Lez miyim acaba 4 senelik sevgilimden 1 kız için ayrıldım sanırım aşık oluyorum ama kaybedemem de onu?

4.5 senedir bir erkekle ilişki yaşıyorum ama Kardeşim dediğim bir kızla öylesine öpüştük artık çıkıyoruz ve kıza ilgi duyuyorum sevgilimden ayrıldım onun için lezbiyen mi oluyorum
Güncellemeler
+1 yıl
İpekfiliz eskiden kardeşim gibiydi ama sevgilim dediğim adamla çok şey yaşadık onu bırakmakta istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım yeni yeni başladı.ı
Lez miyim acaba 4 senelik sevgilimden 1 kız için ayrıldım sanırım aşık oluyorum ama kaybedemem de onu?
Cevapla