Kendisi bana acildi ve ben benden hoslandigini dile getirdi.
Ustelik defalarca bunu bana sordu, ama ona ragmen hic bir karsilik vermedim her seferinde hayir dedim.
Ama nezaman bana mesaj atinca mesaj geri atiyorum?
Acaba orda farkindami benim ondan hoslandigimi biliyormu sizce? Acaba bu sebebten dolayi bana mi geri geliyor?
Not: ben ondan hoslaniyorum, ama soylemek istemiyorum cunku kendisini hayatimda hic gormedim! Gormeden birsey de diyemem;)
Ustelik defalarca bunu bana sordu, ama ona ragmen hic bir karsilik vermedim her seferinde hayir dedim.
Ama nezaman bana mesaj atinca mesaj geri atiyorum?
Acaba orda farkindami benim ondan hoslandigimi biliyormu sizce? Acaba bu sebebten dolayi bana mi geri geliyor?
Not: ben ondan hoslaniyorum, ama soylemek istemiyorum cunku kendisini hayatimda hic gormedim! Gormeden birsey de diyemem;)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar