ben gidip konusmak istiyorum artık uzaktan bakmaktan bıktım nolur yardım edin hicbirşekilde konusmamız yok ve ona baktığımı farketti yanına gidip ne demem gerek bide yanlız mı yakalamalıyım ya da ilk fırsatta yanına gidip birsey konusabilir miyiz falan mı diyim
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılDirek konuşmak bir seçenek elbette fakat şunu denemeni tavsiye ederim.
Öyle dümdüz bir surat ifadesiyle bakmak yerine gelecek sefer gördüğünde uzun uzun (3-5 sn) gözünün içine bak ve gülümse. İçinden sayabilirsin 3 e kadar. Bu esnada gözünün içine bakmak seni rahatsız edecekse alnının ortasına bak bu da aynı etkiyi yaratır o senin onun gözüne baktığını düşünür.
Eğer hareket halinde görürsen ya da durum müsaitse kafanı çevirip omuz üstünden gülümseyerek gözüne bak.
Bunun yanı sıra onu gördüğünde kollarını kavuşturmak gibi bir hata yapma, vücut dilin davetkar olsun. Avuç içlerini gösterecek bir pozisyonda dur ve tüm bedenin onunla karşıklı dursun, ayak parmakların direk ona işaret etsin.
Karşındaki kişininde aynı beden dilini sergilediğini görürsen bir şansınız var demektir. İlgilenmiyorsa bedeni ve ayak ucu başka yönü gösterir.
Bunları birkaç defa yapabilirsin. Göz teması ve beden diline çok dikkat etmelisin.
Gelip bir hafta içinde seninle konuşmazsa kendine bakacak yeni birisini bul çünkü ya kendine güven problemi vardır ya da senden hoşlanmıyordur...
Başarılar.20 Yorumla
En İyi Cevaplar
ben konuştum ve şu an çok mutluyum
1112 Yorumla
Soran+1 yılNe dedin tam olarak
- +1 yıl
Ya ben bunu hergün durakta görüyordum gittim dedim ki ''Bi kızın bunu yapması çok itici belki ama bu monotonluktan kurtulmak istiyorum. Ben senden çok hoşlanıyorum. Birşey demene gerek yok sadece bil istedim ' dedim. Daha sonra bana çok üzgünüm ama şu an bir kız arkadaşım var dedi. Neyse öyle böyle derken bu iki gün sonra kız arkadaşından ayrılmış. Şimdi kıza yazık diyceksin ama. Ayrıldıgına göre sevmiyormuş demekki. şu an konuşuyoruz bakalım nolucak, mutluyum iyi hissediyorum iyi kide söylemişim
Soran+1 yılE o zamanhayirlı olsun ama bem vazgectim zaten cevremiz ayni boyle giderse 1 hafta sknra bırakcam onada ben bakmicam
Soran+1 yılBide mesaj atamıyorum xperim 1 oldugu icin ama saclarını cok huzel ormussun nasil oruyorsun birsey kullaniyormusun
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim
- +1 yıl
Eger birini seviyorsaniz oturup sadece sevmeyin. İsteyin, harekete gecin caba sarfedin. Hayat cok kisa. Oturdugub yerden seviyorum demekle hicbirsey olmuyor. kendine guven gozlerine kitlen ve onu sevdigini soyle. Guclu ve cesur kadinlar herzaman ondedir. bir erkegi istedim gitrim ve aldim. Mutluluk size gelmiyorsa siz ona gidin.
- +1 yıl
Son mesajını okuyunca başbakan olasım geldi gelecek seçimlerde yardıracağım :D Aslı bir yönde haklısın elbette sadece erkek teklif eder sadece erkek yapar diye bir şart koşulmuş aslında öyle bir şey yok. Nasıl ki kadının hakları var eşitlik vs. deniyorsa bu konuda o konulardan farklı değil. Ama senin biraz dikkatli olmanı tavsiye ederim. Onun kız arkadaşından ayrılması senden hoşlandığı anlamına gelmiyor. Büyük ihtimal bugüne kadar ilk defa bir kız ona böyle bir şey dedi o yüzden dikkatini çektin. Belki de senden etkilendi bilemeyiz kısaca gözün üzerinde olsun kandırılma eğer hoşlanıyorsa birbirinize uyuyorsanız güzel bir şey olur. Soran sende sil göz yaşını git konuş tanış şansını dene bakarsın hayatında bulup bulabileceğin en iyi adamı bulursun. Denemekten bir şey çıkmaz girişler ücretsiz :)) Mutlu olmanız dileğiyle...
