Evet herkes cevaplasın bakalım boy 1.64
https://hizliresim.com/780Jrv
https://hizliresim.com/780Jrv
seni gercekten seven tipine fizigine dis gorunusune bakmaz zaten karakterine bakar kalbine bakar tabiki olur sevgilin sadece sagligin acisindan kilo vermelisin ve kendin icin madem guzel bir kizsin soyle dusun ben neden kendime bunu yapıyorum? ileride kalp damarlarin tikanabilir nefes alman zorlasir ve simdi vermezsen ilerde kilo vermekte daha cok zorlanırsin bir baskasi icin degil kendin icin kilo ver ama saglikli bir sekilde yap bunu kusarak ac kalarak bayilana kadar spor yaparak degil
Ben erkek olsam 164 boyunda 84 kilo kizla sevgili olmazdim.
Doğrudur
Senin kemiklerin iri yoksa kilolu değilsin :) önemli olan ilk öncül karakteri güzellik önemli değil diyen yalan söyler güzellik önemlidir ama ne derecede orası kişiye göre değişir. 40 yaşından sonra kimde güzellik kalıyor?
Ahahahah
Yanlış anlama beni herkes herkesin sevgilisi olabilir. Ama şu fotoğrafta yüzünün gizlenmesi ve siyahlara bürünüp fizik fotoğrafı çekmen şu soruya biraz manidar olmamış mı?
yuzunu kapamasinin amaci farkli bence.. gizli kullanici olarak yazmasi bunun icin bir ip ucu olabilir..
Cevap
128Cevap
Boyun kisa oncelikle, bu kilo ile de iyice bodura burunmussun. Butun gun tembel, usengec bir halde yan gelip yatarsan sen 84 u uce bese de katlarsin. Kendini balik etli olarak nitelendiriyorsun lakin kabullenmek istemediğin bir gerçek var obeziteye adaysin. Heriflerin de basta görüntü kirliliği sonrasinda sismanliktan ötürü ileride meydana gelecek rahatsizliklardan dolayi sana talip olacaklarini sanmiyorum. Duzenli spor yapsan sen de oldukça fit ve toplu bir fiziğe sahip olursun. Ama dinleyen kim? Huylu huyundan vazgeçmez, bana ne. Herkes ektiğini biçiyor nitekim.
Aynaya sordunmu hiç neden hep var olanı gösterir?
Bedenlere sordun ya hep yanlış olanı söylerler,
84 gostermiyor 75gibi sanki boyle mutluysan salla gerisini onu yeme bunu yeme hayattan zevk alcan kac sey varki bide sana bir sir vereyimmi birini cok sev ama hakedecek biri olsun ozaman istem disi zayifliyorsun :)
84 gibi durmuyorsun ve sarkma olmuş gibide gözükmüyor. Göbek gözükmüyor gibi ancak belini inceltirsen oldukça çekici olabilirsin. Sende aşırı bir kilo yok :)
büyük göğüsten ve geniş kalçadan hoşlanmam..
eğer göğüs ve kalçan da böyleyse iyi, ben severim bu tipi.. gayet güzelsin bence.. :)
ince dudak ve gülümseyince kısılan gözler de varsa of of süper.. fotoğraftaki kızı hemen bulun bana.. :D
20 kilo fazlan var tatlım , şimdi pek sorun gibi görünmesede yaşın 30 lar civarı oldugunda , her yerin sarkacak, kilo vermeye kalktıgında , o sarkıklar , dahada fazla olacak, ve o zaman bu soruyu sor.
Dış görünüş bu kadar önemliyse olamaz. Ama eğer gerçek sevgiyi arıyosan 100 kiloda olsa önemi yoktur bence.
Neden olmasın ya. Kilo vermek istiyorsa beraber spor yaparız koşarız fitness yaparız yüzmeye gideriz daha neler ama yok işte :D
Helal olsun :)
Fizik bence çok hoş keşke bende biraz daha kilo alsam.. ayrıca böyle fiziğim olsa dapdar giyip bütün erkeklerin aklını başından alırdım
:))
Sen 84 olduğuna eminmisn kendmden utandm şu an 60 kiloyum bende böyleyim kmse ye deme nazar değer bak :) maşallah gayet iyi sin
senin iki kati kizlarin sevgilisi var.. sen ne diyon?
Kendim 120 kilo olsaydım olabilirdi ;) Her güzelin bir talibi vardır.
ee kilo da sıkıntı yok iyi de ,
yüzünü göremedik
kilon fizigine göre çok uygun fıstık gibi hemde
Kilo vermeye uğraşmıyorsunuz burada ego tatmini yapıyorsunuz burada herkes olumlu cevap verir ama işin gerçeğine gelecek olursak hoş fizikli birine göre şansın az. Gayret et
Bende 82 kilo 1.75 boyundayım belim ince ama kalçalarım çok var seninkinden fazla nasıl oluyorsa boyumda uzun.
Hayatımın her döneminde spor vardı bu yüzden sıkıyım ve toplu duruyorum ancak hiçbir zaman zayıf olduğumu hatırlamıyorum vücudum ona göre şekil almış olmalı
Galiba olablr.
Canim kilolarinla mutlu olma onlardan kurtulmaya bak bende 80 kiloydm smdi 74 ve hla veriyorum boyumda 173 174 flan halaa kiloluyumm ve halaa mutsuzumm zayıflik her zaman iyidir.
84 kilo ve fiziği güzel nasıl oluyor 84 kilo dediğin bilgin kum torbası hmde en şişikinden... Yani güzel fizik dedin mi 84 kilo olmaz çelşki var burada...
