Karşıma her çıkan insan nişan attığım için aranızda bir şey geçti mi diye soruyor?

aklıma kötü bir şey mi her karşıma çıkan bana aramızda bir şey geçti mi diye soruyor nişan atmamış olsaydık bunu bunu sormazlar mı değil minişan atmak kötü birşey mi sizin için program olur muartık bıktım kara leke gibi üstünde
Güncellemeler
+1 yıl
googleden konuşarak yazdım umarım yazılanları anlamışsınızdır
Karşıma her çıkan insan nişan attığım için aranızda bir şey geçti mi diye soruyor?
Cevapla