AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Yapacaksan tavsiyem şu direkt söyle seni seviyorum diye numaranı ver sonra sen sakın yazma onun yazmasını bekle ve tınlama çokta bakma ona. yazarsada bir kaç hafta kuul ol sonrasına bakarsın artık :)
abi manyak mısın ya çok doğal bir şey bu illa erkek ler çıkma teklif edicek diye bir şey yok :D tabi git konuş yanlızken yakalı çek bir köşeye dudağına yapış :D falan filan yani
Yanlız yakaladığın an git yanına herşeyi açık açık söyle. Erkekler edicek diye bir toplum baskısı var malesef. Eğer çocuk bu baskıyı destekliyorsa boşa uğraşma.
bence seven bir insan bunu sevdiğine söylemeli nerden biliyorsun belki oda senden hoşlanacak ya da hoşlandı yanına gelip cesaret edemedi seviyorsan git konuş bence
erkekler böyle açık seçik dürüst kızlara hafif gözüyle bakıyor kolay basit diyor. bence duygularda kadının ya da erkeğin söylemesi ilk adımı atması ilişkileri başlatması önemli değil ama türk erkekleri bölye işte direk yaftayı yapıştırıyor ! :)
Evet tatlım çok abes kaçar onun yerine gidip saçma bir konu da olsa konuş ona onu sevdiğini belli et gerisi gelir 😜😘
sen onunla gidip konuşmazsan er ya da geç o başka biriyle çıkmaya başlayacak sende uzaktan seyredip kalıcan öyle
Söylenmesinde bir Sakınca bulmuyorum :) Gayet normal...
hoşlanıyorum, seviyorum falan deme beğeniyorum de g*tü kalkmasın :) Abes kaçmaz.
Icinden ne geliyorsa öyle yap. Sonuçta çocuğu tanıyan sensin nasıl tepki vereceğini bilirsin.
abes değildir ama o niye gelmiyor ki diye düşünürüm
Artık insanların her duruma saçma sapan görüşleri var. Çocuk nasl biri? Onu düşünerek git bence. Olgun tiplerden mi yoksa insanların içinde küçük düşürecek herkese anlatacak kadar çocuk tiplerden mi
sakın yapma o senin baktıgını fark edipte birşey yaptırmıyorsa bırak
Bunun artık kızı erkeği yok. Hoşlanıyosan git '' Merhaba'' ile başla. Yarın başka kızla görmekten iyidir..
Seninle biraz konuşmak istiyorum müsayitmisin de sonra konus
Konuş hep erkek gelicek diye bir kaide yok. Bakarsın hersey güzel olur ;)
Çocuğa bağlı havalı bişeyse dalga geçer iyi niyetliyse tanışmaya başlar.
hayır çok abes kaçmaz benim bir tanıdığım yaptı bunu geçen ay nişanlandılar
biride gelsin söylesin açıkca hep mi biz söyleyelim arkadaş
E bakışlarımla belli ediyom hem hep erkekler gidiyo diye gitmiyorum
anlamamştır o ben sana diyim ;)
Yoo anladı
Başlığa göre cevap veriyim; hayır değil. Gidip söyle ne var bunda. İlk adımı hep karşı taraf atacak değil ya.
Yanlız kaldığı durumlarda gidip söylebilirsin ama çok kişi varken gitmeni tavsiye etmem ya da yanına çağır el kol hareketleri ile
Neden olsun şu ana kadar bana 4 tane kız hoşlandığını söyledi hiçde kötü gelmedi hosuma gitti daha cok :)
olmaz öyle yanlış başlayan bir şey doğru yürümez. pişman olursun muhtemelen o seni fark etmiştir istiyor olsa atağa geçerdi zaten.
Herşeyi göze aliyorsan bu çok dürüst ve samimi bir hareket bence. Ama iste sonunda çok uzuledebilirsin..
yapma çünkü erkeğin totosu güzelce kalkıyor ve bidaha asla adım atmıyor yaşadım
Nasıl naptı
Geri dönmedi benden bekliyormuş bende atmadım kaldı öyle
Daha hic yapmadim boyle biseyi ama cok abes gelmez eger oda sana bakiyosa. Ama soyle bir durum var hemen bir tarafi kalkabilir karakterine bagli olarak
Sevmenin erkeği kızı yoktur. Eğer birisi bir kişiye karşı yoğun duygular besliyorsa bu kız olsun erkek olsun eğer doğru kişi olduğuna inandığı birisiyse söyleyebilmelidir.
Plastik ruhlu barbi çakması peynirgiller sülalesinden çökelek tipli kaşar seni derler bizim burada
Iyiki sizin orda yasamiyorum
Aynen burasi angara kizim
Söyleme eğer ciksarsaniz bile herşeyi senden beklicek ilk mesaj filan
ben böyle bir şey yapmıştım geçen sene ve şimdi çok pişmanım
Naptın ne dedi anlatda baskaları pisman olmasin birde nasıl bir tipti huy ozelligi falan
beni sevdiğini söylemişti bir kaç ayy peşimden koştu ne zamn ben sevdiğimi söyledğim an benden uzaklaştı ve şu an ben okuyorum beni sınıfta rezil etmişti
Sende baya catlağına denk gelmissin :)
öyle oldu biraz :)
ya tabiki hayır :) şu yobazlıktan kurtulalım artık lütfen sonuçta aramızdaki tek fark cinsiyet aaynı duyguları aynı hisleri aynı heyecanı sende yaşıyorsun o da ne yani ilk adımı erkek atsın diye beklemek :) seviyorsan git konuş bence :)
Kaçmaz bence. Ama yaşınıza göre de değişir bu durum.
bende seninle aynı durumu yaşıyorum ya bize bir çareee :(
Of ya cok dertliyim :/
aynen 7 aydır ciğerim soldu :(
Vay arkafaş millette ne şans var buna hasret kaldım ha bir insan evladıda gelip kendi teklif etmedi hep küreği çeken ben oldum
Valla ben o saçmalığı yaptım çocukta götkalkması oldu havasından geçilmiyodu ama belki sizin farklı olur bilemedim :)
Hemen soyleme ilk once biraz yavşa. Sohbet et. biraz sevdigini belli et. Sonra gerekirse acilirsin. Bakalim cocuk senle tanismak görusmek istiyormu.
Bayan her zaman agirligiyla on planda olandir. cok sevsende erkege gidip duygularini solemen gun gelir tokat gibi gelir yuzune bunuda dusun
Git de ne var bunda yaw, siz ilk söyleyince yediremiyormusunuz birşeyi anlamadım
Cesaret yok hem reddedilmekten korkuyorum
istanbuldan katılıyorum taliplerimi bekliyorum :D:D:D:D
Bu erkeklerin utangacligi yuzunden biz rezil oluyoruz
Şu ana kadar böyle birşey başıma gelmedi merak ediyorum ;-)
He ben sana sunu soyliyim. Erkek cok yakisikli olsa bile ozguveni olmayahilir. Utanip senle konusamayabilir. Yani erkek gelir diye dusunmeyin hep :( belki cok uzuluyodur ama gelemiyodur.
Seviyosan Git konus sevginin abesi olmaz ters birşeyle karşılasmazssın emin ol git açık açık konus
Sen söyleme bence onun bir atakta bulunmasını bekle ters tepki alırsan daha kötü olursun
Ben olsam böyle bir hatuna karşılık verir, işimi görür ve sonra da yol veririm.
Yok yanlız yakalama eve kadar takip et aileyi topla öyle söyle. Şaka mısın?
Ya sosyal agdan bul. Ya numarasini bul.
Son çare yanına git mumkunse yanlız olsun.
Yo illa hoşlanıyorum kelimesi çıkmak zorunda değil
Beraber br şeyler yapmayı teklif et ne bileyim yemek yiyin kahve için bilardo oynayın ;)
Ciddi dusunebilecegim biri ve hoslandigim biriyse gider konusurum ya da araci falann koyarim araya.
Bizim toplumumuzda normal karşılanmıyor. Aslında sakıncası yok ama bu seni basit kız olarak göstericek. bir de şunu unutma o erkeğin içindekiler de seninki kadar yoğun olsaydı çoktan gelirdi yanına.
yalnız ken konuş onunla ancak doğru kişi olduğundan emin ol derim
adam senin ilgini farketmiş ve hala seninle konuşmaya gelmiyorsa senin gidip onunla konuşman onu triplere sokar ve seni de oldukca itici yapar söliyim
Bos bos durunca zaten yenilgiyi kabullenmissin demektir bence duygularini ona anlat ki en azindan cesaretin ve durustlugun kazansin
ben olsaydım o kişi ilk başta şaka sanırdım veya alay ettiğini sanırdım. Anlayınca da tebessüm ederek tanışır samimiyetini ölçerdim.
Git kanka konus. belki de oda senden hoslandi ama tirsiyor cocukcaız. Dünya hali bugün variz yarin yokuz.
Bence gayet normal bir durum. Siz abesmiş gibi görüyorsunuz.
niye abes kaçsın erkekler insan değilmi hep kızlarmı pohpohlanıcak birazda erkek bilsin değerini
yo karsındakı malsa direk söylemen gerekebilir bazen anlamıyodur ,
senden hoslaniyorum
oldu bitti bak bu kadar
5 saniyede temiz
:-) yoo birşey olmaz e erkek konuşurken konuşuyoda kız niye konuşmasın
Adama sorarsan hoşlanır. Adam olmayana sorarsan hakkında bir ton şey düşünür.