Bir erkeğe nasıl açılırım? Ne söyleyerek başlamalıyım ve ne zaman açılmalıyım?

3 yıldır aynı sınıftayız ve başından beri bir şeyler hissediyorum ve bu yıl daha da yoğunlaştı. Derslerde sürekli bakıyorum bazen göz göze geliyoruz hatta teneffüslerde de ona bakıyorum. Geçenlerde çok ince bir açık verdim. En yakın arkadaşıyla 9 yıldır aynı sınıftayız ona söylemeyi düşündüm ama çok saçma geldi. Lütfen bana yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ondan hoşlanan bir kız daha var.
Bir erkeğe nasıl açılırım? Ne söyleyerek başlamalıyım ve ne zaman açılmalıyım?
Cevapla