Belki tek yatmaya alışık olduğu için sizden böyle bir şey de isteyebilir bu tür durumda peki sizin tepkiniz nasıl olur?

Belki tek yatmaya alışık olduğu için sizden böyle bir şey de isteyebilir bu tür durumda peki sizin tepkiniz nasıl olur?

Bunu ben isterim büyük ihtimal o yüzden eşime sormak lazım😅
Çok deli yatan biriyim yanımda biri olunca rahat uyuyamıyorum onu uyandırıp rahatsız ederim diye.
Yoo çıkarmam. Tasını tarağını toplasın :D kendine yatak bulsun.
Madem yataklar ayrı olacak niye evlendik 😂
Hiç onun davasını yapamam, biraz gözlemlerim sonra kapının önüne koyarım kendisini :D
Hiç düşünmeye bile gerek yok cano direk kapıya 😂
🤧 benden ayrı yatmak isteyen de, ne bileyim aklını peynir ekmekle yemiş olabilir djdj
Zaten böyle biri normal değildir canım 😂 normal biri sence böyle mi yapar sjsjjshfk
Normal değilse niye evlendim ben 😅
Teşekkür ederim Sarııı🥳
Yani birazcık tuhaf bir durum olur.
Cevap
13Cevap
Ayrı yatacaksak neden evlendim der boşardım. Eşimden ayrı yatmam ne olursa olsun birlikte uyuruz.
Üzülürüm sadece gece arada yanına gider öper geri gelirim
Anlardim. Rahat olmayabilir sonucta iki kisilik.
cok sorun etmem yatsın arada gelirse yanıma iyi olur.. ben de çok sevmem biriyle uyumayı
Ayrı odada ayrı yatakta uyumamak gerek ne olursa olsun
Kadınım, bana kırgın olduğu zaman bile yatağını ayirmamali. Ayırıyorsa, ben de yolumu ayırırım.
Karşıma alacak dürüst biri yok ancak bendegilim demeyi bilsin
Sırf alışkanlık yüzündense artık evli olduğumuzu hatırlatıp "Birlikte uyumaya alışmalısın." derdim. Daha makbul bir gerekçe sunarsa hoş görürdüm.. Çünkü uykum hafiftir.
Önce şaşırır, tamam git derim. İkinciyi yapmak isterse evi gez bakalım kapı neredeymiş, bulunca da aç bi dışarı çık hava al derim. :')
Kafasını gözünü çıkarırım
tabi ki sorun çıkarırım, olamaz öyle bi şey ben ayrı uyuyamam zaten o da gitmesin küs bile olsak üzülür ağlarım duygusala bağlarım olayı
Niye evlendik o zaman. Gitsin anasının evinde yatsın
Ayrı yatmayı hoş bulmam ama eğer çok istiyorsa aynı odada farklı yerlerde uyuyabiliriz.
Hayır çıkarmam zaten bende böyle biriyle uyumak istemem
Tamam diyip gece gizlice yanına giderim 🥲ben bir yapışkanım
Bu hiç hoşuma gitmezdi büyük ihtimalle sorun çıkarabilirdim
Bende peşine giderim sıkılınca da yataga götürürğm ayrı istemem
Çıkarırım tabi evlenmişiz o kadar madem benimle yatmıyor yanına başka kadın alsın oh ne ala
canım olması gerekir❗️ Baştan söylemeli ki evlenmezdim.
Sorun çıkarırım tabiki. Madem yalnız uyumayı seviyordu, evlenmeyecekti😊
Evlendikten sonra ne olursa olsun tek uyunmaması gerekir
Sorundan ziyade nedeni sorarım eğer problem varsa sorunu çözeriz
tek yatmaya alışıksa beyimiz evlenmeyecek. saçmalıklarla uğraşmam
evet yanii baştan söylesinde onu evlenmeyelim dkwpdldz
Neden evlendi o zaman 🤓
Dimi :D
Evlenmeyi düşünmüyorum...
Ayrı evlerde yaşadığımız kafa dengi bir kadın ile hayat arkadaşı olabiliriz...
Asla izin vermem yataktan gidicekse hayatımdan gitsin daha iyi
Evet hatta bunun için terapiye bile götürürüm yani evlilikte yataklar ayrilmamali
Saçma. Bunu kabul edecek insan olması mümkün değil.
Uyuyabilir her gece yan yana mi yatılır zaten sıkılırım ben
Evlenmeseydi o zaman bıraksın bu işleri hemen boşanma davası açardım bak bakım nasıl yatıyor hoş benimle de ayrı uyumak istiyor sa canım
Olmaz öyle şey
Nie evlendi o zmn evlenmeseydi
Geçerlı sebebi varsa olur atıyorum grip falandır ama durduk yere ıse boşanırım.
Büyük ihtimalle 1 ay trip atarım
Bazen olabilir
Sorun edecek konu degil bu
Evliliğin bir anlamı olmaz
Ayrı odada uyucaksa hiç evlenmeyelim
Olur annesinin evinde tek yatabilir
Ben ayrı yatmak isterim hep, umarım sorun etmez
Bu nasıl bir soru ya bu ne sacmalık
Birlikte uyuymayacksak nıye evlendim
Uyusun kendi ahmaklığı
Bende yanına giderim beraber uyuruz
Peki , bundan sonrasını görsün
Evet ayrı uyumak olmaz
Araya soğukluk getirirdi.
O nerede ben orada 😄
Tabi ki
Bosarim
Niye evlenmiski
Bazen olabilir
Banane
Kalbim kırılır
Üzülürdüm 🥺
Evet niye evlendik derdim
Yani sayılır
Çıkarırdım
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?