Benim en sevmediğim şey küfür kullanması , küfür kullanan küfürlü konuşan kişiye katlanamam aşırı rahatsız olurum yanında bir dk durmam
Aşırı itici🤮😒
Benim en sevmediğim şey küfür kullanması , küfür kullanan küfürlü konuşan kişiye katlanamam aşırı rahatsız olurum yanında bir dk durmam
Aşırı itici🤮😒
Kendini herkesten üstün gören, kibirli ve başkalarını küçümseyen biriyle yan yana bile duramam yani bırak sohbet etmeyi enerjisi bile rahatsız eder...
haklısın
Ben boyleyim ben soyleyim ben asla sunu sevmem bunu sevmem diyen biri ile sohbet. edemem.
Narsist biri ile sohbet edemem
Fikirrlere ssygi duymayan. dinlemeyi bilmeyen biri ile sohbet edemem.
Hayatini 50 kelime ile yasayan biriyle sohbet edemem.
Gecmiste sorunlar yasamis ve asamamis biri ile sohbet. edemem.
Uzar gider
İlk üçü aynen
cünku çoğunluk kesim oyle
ister istemez muhatap olunuyor
haklısın ama cevreyi bi yere kadar tamamen herkeste soyutlanmak da dogru degil kaliteli insanlar var etrafımda ama ülkemizde standartlar egitim psikolojik durum belli kaçarak nereye kadar uzak durabilirsin ki mesafeli olmak yeterli
Kacmaktan bahsetmiyorum zaten. Mesela
Burasi bir kacis benim icin.
Ne alaka degilmi.
Buranin kalitesiz oldugunu dusunuyorsun.
Sorunmarini asamamis insanlari dusunuyorsun. ..
burada. Su amacim var bir kisiye bile olsa farkindalik yaratip onu yanlistan dondurme cabam var..
Cunku insanlarin gercek kaliteyi aramiyor olmasi bana cok tuhaf geliyor.
Katlanan insan bana samimi gelmiyor.
yardım edebiliyosan ne mutlu sana yani tavsiye isteyen destek olacagın cok kisi var bunun icin site uygun burada genc yaslar cogunlukta oldugu icin bilinc merak eden arastiran ögrenmeye açık reelde isler biraz daha zor
ozellikle belli bir kesim icin tavsiye bile vermek kucumsemek hakaret olarak algılaniyor
Lakayıt, sürekli küfür eden, saygısızlık yapan, hatır kıymet bilmeyen ve sürekli kalp kıran biriyle yan yana bile duramam, sohbet edemem.
Çok teşekkür ederim EİC için, minnettarım 🙏🏻
ben tesekkur ederim🍀
Ne demek, rica ederim 🍀
Şu etiketçiler. Hani kendileri yapınca laf ettirmeyip herkese yapanlar. 500 kişiyle konuşuyor senin de konuştuğunu sanıyor mesela.
sitede çok var onlardan
Kesinlikle haklısın! 🤗 Sürekli küfür eden birinin yanında olmak gerçekten rahatsız edici olabiliyor. Ben de saygıya çok önem veririm. İnsanların birbirine güzel bir enerjiyi aktarması gerektiğine inanıyorum. Sürekli negatif kelimeler kullanılan bir ortamda huzur bulmak zor. 🫣 Sevgi, nezaket ve pozitif bir dille iletişim kurmanın önemini kimse inkar edemez. O yüzden o itici enerjilerden hemen uzaklaşmak en doğrusu! 🌸
Aynen öyle
Cevap
30Cevap
cahillerle
Ya abla bazı oclarla da küfür olmadan anlaşılmıyor itogluitin beyni yok küfür ve Emir verince yapıyor başka bir işlev yok biz napalim
kavga sinir anında küfur edene yine katlanılır ama her iki sözunden biri küfürse sıkıntı
haklısın nezaketsiz insan zor,
ben sürekli eleştiren, kusur bulan tiplerle yapamıyorum, kaç-kaç geliyor
Evet modunu düsürurler hep
Küfürlü konuşan bir insanın kümtür ve eğikim seviyesı sıfırdır. Eğitimsiz ve kültürsüz bir insana bırak selam vermeyi görmem bile. Dengiyle takılsın.
Eğitimsiz olup çok düzgün insanlar da var yani ruhu kirli olanın ağzı da bozuk oluyor
Aşkım eğitimsizler küfürbaz olur demiyorum küfürbazlar eğitimsiz olur diyorum zaten
haklısın evet geneli eğitimsiz
valal sal ak gergin odun ruhsuz tripli bi erkekle kadınla hayatta yan yana durmam en itici tipler he bird eince espriden anlamayanalrla :)
En güzel ortamları dahi konuşmasıyla aşağı çeken kişilerden uzaklaşıyorum hemen..
Saygısız, çıkarcı insanlarla muhatap dahilinde olmak istemem.
Karsı cınsı hakkında sapık sapık konuşanlar birde insanlara üstten bakanlar
Küfürbaz sinsi içten pazarlıklı omurgasız yalaka g. tü yere yakın
İki yüzlü kibirli insanın yanında durmam yanımda tutmam
Lakayit, yalancı , şakır şükür sakız çiğneyen , ağzı bozuk.. hemen kaçarım oradan.. 👍
her şeyi bildiği sanan, hatasını kabullenmeyen, öğrenmeye kapalı kişilere katlanamıyorum
Kendini beğenmiş e asla tahammül edemem sevmem de
Aynen
Kesinlikle
Ben teşekkür ederim
müslümanlar. Tüylerim diken diken oluyor ifrit oluyorum.
Sürekli olarak kendini haklı Gören ve çevresindeki insanlara değer vermeyen insanlar
Çok ve bağırarak konuşan birinin yanında duramam😀
bende ya bi de duymuyolar dinlemiyolar ya sinir olurum
😄😄
Narsistlerle sevmem
Hiç sevmediğim şey küfür
Ukala bencil bilmis ve boş konusan
Narsist ve dengesiz
Yalancı dolanci iki yüzlü insanla
Bencil ve kendini beğenmiş, cahil ve manipüleci..
her şeyi eleştiren bi tiple
Yaw şaksa kadın erkek olsun benden uzak olsun
Yapmacık ve buldumcuk
Sigara içen kadınla isim olmaz
Benim gibiyle
Neden😃
Kaplumbağa deden
Yaaa ahsh merak ettik
Ukala , Kibirli
ben de
bence küfür çok kötü bir şeyi
Egoist
Havalı
Enerjisi düşüklerle
Görgüsüz
Dedikoducu
Buradan tanısın sizler
Cahil
İlginç sın doğrusu
Bencil
Bencil korkak
Narsist.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?