AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
197Cevap
bir zaman sonra demekki herşey bitiyor insan soğuyor içinden konuşmak gelmiyor...
Başka birisi vardır.. yana sizden fazla elektirik alamamıştır
Ben de bilmem ki o ince çizgiyi. Sahi, neden birden iletişim kopar?
Sıklır soğur bir çok sebebi olabilir takılma derim
konuşcak şey kalmıyo ya da konuşasın kalmıyo. mutlaka araya başka biri girmiştir aklın karışmıştır.
Sende sevmediği ya da yanlış anladığı bir şey olmuş olabilir sordun mu ona sebebi nedir diye?
benim de yaşadığım bir olay.. genelde eski arkadaşlarını unutamadığını hissettiğim zaman uzaklaştırıyorum kendimden..
karşılıklı inat olabilir iki tarafta kendi hayatına dönmüştür ama konuşmak istiyorsan yaz ona ve konuşmak için istekli olduğunu göster devam edersiniz
konuşulanlar yaşantıya dökülemeyince anlamsızlasır artık konuşmak. herkes kendi yoluna der bir taraf...
Herhangi birini bulmamla nedeni yoktur, o ışığı göremezsem anında keserim hiç acımam, zaman zamanım her şeyden değerlidir.
Belki size karşı hisleri değişmiştir. Sıkılmıştır bunalmistir ya da yalnız kalmaya ihtiyacı vardır falan birsuru sebebi olabilir
kesin net bir şey söylenmez bunun için her kesin kendine göre nedeni vardır bu da binlerce neden demek oluyor.
senden sıkılmıştır, başka kızlara yönelmeye başlamıştır. Ya da hakkında bir şey öğrenmiş olabilir:)
çok konuşmaya başladığı için yani her an mız mız eder ve bu beni sıkar
Cunku;
Hızlı giden atın boku, Seyrek düşer.
Yada;
Fazla samimiyet, Tez ayrilik getirirmiş.
başka birisine takılırsın ve karşılaştırmaya başlarsın. acı gelebilir ama gerçek
ya çok naz yaptın ya da vermişsindir adamın işi bitmiştir ondan kesilir
Ben soyliyim kuzum sevgilisi konusmasini istememistir
Bende öyleyim sıkılırım, ya mesaj atmam ya da konusmak istemedigimi soylerim :D
Bende merak ediyorum bunu panpiş hep öyle oluyor... Fazla samimiyet zarar.
Konusacak bisi kalmamistir icraata gecme kismi unutulmustur ;)
senden daha cazip birini bulmuştur muhabbetin sarmamiştir
bilmediğim bir sürü bana ters gelen seyleri çıkmıştır keserim umrumda olmaz.
arz talep meselesi bence :) birbirine uyuşmazsa bağlantı kesilir :)
Söylememesi gereken bir şey söylemiştir. Anlayışsızdır
aranıza soğukluk girmiştir ya da karşı taraf sevgli yapmıştır sizden sıkılmıştır
Ben çabuk soğuyup sıkılan bir insanım grcktn br yrdn snra kesiyorum konşmayı..
Konuştuğunuz birşey hoşuna gitmemiştir, veya başka konuşacak başka birini bulmuştur bir sürü şey olabilir yani
kal gelmiştir ikinizede ya da şöyle bişey var eğer yedeğini bulmadıysa senden vazgeçmez aynı keza sende öyle
Karşı taraf sürekli naz yapıyor, yok hastayım yok şu bu diyorsa yapabilirim. Malum fazla naz aşık usandırır!
Sıkılmış olabilir sevgilisi olmus olabilir begenmemis olabilir sadece vakit öldürmek icin konusmus olabilir
Ya bişey duymuştur biri bişey demiştir ya da başka birisi varsa aldatiyorum duygusu ağır basmistir bu olma ihtimali yüksektir
sıkıldığını düşünürsem yazmam
kesik cevaplar veriyorsa yazmam
kısır bir konuşma şeklini alıyorsa yazmamak gerekir zaten
sohbeti tek taraf devam ettiriyorsa bir yerde sıkılır karşısındakinin konuşmasını bekler eğer odun değilse sohbet ilerler
o erkegin salaklıgıdır bence kaybeden o olur ama erkekler çok sıkılan bir varlıklardır yenilik arayanlardır
ben kızda gördüm böyle. o dediğin erkekler de abaza hepimiz aynı değiliz:)
Ya yalnış giden bişeler olmuştur. veya istenilen elde edilememiştir. inat etmek yerine tek taraf veya iki tarafta pes etmiştir.
açıkcası ben kimseyle görüşmemeyi tercih ediyorum :/ çünkü aşık bile olsam o kişiyle yakınlasınca aniden soğuyorum :/ yani badboys lara ilgi duyarım :p
vaaay:)
Yeterince etkilenmemistir sonra baska kizlar oluyor onlarla konusuyorlar sikkilmis oluyorlar bosluk oluyor
Onun konustugu yeni kişiler senin konustugun yeni kişiler olmustur.. Ihtiyac duymazsiniz eskisi kadar birbirinize konusmalarda yavas yavas kesilir ve bir bakmissin cikmis hayatindan...
Çünkü o an başka bir iş yapıyorumdur ya da konuşmak istemiyorumdur.
O konuşmayı bırakırsa benle konuş diyemiyeceğim için :/ sıkılmıştır belki de
konu muhabbet uzun ve sıkıcı bide hep aynıysa sıkılmıştır konuşmaz.
Senle konusmak istemiyodur belki. Bide böyle düsün :)
Karşı taraf konuştuğu sürece ben de konuşurum...
***Yüzbaşı***
Sıkılmıştır ya da şu aralar meşguldur. Onun mesaj atmasını bekleme sen at
Uzun süre konuştuğunuz için hem konuşcak konu kalmaz hem sıkılırsınzz :/
bir şekilden soğumuşumdur. ya da soğutmuşumdur.
iki taraftan biri, arzu ettiği şeyi, uzun süre sonunda elde edemediğinden.. boşverir, yol verir :)
muhabbetler rutin bir hal almış, eve gelen misafir konuşmasına dönmüş olabilir , -ee daha daha nasılsın :D
seninle konuşurken başkalarıyla da konuşuyordur ve diğerini garantiye aldığında seninle iletişimini koparır
ya yeni birisi vardır ya da konuşacak pek birşey kalmamıştı konuşmak değilde yüzyüze görüşmeyi tercih etmelisin :)
onun benim arkamdan konuştuğunu veya arkamdan bir iş çevirdiğini anlarsam böyle şeyler yapabiliridim
Görüşmeye başladığı birisi vardır artık oda ona daha mantıklı gelmiştir daha tatlı zevkli gelmiştir.
KIRMIŞ OLABİLİRSİN ya da ONA DEĞER VERMİYORSUNN DİYE ALGILAMŞTA OLABİLİR
Birçok senaryo çıkabilir bundan.. eski sevgiliyle arkadaş çıkması gibi
bıkkınlık vardır, fikir uyuşmazlıkları anlaşılmıştır filan
alacağını almıştır ve sıkılmıştır artık yeni bişeyler arıyordur
çıkarlar bitmiştir.. mesala ben biriyle ne kadar konuşacağımı bilirim.
belki araba çarpmış kör olmuştur. olamaz mı olabilir..
Pat diye kesilmez sor bakalım ne cevap verecek belki geçerli sebepleri vardır.