+1 yıleger onun senden hoslandıgını gercekten hıssedıyorsan kı kadınların on sezılerı kuvvetlıdır dıye bılıyorum herhangıbı bı bahaneyle yanlız yakala konus derım sonucta bu ask baska bır duygudur bu hıssedıyorsan yap derım bunu senın soylemen zaten erkegın daha cok hosuna gıder belkıde o da cekınıyordur boyle dusun
00 Yorumla
+1 yılKarşındaki erkeğe gidip böyle birşey söylersen seninle ilgili olumsuz düşünür bak sürekli oda senin baktığını farketsin derin derin bak adama sonra utan kafanı başka yere çevir :) Bir süre yap bunu senden hoşlanırsa adam gelir konuşur hoşlanmazsa üstüne gidip konuşsanda boş sadece hayallerini yıkarsın
15 Yorumla
Soran+1 yılZaten öyle yapıyom bu aralar farketti ama o da bakıyor arada
- +1 yıl
Tamam işte bu bakışmalar onunda aklına gelicek gece gündüz düşüncek tamam doğru zaman dediğinde gelip senle konuşucak sabret biraz :)
Soran+1 yılBilmiyorum tamam ya beklerim belki zaten ben cesaretimi toplayasıya ohoo
- +1 yıl
Ben söyliyim istiyosan? Kesin ikna ederim :)
Soran+1 yılYok sagol :)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
89
Cevap
166Cevap
+1 yılAyni dertten bende muzdaribim.. Ama buz konisuyoruz arkadas oldum ayni is yerinde calisiyorduk molalarda sigara icerken asagida karsilasiyoduk her seferinde bir sekikde cakmak falan isteyerek arada bir sekilde muhabbet etmeye basladim işle ilgili olsun. Sora askere gitti subatta gelicek. Askerdeykende facete yazdim arada konustuk muhabbetimiz olmadan once sürekli bakisiyorduk. O da bakiyodu sürekli farkettigim icin muhabbet kurmak istedim. Geldiginde e yuz yuze hoslandigimi soylemeyi dusunuyorum. :)
11 Yorumla
Soran+1 yılKolay gelsin
Bence de git konus hergun icinden konusamamanin verdigi sikinti olcagina hic degilse cesaret gosterip reddedilmenin gururu olsun. hem zaten ona gidip sana asigim demiyceksin ki (sadece dis gorunusunu bildigin bir inasana karsi asktan bahsedile bence) merhaba ben... tanisabilir miyiz de hatta elinde iki kahveyle git ve birini ona ikram et :)
13 Yorumla
Soran+1 yılYok canım ben dökerim hem direk senden hislanıyorum anlamadın mi daha iyi olmaz mı
Soran+1 yılTamam saol
Bence yanlız yakalamanda fayda var bana göre nasıl bir erkek gelip rahatca konusabiliyorsa bir kızında konuşması abest değildir daha önce bunu yaptım ve hiçte abest karşılanmadı sadece bunu yaparken kendine güvenin tam olmalı ve sadece tanışmak iste senden hoşlanıyorum konuşmalarına girme benim fikirlerim
10 Yorumla
+1 yılYa bikaç lawuk olayı fazla abartmış ne rezilliği ya herşeyi erkekden beklemeyino da insan ewladı sonuçta utangaçlıl ws. Bunlar insana özgü birşey cinsiyeti olmaz yani. Bence yalnız yakaladığında konuiabilir miyiz de ona mutlaka bir cewap alırsın durum kendini belli eder zaten daha sonrasında diye düşünüyorum. Hemen olaya ters açıdan bakıyolarya ayar oldum ya ilerde doğacak kızında böyle bişeyle karşıkarşıya kalabilir az mantıklı konuşun
20 YorumlaBence insanların duygularını dile getirmesi tuhaf bişey değil çok normal ve bunun ayrımı olmaz kız erkek aynıdır. Sonuçta her iki tarafında hisleri var. Özgüven çok önemli. Bence hiç bir yanlış yok. İyi niyetli ve seviyeli olduktan sonra bir kız erkeğe saf duygularını dile getirmesi anormal karşılanmamalı. Konuşma tarzını ve neler söylediklerin önemli seviyeli ve samimi olmak yeterli. Bunu bir teklif olarak yapma sadece duygularını paylaş.
