Yalnızlıktan kafayı yemek üzereyim niye arkadaşım yok benim?

3 Senedir sevgilim , 2 senedir arkadaşım yok.Sokakta hep yalnız dolaşıyorum , etrafımda gülen insanlar çokça

Sevgilileriyle arkadaşlarıyla dolaşırlar , kafelerde hep tek otururum , kimse bir merhaba demez.

Sohbetım kotu degıldır ama ınsanlar hep bana uzak artık bıktım usandım.

Yalnızlıktan ağlar oldum , biz kız benı görse kafasını çeviriyor anlamıyorum :(

Napmam lazım :((
Yalnızlıktan kafayı yemek üzereyim niye arkadaşım yok benim?
Cevapla