Çok yalnızım hiç arkadaşım yok?

Merhaba 23 yaşındayım ve hiç arkadaşım yok ailem dışında kimse yok yanımda (şükürler olsun) ilkokuldayken sınıf hocamla sıkıntılar yaşamıştım sınıf değiştirmek zorunda kaldım ne yeni gittiğim sınıfımda ki insanlar benle konuştu ne de eski sınıfımda ki insanlar liseye geçtiğimde oldu ama ondan sonra ben okul degistirdim o arkadaşım bana küstü eskisi gibi davranmadı bende dışarıda devam ederiz bizim arkadaşlığımız baki dedim ama eskisi gibi olmadı bende sonra bıraktım çıkardım hayatımdan hata yapmış olabilirim daha sonrasında özür diledim ama eskisi gibi olmadık. Universiteye geçtiğim de bir arkadaş grubumuz vardı iyiydi aslında aramız ama sonra araya panzeri girdi dağıldık ben yazdım yazdım ama hep yazınca da hep sonra bende yazmayı bıraktım. Bende kaçtım birazcık insanlardan ama onlarda bana hiç şans vermedi

Çok yalnızım hiç arkadaşım yok?
Cevapla