10 Yorumla
+1 yılAşk'ın sevginin abesti olmaz.
karşındaki erkek belki, duygusal içe kapanık birisidir kim bilir.
Gidip bir merhaba ile tebessüm ederek tanışabilirmiyiz demen yeterli.
Sonraki zamanlar içerisinde zaten, artık o sana selam vermeye başlar ve öylece kaynaşırsınız.10 YorumlaMutlaka normal karsilayan olacaktir ama ben sogurum, itici gelir. Hic tanisiklik yokken yanima gelip senden hoslaniyorum demesi bana o kizi basitmis gibo hissettirir.
22 Yorumla
Soran+1 yılHep bakıyorum ama ona oda farketti
Gidip konusmalissin farkettigine göre ilgisini çekiyorsun olgun ol gül sempatik falan ol hem erkekler böyle bir fırsatı kaçırmak istemezler yalnız götünu kaldırma pişman olursun o sana ne ilgi gösteriyorsa nasıl davraniyorsa öyle davran ulan bu kıza böyle davraniyom oyüzden böyle oluyo biraz daha yakın olmaliyim der git konuş dalga gecersede hiç bozuntuya verme adam yerine koyupta bişey konuşmak istedim falan de kimse kimsedrn üstün değildir unutma kardeşim
10 YorumlaYanınızda başka kimse yokken bir kaç bakismadan sonra yanına git ve senden bekledim ama senin geleceğin yok diye ben geldim de. Tanışmak istediğini söyle. Bu konuşma onu kamcilar hırs yapar seninle o zamana kadar ilgilenmemisse bile o saatten sonra ilgilenmeye başlar. Artık girisinide getirissiniz heralde ;)
20 YorumlaOrtak arkadas falan bulmaya calis (ben ortak arkadas buliym dedim onun butun sinifiyle tanistim ahaahah herkez taniyo. Beni ama onunle konusamiyorum iste) :D
O da sana bakiyo mu?17 Yorumla
Soran+1 yılEvet baktı bana ya ayrica yok imkansız bulamıyorum
Soran+1 yılNereye geleyim ikimizde gizliyiz
Soran+1 yılTama. Olur
+1 yılBenimle evlenir misin? dediğim oldu. Göreceli. Şaşırıyorlar açılınca ama zaten adamı doğru seçtiysen problem çıkarmıyor abes görmüyor. Sinyal verirsen kendi de açılır.
111 Yorumla
Soran+1 yılNasil vercem sinyal zaten bakıyorum oda farketti azcık oda baktı ama baktıgımı kesinlikle biliyor
- +1 yıl
Yani genelde facebooktan ekliyor twitterdan takibe falan alıyorlar bu tarz durumlarda. Ben söylüyorum bir sıkıntı yaşamadım ama entellektüel açık görüşlü erkek olması gerekiyor. Hatta öz güvenimden etkilenmişlerdi bunu 2 kişiye yaptım. :) Davet ediyorum kahve içelim yemek yiyelim gibi aslında bu çıkma teklifidir. Konuşurken falan muhabbet ilerler ilerler sonunda kendilinden aaaa bir bakmışsın öpüyorsun :D
Soran+1 yılFacem ya da twitter im yok
- +1 yıl
Git söyle ne kaybedersin uygun bir dille söyle bir şeyler yapın tanı biraz bakalım
Soran+1 yılIste cesaret edemiyorum bide gidip ne diyim direk ben senden hoslanıyorum mu
- +1 yıl
Hayır o cesaret ister. Muhabbetin varsa bir şeyler yapalım mı falan de. Muhabbetin yoksa ortak arkadaş bul ortamda bir araya getirsinler. :)
Soran+1 yılHayir hicbirsekilde ortak arkadasim yok muhabbetimde yok
- +1 yıl
O zaman bir şey kaybetmezsin rezil de olmazsın. Eğer düzgün bir insansa senin cesaretini anlayacak beyne sahipse sorun çıkmaz. :)
- +1 yıl
Belki o da nası açılıcam diye düşünüyor?
