Kıza karşı bir şey hissediyor muyum? Hissetmek/ hissetmemek arasında gidip gelmek

kısaca anlatayım

bir kız var arada fark ediyorum bana baktığını tabi farkettiğim anda hemen bakmıyormuş gibi yapıyor

kızla sohbetim yok çünkü kız feminizm görüşüne sahip şimdi ne alaka derseniz kız bu görüşünden dolayı neredeyse hiç erkeklerle muhatap olmuyor konuşmuyor.

kıza karşı birşey hissediyor muyum? diye kendime soruyorum hiçbirşey sayamıyorum zaten bundan dolayı başlığı "hissetmek/hissetmemek arasında gidip gelmek" koydum

bu soruyu sordum ya rahatladım valla kaç gündür düşünüyordum :)

eeeeeee sizler ne düşünüyorsunuz ?

Güncellemeler
+1 yıl
kafama takdığım için birşeyler hissediyorum sanmışım :) yorum atanlara teşekkürler
Kıza karşı bir şey hissediyor muyum? Hissetmek/ hissetmemek arasında gidip gelmek
Cevapla