Yeni tanışılan ve hoşlanılan kızın ısrarla aynı tabaktan yemek yemek istemesi nasıl yorumlanabilir? Evlilik çağındaki kızlar yorumlayın lütfen?

Uzun bir süreden sonra hayatı paylaşmak isteyebileceğim bir kızla tanıştım, bu nedenle hata yapmak istemiyorum. şu an için çok naif bir iletişimimiz var, arkadaş buluşmalarında görüşüyoruz. Son görüşmemizde ısrarla yemeğini benimle paylaşmak istedi. Tok olduğumu söylediğimde ise, beraber tatlı yemeği önerdi. Kabul edince tatlı ve iki kaşık alıp, yanıma oturdu. Açıkcası bu bence açık bir flört sinyali. Siz ne dersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Uzun bir süreden sonra hayatı paylaşmak isteyebileceğim bir kızla tanıştım, bu nedenle hata yapmak istemiyorum. şu an için çok naif bir iletişimimiz var, arkadaş buluşmalarında görüşüyoruz. Son görüşmemizde ısrarla yemeğini benimle paylaşmak istedi. Tok olduğumu söylediğimde ise, beraber tatlı yemeği önerdi. Kabul edince tatlı ve iki kaşık alıp, yanıma oturdu. Açıkcası bu bence açık bir flört sinyali. Sonrasında ise buluşma tekflime 'olabilir ama bu hafta çok yoğunum haberleşim dedi, bu nedemek?
Yeni tanışılan ve hoşlanılan kızın ısrarla aynı tabaktan yemek yemek istemesi nasıl yorumlanabilir? Evlilik çağındaki kızlar yorumlayın lütfen?
Cevapla