Soran+1 yılBilmiyorumda erkekler gelir heralde yanına kızın
- +1 yıl
Gelsinler? Ne olacak? 1 gelir 2 gelir 3 gelir red edilince haaaa bu kız öyle değilmiş derler giderler.
+1 yılAferin kiz böyle hemcinslerimi görünce gurur duyuyorum. Birseyler hissediyorsan konuşacaksn baktın olmuyor ozaman cevabını almış olursun yoluna bakmaktan başka çaren kalmaz ama diğer türlü sadece bakışma nereye kadar. Git konuş bence ne kaybedersin ki
20 Yorumla
+1 yılÖncelikle sakın reddedilmekten korkma bunu kafana sok. Ayrıca çocuğa hoşlanıyorum dersen abez kaçmaz ki kaçıncı yüzyıldayız artık böyle tabuları açın. Yanına git sonra kıyıda konuş bu kadar basit.
13 Yorumla
Soran+1 yılNe diyeyim
- +1 yıl
Yanına git rahatsız olmazsanız sizinle bir şey konuşmak istiyorum de sonra. Senden hoşlanıyorum deyip hem numarasını al hemde kendi numaranı ver. Korkmayın bu kadar
Soran+1 yılTamsm tesekkür ederim
Ben tam uç kizdan teklif aldim bugüne kadar eline yuzne bakilit biriyim az o yüzden... Fakat eğer aklin varsa etme teklif çünkü karsindaki erkek sen duygularini actiginda götü kalkacak ve aklina ulan benden baskasina da etmiştir kesin bu deyip ya kabul etmiyecek ya da edecek fakat sizle amaci farklı olacak
10 YorumlaBöyle durumlarda devreye fedakar arkadaşlar girer. Biri gidip falan senden hoşlanıyormuş desin daha önceden seni tanımasa bile ilgi duyacaktır. Kendisi gelince deee kuralları sen belirlersin :) istediğin gibi evir çevir
11 Yorumla
Soran+1 yılOrtak arkadas yok
Tipine güveniosan ya da iyi ağız yapabiliosan git ama hiçbiri yoksa kaliteni boşuna düşürme yawru apla tavsiyesi
12 Yorumla
Soran+1 yılBence cok tipsiz bir insan degilim
- Aşk İlişkileri konusunda 318 cevap paylaştı.
+1 yılabes olmasada doğru değil. böyle bir his varsa onu hissedirebilmeli. ama aşkı ilan olmamalı. aşık sen değil onu kendine aşık etmelisin canım.
16 Yorumla
Soran+1 yılIcimde durdukça sikinti oluyor valla artık bıkma seviyesine geldim
- +1 yıl
ne diyeyim sabrına teslim olma derim ben.
Soran+1 yılSabırla alakasi yok gün gectikce asık oluyorum kendi içimde
- +1 yıl
sen kendine aşık et değerini çok iyi bilir o zaman
Soran+1 yılIste tanımadan aşık edemem nasıl olacak o
- +1 yıl
plotonik aşklarla nereye kadar.
