Daha şimdiden kayinvalideme karşı soğudum. Fikir verin lütfen ya. Kafam karışık?

Arkadaşlar 3 yıllık ciddi bir ilişkim var. Sevgilim su an askerde. Gelince Nisan yapicaz. Sevgilimin ailesiyle uzun zaman önce tanıştık. Daha doğrusu 1 aylık sevgiliyken tanistirdi beni. Ailelerde tanıştı. Katinpederimi cok ama cok seviyorum dünya iyisi ama kaynanam diğer eltimi daha çok seviyo. Bir is olsun hemen ona diyo. Her işi ona veriyo onu getir bunu yap diye. Sanki ben becereksizim gibi... hemde bunh benumyyanımda yapiyo. Barakalari götür çay içelim gibi seyler de diyo. Aslinda ben kaynanamla tek olunca böyle sorun olmuyo. Bana sariliyo öpüyo falan. Ama yanimizda eltim olunca ona daha çok ilgi gosteriyo. Buda beni ciddi derecede rahatsiz etti. Oyle olunca benimde hemen suratim düşüyo. Moralsiz oluyorum. Sevgilim asker ona soyleyip canını sıkmak istemiyorum. Hemde şimdi den. Sevgilimi çok da seviyorum ama napmam lazım kaynanama karşı? Sevmesi için napiyim? Farkli fikir varsa yardimci olun lütfen ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben 19 eltim 22 yaşında.
Yorum yapan herkese simdiden teşekkür ederim
Daha şimdiden kayinvalideme karşı soğudum. Fikir verin lütfen ya. Kafam karışık?
Cevapla