Erkekler sarışına bakar, sonunda esmer alırmış. Doğruluk payı var mı bu tezin?

Annem hep öyle der, sarışın kadınlar dikkat çekermiş ve erkekler doğal olarak bakarmış. Ama esmer güzeli ile evlenmek isterlermiş. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sarışınların -ben de dahil- hastalıklı gibi görünmesine ne diyorsunuz?
Erkekler sarışına bakar, sonunda esmer alırmış. Doğruluk payı var mı bu tezin?
Cevapla