Ben balık etli bayanları sempatik buluyorum, herkes zayıf sevmek zorunda değil, bence sempatik ve iyi niyetlisiniz, hep öyle düşünürüm...
Cansıın
kilolarimiz denk mis ksfalarimizda uyusabilir mi ki ;)
her şeyin fizik olmadığını kilonun sağlığa da zararlı olduğunu göz önünde bulundur bu yaşta böyleysen doğum yapınca napıcaksın erkekler dolgun sevio diyerek kendini avutma kendi sağlığın için harekete geç
fotograf çok hos gozukuyor.. fotograftaki gercekten bu rakamlara mı sahip
tnş ister misin? odunla ama. sana iltifat edecek bir odun. ve geçmişinde acı var. kabulse yazarsın.
Benden ağirsin hemde 12 13 kilo yani sanmıyorum. Hem sadece fizik ve yüz ile olmaz bu işler o da var.
bence iyisin Balık etki tatlı bir simanın olduğuna inanıyorum kilo vermen kolay Su halinle bile bir cok insani hayran bırakabilirsin kendine sıkıntı Yapmana gerek yok kilonu
çarşıdan pazardan elma armut mu alıyoruz :) ki fiziğe göre hareket edelim :)
güzel gülebiliyor musun sen ondan haber ver...
Ona göre hareket eden çok ister istemez
Kilonu göstermiyorsun ama biraz ver mesela 10 kilo falan yine zayf olmazsn daha hoş gözükrsün
Teşekkürler, evet sanki herkes mükemmelmiş gibi yorum yapyor arkadaş güzelce bir soru sormuş ne gerek var incitmeye
Ela göz deme bana..
iç güzelliğine yüreğe bakar bu iş gerisi teferruat.
tabi ki olabilir önemli olan aradaki aşk sevgi saygı sadakat ;))
olur neden olmasın canım.. sende hayret et birazda kilo ver..
Yanak seviyorum ben bilmiyorum neden yanak olsun isterse 100 kilo olsun gibi bir şey
siyah zayıf gosterir ve 84 kilo ne l*n 1.83 boyum var 72 kiloyum sisman hissediyorum kendimi. s
Sen bu halinden memnunsan ve kilolarınla barışıksan gerisi sorun değil , muhakkak biri çıkar. Sonuçta bütün erkekler zayıf , çelimsiz değil.
Hmm keşke olsaydı bence çok güzel olurdu çoook da güzel biri maşallah allah ondan bir tanede bana bagislasin :) ♥
Ben sahsen cok isterdim. Benim tam hayal ettigim kadin tipi. Boyle sevgilim olsa, hayat boyunca taparcasina asik olurdum.
Umarim birgun olur gercekten :(
Umarım teşekkürler
Rica ederim
Olamazdı. 84 kilo nedir yahu vöh! Spor nedir biliyor mu bu kız?
Vallahi biliyor
Kimseyi yargılamam dış görünüş ile :) herkes her şekilde olabilir bu doğal bişey. Kötü yorum yapanlArın çoğu yargıladıklarına muhtaç eminim bundan...
bende kiloluyum ama benim çok sevgilim oldu bence buna pek takma.. yüz ve kalbe bakan insanlarda var hala.
her topalın bir kör alıcısı olur derler asla unutma
imkanı yok yanlış anlama ama ben 1.96 boyundayım düşün bir :DD
olur neden olmasın ki begendim ben gayet kimse o benim adıma teklif gönderebilirsin :D
Bende 84 kiloyum tek fark 1.73 boyum dolguluk hoşuma gidiyor benim ama dışardakiler sevmediği için bende takıyorum kilolarimi:/
olabilir tabi nerdeymiş o bakıyım yazsın bana bir özelden :D neden olur sebebini söyleyim ona :D
hiç farketmez gönlü güzel olsun bn de kiloluyum benim açımdan
164 boyunda kızda 84 kilo biraz daha farklı görünür sanırdım
siyah giyinmişsin bu yüzden kilo çok görülmüyor ama fena sayılmaz
dış görünüm değil önemli olan içi güzel olsun yeter.
bu resimdeki sensen nasıl kilon 84 oluyor ozamn sıkı toplu taş gibisin
Boyun kısa olduğu için, bu kilo fazla gelmiş sana..
Kilolu olmakta insanın elinde olan bir şey fit olmakta niye kilo vermek istemiyosun ki?
Evlenince gerdeğe girerken o alcaksa beni kucağına seve seve
Omuzlar kalın ve geniş biraz kilo versen hiç fena olmaz
Karanlık hicbir şey görünmüyor eğer bu kız sensen yorum yok sevgili olur da olmaz da
Olur niye olmasın et kemikten iyidir, yumuşaktır :D
@uykusavar sende mi yumuşak seviyon :D:D
olabilir bunlar çok saçma sorular ya :D neden olmasın kilolu diye sevgilisi olamaz mı
84 kilo mu?
Bayagı bir göbegi var o zaman.
Olabilirdi belki bilemiyorum, huy önemli.
Sumo güreşcisi gibisin, seni alan yaşadı hiç boşun yoktur. Hele boyunda 1.80 üzerinde olsaymışsın bildiğin kısrak olurmuşsun
Ben 2 senedir vucut çalışıyorum, 79 kiloyum ya. El insaf arkadaş..
Gerçekten seversem neden olmasın hem kilo vermek zor bişey değil
Sevgilim mi olucak yoksa 1 gunluk yemegimi olucam kafamda deli sorular (0. o)?
Kiloo verirsin canım ne var 84 biraz fzla olabilir ama 1ayda 15 kilo verdim mesela ben (:
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar