Uykusuzluk problemi çeken eşiniz, uykusunun hafif olduğu gerekçesiyle yalnız yatmak istediğini söylese, bu durumu anlayışla karşılar mıydınız?
Eşler arasına mesafe girmemeli. Özellik yatarken. Çünkü insan sarılıp uyuyunca her şeyin üstesinden gelir.
“İnsanın sevdiklerini uyurken seyretmekten, saçlarını öpmekten, açılmışsa şayet üstünü örtmekten mahrum olması, doğrusunu Allah bilir, günahlarına kefaret sayılsa yeridir.”
İbrahim Paşalı
Hem benim günahlarıma kefaret olamaz ki ayrı yatsa :)
Ne güzel söylemiş.
Yok o güzel söylemiş :P
Espri de yapamayacağız :)
Havalara uçarak kabul eder, çok çok çok anlayışla karşılardım :)
Kahkaha attım :)
Rica ederim :)
tabııkı... anlayıssızık olmayacaksa evlılıgın ne anlamı var. sonucta uyku ıhtıyacı ıcın. nolmus yanı 1-2 gece ayrı uyunduysa... uyumazsa daha huysuz bırını cekmektense, uyuyup ayrı kalmayı bın kere tercıh ederım.
Surekli aliskanlik haline getirdiyse bu ayri yatmayi
@Tolga171717 ozaman problem var demektır.
Cozulmeyen problemde sonu getirir
@Tolga171717 e tabııkı...
Aldatmaya jadar gider
@Tolga171717 hatta baslamıstır.
Bunu goze almali ayri yatmak isteyen
Aldatanada hak verilir bu durumda
@Tolga171717 bılınmez o.
Goze almistir aldatilmayi ki farkindadir
@Tolga171717 degıldır.
Aldatmalar %70 belkide daha fazla bunun en buyuk sebebi ilgisizlik
@Tolga171717 tolga sadece sizden 250 üzerinde bildirim geldi. Lütfen konuşmanızı özele taşır mısınız? Her üyenin altında sohbet ettiğiniz için bildirim fazlalığı yaşıyorum.
Fazla ilgi bunaltiyo insanlar ayri yatiyor iste acik ornegi yasiyoruz 😂kadinlari anlamak zor
Gider ayrı odada da üstüne çullanırım valla 😎
Hahahaha
Cevap
146Cevap
Çıkarırım tabiki..
Mesela, yanımda yatmak istediği zaman "başım ağrıyor" derim.. 😉
Ben kışlık döşek miyim, isteyince kullan istemeyince dolaba kaldır?
#Vesselam
Ne kaa nazlı bir bey :)
Ağırdan ağırdan tepki veriyor :)
Tabi ne sandın 😎
Aliskanlik haline getirmesini istemem. Tamam oyle cok sarilarak uyuyabilenlerden degilim. Aksine uyku pozisyonuma donup kicimi donup cok uyumusligum var ki oyle uyuyabiliyorum anca. Ama en azindan sabahlari elim bir yoklar yatagin diger kosesini :)
Bence de yoklasın zahmet oldu biraz ama :)
anlayisla karsilardim amaaaa yavru bir kedi gibi kapinin ucundan bakarak iyi geceler derim ve biraz oyle beklerim oda bana gel buraya esse. oglu essek deyip yanina cagirir vee bende ziplayarak kucaginda uyurum :) o bensiz uyuyamazki :)
kafasını gözünü yararım vallahi anasının evine gitsin o zaman bak sinirlendim
Sakin ol mesela dedi 😂
@Tolga171717 ben çok sakin bir insanım zaten
Yorumundan bunu anlayabiliyorum 😂
@Tolga171717 😀😀😀
Sakin hatun adam hakli kacmakla
@Tolga171717 neden haklıymış
Hayalin kasini gozunu yarmak hakli tabi 😂
@Tolga171717 haklıyım Tabi o da yalnız yatacağım demeyesin
@EHsyn84 bilmem
@EHsyn84 eee
benimde ayni problemim vardi kulak tikaci kullanıyorum bebekler gibi uyuyoruz sıcacık 😂😂
Faydasını gördünüz mü
Bana da lazım aslında seminerlerimde lazım oluyor.
Plastik kulak tikaclari var cok etkili meslegim geregi kullandim ses gecmiyo
Horlasada ayri yatmam 😉 bir erkek olarak
Cozumu vardir muhakkak cok yormayin
Sorun çıkarmaktan önce neden böyle bir şey istediğini sorardım
Uykusu hafif uyku problemi yaşıyor
Olsun
Telefonu olmazsa pc falan yoksa hepsi benim yanındaysa uyuyabilir güvenirim öyle 😂😂 ama herhalde uyuyamaz bende uyuyamam çünkü ben karanlıktan korkuyorum tek başıma hayatta kalamam odada o yüzden çok horluyorsa da ben uyumadan uyuyamaz 😇
buna karşı çıkarım
eşim benle uyyacak
alışacak çaresi yok):
Anlayış nerede :)
evlilikte bazı şeyler.. net olmalı
aynı yatakta olmalıyız..
hissetmek için birbirimizi.
soguk bir odada tek başıma uyuyacaksam neden evleneyim ki..
Azıcık maneviyat düşünelim efenim, ortada hastalık var sonuçta.
