Tekliften sonra kızların sessiz kalmasının sebebi nedir ?

Diyelim ki esas oğlan 1 aydır takılıp hoşlandığı kıza niyetini belli etti ve biyerlerde buluşma istedi. Bayan bu durum karşısında bir süre sessizde takıldı ve sonradan bu hafta çok yoğun olduğuna dair fütursuzca bahaneler sallamaya başladı. Bir süre sonra hata yaptığını sanan esas oğlan "seni kaybetmek istemem, bir şansımız olsun istedim" içerikli bir özür mesajı gönderdi. Buna karşılık hatundan kaybettiğin birşey yok diye bir cevap aldı. Şimdi bu hatun birini mi bekliyor, kar zarar hesabı mı yapıyor, biraz süründürmek mi istiyor kolay lokma olmam hesabı ? acaba nedir ?
Tekliften sonra kızların sessiz kalmasının sebebi nedir ?
Cevapla