Bir kızın erkeğin yanına gidip senden hoşlanıyorum demesi sizce çok mu abes kaçar?

ben gidip konusmak istiyorum artık uzaktan bakmaktan bıktım nolur yardım edin hicbirşekilde konusmamız yok ve ona baktığımı farketti yanına gidip ne demem gerek bide yanlız mı yakalamalıyım ya da ilk fırsatta yanına gidip birsey konusabilir miyiz falan mı diyim
Bir kızın erkeğin yanına gidip senden hoşlanıyorum demesi sizce çok mu abes kaçar?
Cevapla