Evet çok güzel ve küçük saçları olmayan bir alnım var ne kadar hoş di mi ? Y a küçük saçları olanlar ne yapsın ? uzun saçlı beyler aynı probleme dahilsiniz saklanmayın gelin buraya.
Cevaplarınız için teşekkürler
Cevaplarınız için teşekkürler
Yumusak karnimdan vurdun antican..alnınin kenarlarından sac cıkmayan biri olmanın ezikliğini yaşadım hep..sen ahenkle dans eden o saclarinı savururken rüzgarlarda, ben ise cıksınlar diye jilet vurup dualı suyla yıkıyordum alnımı...
Sonuc olarak mağdurum :'(
benimde öyle oluyor ne yapmamı tavsiye edersin çıktığı gibi keseyim mi, kökünden mi kopartayım yoksa büyümesini mi bekleyim
benım öyle olmuyor :D
küçüklügümden beri, saçlarını alnına falan çok getirme önlerde kısa saçlar çıkar derlerdi ama hiç öyle bişi yok o durum kişiden kişiye göre degişir ben aylarca hatta yıllarca kakül ve perçem kullandım ama hiç bende öyle bir durum olmadı.
Çocukken olurdu öyle, şuan öyle bir problem yaşamıyorum.
En iyi cevaplar için, Teşekkür ederim :)
rica ederim
Cevap
3Cevap
Daha yeni kaytan bıyıklarımı alırken onları da çıkardım aradan :(
çirkinliğime çirkinlik kattığınız için tişikkirlir.bir de şakağımda ta eskiden kalma yara izi var.onu da yad edelim.diğer bütün güzellikleri örtüyor.olmayan güzellikleri tabii.ona da tişikkirlir.
Öyle Bir Problemim Yok
benim de
Direk ağda yaptır alnına
kim ?
alnında küçük kıl gibi şey çıkanlar kimlerse onlara diyorum
eferim :D
:DDD
ben olay yerini anlayamadım ki..
:?
öyle bir sorunum yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar