Eşiniz sizinle aynı odayı paylaşmasa ne düşünürsünüz?

Eşim bir iki aydır ayrı oda da uyuyor. konusmama rağmen istemiyor TV karsinda uyumak istediğini daha rahat ettiğini söylüyor ama ben bu duruma çok üzülüyorum. ben kocama sarilip yatmak istiyorum ama o yok. ne yapmalıyım kocam benden artık sıkılmış mi. ben biraktikca daha da kötü oluyor üstüne düşmek istemiyorum ama daha vurdumduymaz görmezlikten gelme yapıyor.

Eşiniz sizinle aynı odayı paylaşmasa ne düşünürsünüz?
Cevapla