Konuştuğum kişiyle sohbetimiz çok iyi ilerlerken bir anda konuşmayı kesiyor ne yapmaya calışıyor?

merhabalar konuştuğum çocukla iyi anlaşıyoruz bildiğin flört gibi takılıyoruz ancak dün yazdığında yine çok tatlı konuştuk ama aniden konuşmayı kesti. İşin kötü kısmı bu ilk yapışı değil 2 kere daha yaptı ben de biraz hoşlandığım için hep olumlu cevap verdim bir daha yazarsa nasıl bir tepki vermeliyim?

Konuştuğum kişiyle sohbetimiz çok iyi ilerlerken bir anda konuşmayı kesiyor ne yapmaya calışıyor?
Cevapla