Sevgilimle ayrıyken başka bir kıza aşık oldum ve sevgilimle barıştık ne yapabilirim?

Evet doğru yaşım biraz genç yaklaşık 1 aylık bir ilişkim var ve 1 hafta gibi bir süre önce sevgilimle ayrıldık ayrılık acısı biraz koydu açıkçası arkadaşlarımla sarhoş olmak istedik ve biraz kafa dağıttık sarhoş halimle arkadaşımın bir arkadaşının yanına gittik kız o an gözüme çok güzel geldi öyle sonra ertesi gün hala başım falan ağrıyordu yine böyle sarhoş gibiydim sevgilimle barıştık barıştıktan sonra o kızla bir daha görüştüm ya sarılmalar öpmeler sevgi sözleri vesaire ben kendi sevgilimde bunları hiç görmemiştim ve galiba aşık oldum sevgilime ayrılmak istedigimi söylesem ve o kızla konuşmaya başlasam çok mu karaktersizce olur sevgilimle aslında ciddi bir ilişki içerisindeyim ama sadece 2 kez gördüğüm bir kızla 1 aylık sevgilimden daha fazla sevgi gördüm ilişkimi bitirmemmi lazım acaba bu platformadaki herkes açık ara yaş farkıyla benden büyüktür biraz fikir verseniz ayrılsam bile nasıl karaktersiz durumuna düşmeden ayrılabilirim şimdi düşününce sevgilimi cidden çok seviyordum ama ayrıldıktan sonraki bir hafta boyunca hiç haketmediğim şeylere maruz kaldım ve soğumuş hissediyorum izmirli olmamdan da kaynaklanıyor olabilir aslında ama cidden kafam çok karışık yardım eder misiniz

Sevgilimle ayrıyken başka bir kıza aşık oldum ve sevgilimle barıştık ne yapabilirim?
Cevapla