Ona karşı bir şeyler hissediyorum sanırım. Bundan ne çıkarılır sizce?

Arkadaşlar toplanın bişi sorcam?
Çok samimi olmadığım , yeni tanıştığım bir kız 4-5 kere sahurda mesaj atıyor, "sahura kalk uykucu :) " gibi espirili şekilde. ona karşı bişiler hissediyorum sanırım. bundan ne çıkarılır sizce. Tamam belki saçmalıyorum okey ama benim için önemli. Teşekkür ediyom. :)
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında başka olaylarda oldu.
-Bi ara yolda yürüyodum, oda arabadaydı. Camdan sarkıp beni çağırdı. ilk kez orda canlı görmüştüm.
-Bana "sana güveniyorum" dedi. Bende " Neden " dedim. " hiç öyle hissediyorum. Bide anlattıklarımı başkasına anlatmamışsın" dedi.
Aslında herkesle muhattap olmaz. Hatta kibirli bir insandır. Ama bana çok farklı davranıyor. Yabancıyım bu olaylara yardım.
Ona karşı bir şeyler hissediyorum sanırım. Bundan ne çıkarılır sizce?
Cevapla