5 yıldır sevdiğim kızın önceden sevgilisi olmuş. Sevdamdan vazgeçmeli miyim?

5 yıldır bir kıza platonik aşığım. Onu çok seviyorum. Onun uğruna hiçbir kıza bile bakmadım, hepsini reddettim. Onunla gelecek düşünüyordum. Ama 10. sınıfta bir erkekle 3-4 hafta kadar çıktığını öğrendim. O erkeği de tanıyorum ben, aynı yerdeniz. Onun dışında sevgilisi olmadı. Bu durumu çok kafaya takıyorum ben o kızla evlensem bile ileride o çıktığı kişi bizi görüp içinden ''Ben bununla çıkıyordum şimdi kiminle evlenmiş'' demesi rahatsız eder. Beynimi tırmalar durur bu. Ona söylemeyeyim mi moralim çok bozuk?
5 yıldır sevdiğim kızın önceden sevgilisi olmuş. Sevdamdan vazgeçmeli miyim?
Cevapla