Sizce ben ondan hoslandigimi biliyormu? Acaba bu sebebten dolayi her seferine geliyor?

Kendisi bana acildi ve ben benden hoslandigini dile getirdi.
Ustelik defalarca bunu bana sordu, ama ona ragmen hic bir karsilik vermedim her seferinde hayir dedim.

Ama nezaman bana mesaj atinca mesaj geri atiyorum?
Acaba orda farkindami benim ondan hoslandigimi biliyormu sizce? Acaba bu sebebten dolayi bana mi geri geliyor?

Not: ben ondan hoslaniyorum, ama soylemek istemiyorum cunku kendisini hayatimda hic gormedim! Gormeden birsey de diyemem;)
Sizce ben ondan hoslandigimi biliyormu? Acaba bu sebebten dolayi her seferine geliyor?
Cevapla