+1 yılsadece merhaba demen yeterli olacaktır, gerisi çorap söküğü gibi gelecektir :) erkeklerin bir çoğunda çekimserlik var, cesaret eksikliği var, var oğlu var saymakla bitmez :) sen dediğimi dinle git yanına sadece bir merhaba... sonra ne oldugunu yazmayı unutma bize ;)
10 Yorumla
+1 yılAbes derken hoş bir fiil ve davranış değildir bu. Çünkü, hoşlansanız ne olacak? Dolayısıyla hoşlanmak, evlenmenin bir karşılığı ise, aile bireylerine durum arzedilir, olması gereken şekliyle ve ahlak da kuşanılarak evliliğe yol alınır. Eğer bu mümkün değilse, o erkeği tanıyan ve akraba olanlarına durum sizin tarafından arzedilir, görüşülür konuşulur. Hoşlanıyorum sözü bizleri telafisi mümkün olmayan fiillere düçar kılabilir aman dikkat!!!
10 Yorumla
+1 yılYanliz veya bir arkadasiyla fark etmez sadece uygun bir zaman bul cesaretini fulle yanina git olan biteni anlat ama biraz cekimser bir anlatı olsun fazla sırnasarak anlatirsan iyi olmaz baktin oluyo devm edersin zaten ya da dusundugungibi biri degilse olani anlatir ayrilirsin :)
00 Yorumla
+1 yılHoşlanıyorum olum senden kör müsün? Dersen aşık olur direk.. Ya da seviyorum l*n seni de. Bana biri öyle dese tamam abi derim hemen..
sadasfasdas :DD13 Yorumla
Soran+1 yılYok öyle yapamam
- +1 yıl
Şaka yaptım zaten ama şey yap tek olduğu zaman biraz konuşabilir miyiz de ve anlat bunlar utanılacak şeyler değil zaten cesaretinden dolayı bir etkilenir.
Soran+1 yılTamam insallah
Soyle gitsin. En kotu ne olabilir? Mabadi falan kalkarsa zaten olmamasi daha iyi olur. Ne oyle hemen iki lafa havalanacak. Kendine guven ve soyle. Cevap olumsuz olursa senin de bitirmen kolay olur. Ama boyle uzaktan seversen aci cekersin, unutamazsin.
00 Yorumla
+1 yılValla canım kaybetmek istemiyorsan soyleme ben söyledim olmadı çok pişmanım soyledigime
24 Yorumla
Soran+1 yılNe dedin o ne dedi
- +1 yıl
Ben senden çok hoşlanıyorum dedim o da ben evlenicek kız aramıyorum eglenicek kız arıyorum allah gönlüne göre versin dedi
Soran+1 yılFena carpmissin
- +1 yıl
Aynen öyle ama keşke dememektense en azından cevabını gördüm o bana yetti
+1 yılyalnız yakalamayı bekle bence ya da çevresi çoksa hiç yalnız kalmıyosa dediğin gibi de olur ay çok heyecanlı sen dene bunu bende cesaret alırım senden belki böyle bir akım başlar artık kızlarda teklif etmeli bence :D
10 Yorumla
+1 yılFarketmesini beklemeden aniden gitmek daha karlıydı ama olsun, yalnız yakala git söyle. Abeslik yok ki
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden farketmwden gitmwk daha karlıydı
- +1 yıl
Siz bayanlara düşünme süresi gerekebilir, erkek beyni öyle değildir. Bahsettiğin duum için senin olma ihtimali daha yüksek olurdu da ondan.
Soran+1 yılTamam tesekkur ederim
Önce günaydın mesajıyla basla bence yanına git normal bir konus ortak nokta falan derken zaten biseyler olur ama söylemen hic sıkıntı olmaz bence güzel bisey yapıyosun belki üzülebilrsin ama olsun hayat iste …
10 YorumlaBence ilk önce sana bakıp bakmadığını anlamalısın. Eğer senle ilgilenmiyorsa ona sevdiğini söylersen kötü olur. Kesinlikle ilk önce seninle ilgilenip, ilgilenmediğine bak. Böylece en azından daha m utlu olursun^^
10 Yorumlazor degıldır ılgınızı bellı etmek.. sonrasında tepkısıne bakın gelecektır muhtemelen oda sızden hoşlanmıssa.. acıkcası gıdıp dosdogru konusmakta ozguvenlı oldugunuzun ısaretıdır 1-0 onde baslarsınız bence..
10 Yorumladirek olmazda bisekilde tanis sonra sicak davran zatten erkek kendine cok sicak davranan kiza ilaki teklif eder az bir hoslansa bile tabi oldukca ilgili davrancan iltifat övgü nezaketli olcan ona karsi
10 YorumlaBana yapsa biri hiçte acayip bir durum gibi karşılamam. Normal yani insan sevebilir, hoşlanabilir. Ama her insan bir olmuyor. Kimisi gerçekten ego yapıp körleşebiliyor.
*iç ses* Karşındakinin kişiliğine bağlı.10 YorumlaYaklaş yanına aynen şöyle de öyle boş boş dönüyordum çekim alanına girdim yörüngende bana yer var mı de? ama sakın totişin oynamasın adam bildik söyledik de :)
12 Yorumla
Soran+1 yılYok bösver onu
Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı. Ben yanlış anlamam böyle birşey doğaldır ama herkes bu durumu normal değil basitlik olarak görebilir.. Dikkatli kurgulu hareket etmen lazım ki karşıda ki seni basit görmesin duygularını ciddiye alsın
11 Yorumla
Soran+1 yılNasil hareket etmeliyim sence
Kızın biri bana demişti güzel bir dille olmaz dedim cokta etkilenmemistim de onunda etkisi var. Red yemeye cesaretin varsa git bende uzulmustum o gün kız uzulmustur diye..
20 Yorumla
+1 yılBence yapma baştan falso veriyosun olmaz böyle başka çare bulmak lazım ortak arkadaş gibii.
12 Yorumla
Soran+1 yılYoķ ki
- +1 yıl
O zaman ortak arkadaş ediniceksin başka çare yok.
+1 yılBen konuştum bana ilgisi var zannetdm megersem yakin goruyomus da ne hissettgni blmyomus var mı böyle bse ya ama ne seviyorum dedm ne hoslanyrm havalanmasn diye sadece aramzda bseler var dedm ve hc bse olmadi keşke sylemsm en azından boşa uzlmyrm artık
10 YorumlaO da sana bakiyorsa git konuş, kaybetcek bişeyin yok. Evet yalniz olsun kesinlikle git senden hoslandim seninle konusup seni daha yakindan taninak isterim de. Ölüyorum bitiyorum moduna sokma hemen kendini
10 Yorumla
+1 yılCanım öyle bir sey yapma. Komik olursun cocugu pek tanımıyorum gerçi ama benden sana tavsiye ilgini belli edecek seyler yap mesela ona sürekli bak gözlerine eğer bir sey olacaksa o sekilde olur zaten cok düsünme akısına birak sen sadece ilgini belli et ☺️ Sıkma canını😊
10 YorumlaBence olabildigin kadar cool ol. Sakin ol sitres yapma yani kaş yapıcam derken göz çıkarma. Sanki karsinda knk varmis gibi, hemen konuya atlama yoksa çocuk korkar. Söyledikten sonra kacma. Yoksa rezil olursun. Yanlız gördüğün bir zamanda bul. Arkadaşlari sorun yaratir. Son bir şey, asla tek badina gitmee...
10 Yorumlabnce yalnıken konuşmalısın ama herseye hazırlıklı olmalısın reddedilmeyede hazır olmalısın denemeden bilemezsin içinde kalacağına söyle gitsin bnce bir kızda hislerini söyleyebilir
10 YorumlaEger kendine ozguvenin varsa yani ona layik oldugunu dusunuyorsan hicte cekinmi. Onun hosuna gidecektir ve sevinecektir. Mesela benim basima gelmiati ama o kizdan hoslanmiyordum zaten hicte gozumlede kesmiyordum. Ama bakistigim kiz var mesela keske gelip o bana dese :)
10 Yorumlaİlk adımı erkek atacak diye bir kural yok ortalıkta gidip söyleyebilirsin eğer doğru kişiyse bazı erkekler vardır hoşlandığını söyleyince götü kalkıp herkezi anlatır dikkat et
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyoo bana kız dedi böle böle die utanmadıda :D gayet net ve açıktı bir ara benimle bir yerlere gitmek istermisin dedi şaka ypaıosunn dedim oha skeydn bari flan dedim. d yok yok demedim. d
13 Yorumla
Soran+1 yılTepkin olumlumuydu ve dürüst ol götün kalktı mı
Cevap sahibi+1 yılilk önce inanmadım ciddimisin flan evet dedi bulusalım flan inanmadım 1.2 hafta ınternetten flan konuştuk sora bulustuk işte :D iyiydi ve götümde kalkmadı yani
Soran+1 yılTamam saol
+1 yılBen dedim valla. O günü hic unutmam. Hep gülümseyerk hatırlarm pisman da olmadım.
