Bu olaydan beri 1 gündür bana soğuk yapıyorum ben haklı değil miyim sizce?

Kız arkadaşımla tek bir yere gitmeyi kahve içmeye bilardo oynamayı daha çok seviyorum defalarca arkadaş grubumuzla çıkmayalım diyorum onlarda gelsin bilardo oynamaya neden diyor sizce haklı değil miyimm ben baş başa çıkmayı daha çok seviyorum dedim onu dediğimden beri bana soğuk yapıyor mesajıma bakmıyor ben haksız mıyım sizce

Bu olaydan beri 1 gündür bana soğuk yapıyorum ben haklı değil miyim sizce?
Cevapla