Hoşlandığım biri var, ama çocuk utangaç. Nasıl yaklaşabilirim?

yakın arkadaşları ile çok rahat, gayet eğlenceli duruyor bir ara benimle de iyiydi arası. ama sonra bir kopukluk oldu. akabinde derste falan hep bana bakarken yakalıyorum, göz göze gelince hemen başka tarafa bakıyor. tabi bu durumda benden hoşlandığını düşünüyorum ama şöyle bir durum da var. onun yakın arkadaşları ile ders arada çıkışında sohbet ediyorum. hoşlandığım çocuk sonradan geliyor ve ne hikmetse benimle konuşmuyor. bende onu tanıdığım için, yani utangaç olduğunu bildiğim için sıkıştırmak istemiyorum laf atarak. belki de ilk benim konu bulmam gerekiyordur ama şu zamana kadar genellikle hep ben bir espri ile konuşma başlattım. nasıl yaklaşsam bilemedim ki.
Hoşlandığım biri var, ama çocuk utangaç. Nasıl yaklaşabilirim?
Cevapla