16 Yorumla
Soran+1 yılNasıl naptın istersen özelden detaylı anlatır mısın lütfen çok ihtiyacım var tavsiyeye
- +1 yıl
Burdan da anlatabilirim benim için sorun değill.. :) ders arasıydı cağırdım bişey konusabilir miyiz dedim arkadaşları bizi süzüyordu çıkışta konuşalım dedi. Çıkısta o çağırdı. Ben onum cebine bir siir koymustum kücül. kağıtta onu kimin yazdığını aryordu. Onu itiraf ettim ve onu sevdiğimi söyledim
Bayilacak gibi olmustum oda baya kızarmıstı.. ne günlerdi :D
Soran+1 yılOha sende şiir falan maşallah
- +1 yıl
Sorma :Dsen böyle yapma tabi. Sevgilisi oldugunu öğrendigim zaman cok üzülmüstüm. Ben olsun diye cok uğraştm. Ama nasip degilmis gün geldi duygular karşılıklı oldu ama aileler yanaşmadı. Ben onu sevdigimden emindim ve hep arkasında durdum sevgimin. Sende eminsen bişeleri göze al.
- +1 yıl
:) yok sınıf boştu öglen arasıydı arakadşm kapıyı gözledi bende parfumden ceketi bulup koydum. Sonra kim bana oyun oynuyo diye ayağı kaldırmış herkesi baktm olcak gbi degil mecbur itiraf ettim.
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜniversiteyi yeni kazandım ve biliyorsun herkes ilk yılında tanışmak ister birileriyle. Ben herkesten uzaktım utangacım biraz. bir kız yanıma geldi derslerle ilgili bir şeyler sordu ismini söyledi el sıkıştık. Ve şu an çıkıyoruz gayette mutluyuz. O benim yanıma gelmese ben gitmezdim böyle şeyler olmazdı
10 YorumlaBenim böyle birşey Başıma Geldi Kız Ne Kadar Güzel Olursa Olsun Ya Kısa Kescem Götm Başım Kalktı Bence Bu İşleri Erkeklere Bırakın :)
22 Yorumla
Soran+1 yılNasıl naptın ama ona kalırsada gelmez ben uzaktanbakarım
+1 yılDuygularını sadece erkekler mi dile getirmek zorunda? birde duygusal varlıklarız dersiniz ya ona ayar oluyorum.
21 Yorumla
Soran+1 yılCesaretim yok napayim
Cesaretini topla ve yanina git konusabilirmiyiz dersen hayir cevabi alirsin ihtimali var sadece senden cok hoslaniyorum söylemek istedim de ayril yanindan:)
10 Yorumla
+1 yılBence Artık günümüzde Bu tür Şeyler Çok Normal Karşılanıyor. Çünki Alışıldık Bir Durum :)
Bence Git Açık açık konuş ama egosu yüksek biri ise ters tepki alabilirsin10 YorumlaNiye kızlar bu tür durumlarda erkeklerden böyle şeyler bekler anlamam. zaten sürekli onlardan beklerseniz evde kalırsınız demedi demeyin.
15 Yorumla
Soran+1 yılAllah korusun
Soran+1 yılAma benim diyeceğim kisi peygamberimiz (s. a. v.) değil
Soran+1 yılTamam tesekkür ederin
Yanliz yakala erkeklerin ortasinda gidipte dersen gururu ortaya girer sonra sana yol verir git yanliz yakala cok iyi ogrenmek istersen anlatirim
12 Yorumla
Soran+1 yılAnlatır mısın
- +1 yıl
Erkegin sakin ve sinir olmadigi ani yakalayacaksin yaninda kimse olmayacak ne senin ne onun ve yanina gittiginde aklinda ne varsa istersen sacmala bisey gene olmaz cunku sevdigini anlayacaktir senden hoslandim de seni seviyorum deme cunku supheye dusurursun tamam aklima gelirse yazarim. . .
Sevgili olduğum kızların %80 lik olan kısmı bana açılmıştı ve birlikte olduğum kız sayısı şu an ki ile 44 :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence içinden geleni yap bende öyle yaptım ilk yazan ben oldum ilk açılam ben oldum şimdi 1 bucuk senelik evliyiz ve mutluyuz :)
11 Yorumla
Soran+1 yılHayırlı olsun
Bence çık karşısına ama yalniz konuşmamiz lazim senle deyip çek kenara açıkça şöyle ama ezilme karşısında dik dur belki aradin erkek o olabilir o yüzden bence konuşmanı tavsiye ederim gerisi sana kalmış
10 YorumlaYa bana ulassana mesaj olarak tam tersi durumdayiz. d
13 Yorumla
Soran+1 yılBu uyeye mesaj atamazsin diyor
Soran+1 yılYok xperimin ikiden buyuk olması gerwk mis sorunun birine ben yorum atıyom
+1 yılGel buraya de gelir zaten :D direk naber falan de devamı gelir zaten
18 Yorumla
Soran+1 yılSeninkide cok sacma
- +1 yıl
bak hemen bir insana senden hoşlanıyorum diyince şaşırıp seni tersleyebilir ben bunu yaptım ve terslendim :D ama şimdiki sevgilime ben gel diyip çagırdım yanıma ve naber dedim iyi m sen dedi ismini falan sordum öyle tanıştık ve ben onla 2 yıldır sevgiliyiz ve ona ilk günkü gibi aşıgım ayık ol :D
Soran+1 yılAma ben onu 2 aydır kesiyom oda farketti bana bakmaya başladı
- +1 yıl
benimki daha kısa bir süreydi ben 2 hafta bakıştık sonra ben çagırdım işte böle sert bir tavırla çagırdım yanıma uzaktan gelsene buraya dedim naber falan dedim işte ama sen şöle yap bak cesaretini topla yanına git telefonum donuyo falan de yapabilirmisin de
mesela konu öyle uzar her gördügünde yanına gidebilcegin bir sebebin olur
Soran+1 yılOha nasıl yapsın telefonumu ömrumde konusmadıgim insan
- +1 yıl
ya söliyceksin işte kızım merhaba ya bişi söleyebilrimiyim dersin oda evet der senden hoşlanıyosa :D sende ey şey dersin telefonum açılımıyo napçam dersin bilmiyorum bu telefonu kullanmyı dersin falan fistan
Soran+1 yılYok ya cok sacma :D
- +1 yıl
saçma gelebilir ama işe yarıyorrrrr :D
Yok olmaz rahat ol sadece sevgilisi yoksa tanışırsınız direk hoşlanıyorum deme tanışabilirmiyiz de?
11 Yorumla
Soran+1 yılYok ben uzatmak istemiyorum zaten anlamıstir o da hislandigimi
+1 yılyalnız yakala git söyle. Hep beklediğim bir durumdur ama gelen giden yok :D
14 Yorumla
Soran+1 yılSen yarat
- +1 yıl
olmuyor ki cancan :)
Soran+1 yılO zmaan sen git
- +1 yıl
ben hep yalnızım gelen yok , ben gidemiyorum çünkü öyle biri yok :D
senle konusmak istiyorum de lafa gir. yalnizken yap.
20 YorumlaSen sen ol karşı taraftan bekle geleceği varsa utanmadan gelır sen gıdersen alay konusu olu totosunu kaldırırsın
10 Yorumla
+1 yılçok abest kaçar direk kendini rezil eder erkeğin gözünde bitirir kendini ve itici.
20 Yorumla- Devamını Gör (195)
Devamını Gör(240)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kızın erkeğin yanına gidip senden hoşlanıyorum demesi sizce çok mu abes kaçar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar