. Birini seviyorum herseydrn cok. O beni seviyor mu bilmiyorum ama cok deger verdigine eminim. 2 ay once soyledim sevdigimi. Araya baska bir konu girdi askıda kaldi bizim konu. Cevap alamadim. ondan once normal arkadas gibi davraniyordu bana. Soyledigimden beri cok degisti. Birbirimize seni seviyorum diyoruz, her gun beraberiz, küstugumde opeyim barisalim diyor.. Daha birsuru sey. Ama 2 ay oldu. Neden sevgili degiliz. Arkadas desem hic degiliz.. Neden boyle arada bir durumdayiz, bu belirsizlik beni cok yordu. Neden boyle yapiyor olabilir ve bu durumu cozmek icin Ne yapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar tam anlatamadim sanirim, o da boyle davrandigina gore hoslaniyor oldugunu dudunuyorum ben. Cunku normalde kizlarla mesafeli bir insan. Bana gelince sevgili gibiyiz. E hoslaniyorsa benimde onu sevdigimi biliyor neyi bekliyorki?
Cok kotu hissediyorum kendimi, bu belirsizlik nereye kadar?
Cevapla