Sözlümden soğudum. Kafam cok karşık çıkmazdayım..

nette derdime çağre ararken buldum bu siteyi yardımcı olan yardım eden bi yani olduğu için belkide insanız anlatmaya dinlenilmeye ihtyaç duyuyrz benim sorunum sözlüm. 2 sene önce tanıştık hayatıma dahil olmak için çok çalıştı sonra ailesine bni tanıttı zorlada olsa erken die düşündüm hep askere gitti bekledim ilk başta onu çok çok sevdim diyemem zamnla sewdim cnku benim için sewmek kaşına gözüne wurulmak değil zor zmnlarda yanındaydım yanımdaydı ailem istemedi direttim askerliği boyunca aklia süpe düşmesn die çok çabaladım artık emin onu sewdiğimden bana güwenio askerde aklı bnde kalmasın diey ailesini bürosunda çalışmaya başladım girs saatmi çıkışımı bilio güvendeym bilsein die neyse askerlik bitti benim aileminde öne sürdüğü neden askerlikti işti şimdi askerliği bitti hemen işe gridi 3 ay sonra sözlendik herşey daha gzl oluçka derken daha kötüye gitmeye başladı şimdi ayrılma derecesine geldk bana karşı çok sağuk yan yanayken iyiyiz ama gn içinde aramio bn arayanca kapatio meşgulum araraim şni dio sorguladığımdaysa bana artık iş güç çalışyrm mecbrm tabi eskisi gibi olmaz artık yoruluyrm anla bni dio ayrılmk istedim bırakmadı bitemez deyip kestrp atio bazen bana soğma gelio herkezden kaçmk istyrm snnle alakası yok dio ama bn çok analm yükledim olmayan babamın yerine koydum hesp werdim şahplanedm ordamı hata yaptım ki çirkin bi kız değilim yanlz da kalmam biliyrm ama bu kadar emek vermişken bitremyrm ailema herkese karşı çıktım şmdi bakyrmda çabalayan benim ne yapıcm bilmyrm sözleneli 3 ay oldu bnlar ilerde daha mı byk sorn ölr snçta ewlenncede çalışck bahanemi diyrm yada solediği herşey..
Sözlümden soğudum. Kafam cok karşık çıkmazdayım..
Cevapla