:)
hastalıklarını birlikte tedavi edecegiz işte :))
Yok artık, olmaz öyle şey, uyku ilacı içsin yanımda uyusun.
Uyku ilacı ölüme de götürebilir
Uyutmuyorsun anlasilan o yuzden 😉
Baska turlu uyutmuyorsundur belki horlamana alisabilir horlasan bile
Kurban olsun uyutmamana bu dert edilmez ediyorsa tedavi ettir
Dozunu kacirmamak lazim 😉
Ozaman gitsin babasının evine
Ben bir ömrü bir yatakta yastıkta yaşayacağım diye evlenirim yatak ayriysa ne işi var yanımda bosarim öyle kadını
Hayır tabiki benimle yatsın deli yatsamda bana katlanmak Zorunda 😂
Kurban olunur en deli yatislara ayri yatmanin bahanesi olmaz olursa evlilik olmaz
Böyle bir saçmalık mı var hayatta gidemez o yataktan. Öyle bir niyeti var ise anasının evine yollarım onu tıpış tıpış. Geldiği gibi gider. O zaman ne anladım ben evli olmaktan.
Problem olmaz heralde. Hatta geçen benim aklımdan geçti; benim ayrı odam olmalı. Hem eşler niye birlikte aynı odada kalmak zorunda ki? Kalmasalarda olur.
Olmaz yahuuuu
Belli bir süre için belki, ama sürekliliğinin olmasına müsade edemem. Eşim olacak adamın benden uzak başka bir odada uyumasına hiçbir durumda onay veremedim.
O ne saçma bir gerekçe. Gerçi böyle bir isteğin hiçbir mantıklı gerekçesi olamaz. Karı kocanın ayrı yatması saçmalıktır.
Bu mevzunun açılması bile bir sorun olduğunu gösterir.
daha detaylı olursa fikir paylaşabılırım. evlıyken ayrı yatmak ne demek ya. bunu engellleyıcı baska bır sebep var mı çocuk falan
çıkartırım tabi lan uyumasin olm ne uyuması ben 20 yıldır bir adamla uykusuz geçecek gecelerin hayalini kurarken uyuyani gebertirim
Horlama sende :)
Uyku problemi yaşıyorsa dahi gerekirse hiç kıpırdamadan yatarım yanında ama ayrı olmaz bunu kesinlikle kabul etmem , ne kadar kırgın , hasta, kavgalı da olsak o yatakta birlikte uyuyoruz.
Bana böyle bir sorunla gelse olay çıkacağını bilir.
kavga ne kadar şiddetli olursa olsun aynı yatağa girince biter tüm kırgınlıklar. şayet aynı yatağa girmiyorsa biten başka şeyler var demektir.
Ne sorunu ya :D
çift kişilik yatakta geniş geniş yatmak varken dicem de aga bu kız bizi yollamasın çekyata falan ahaha :D
Onun tek cozumu vardir cok vahsetle bir cinselik yasamak bak ozaman nasil uyuyordun misil misil
Cevap şok etkisi yarattı :D
Ama oyle bebegim
Hardsex hizli sert kadin erkegi yorabilir ama erkek yoramaz 😂
O kadina bagli odun gibi yatarsa tabi yorulmaz
Evet kadin hareketli olmali ancak bunun icin erkeginde hareketlendirmesi
Kadin hardsex sever basarisiz erkek bunu yapmadigi icin kaybeder
aldatıyor musun sevmiyor musun lan derdim. o değilde ayrı yatmak isteyen taraf ben olurdum çünkü ben çok deli yatym😃
Eşimi gerçekten tanıyor isem öyle bir sorununun oldugunu da bilirim ben de ona göre davranırım
Ayrı odalar kesinlikle olmaz!
bir süre evet bu durum düzelmezse eşimi tedavi ettiririm bu ne canım siz evlisiniz ya da eşsiniz olmaz yani
Yani bir sorun oldugu kesin
Cozum icin sorunu bilmek lazim ancak bir sorun olmayip ayri yatmak istiyorsa vahim
Gitsin uyusun sonra tekrar kucaklar geri odamiza getiririm 😆 gel kiz buraya sarilirim boyle yimisacikk ohh sorun morun kalmaz 😀
Hayır. Çünkü o odaya alışır ve bir daha benimle yatmak istemez. İnsan zamanla alışır. Hemen hafif olsa bile bunu düzeltebilir bence
Eşim olabilecek tek kişi var, o da ne yapmak istiyorsa özgür zaten, bir beklentim yok:)
-Gecen bol olsun.-
alışması lazım bence eşlerin ayrı yatması doğru değil
mumkunse aynı oda da yatmayalım derim gördükçe sinirlerim bozulmasın
beni tarif etmişsin evliliğin korktuğum yanlarından biri :/
Korkulacak nesi var
@KediSeven07 deli uyurum en uykum hafifdir ses ve kokuya karşı hassasım
İzin verir sonra uyudugunda kedi gibi sessizce yanına sokulurdum.
karşılamam ne anladm oyle evlılıkten cozumlerini arardık yani direk git yat sorun yok demem ben sarılıp uyumadıktan sonra ne anladım ki..
uykusuzluk kamuflaj değilse sorun olmaz da altında bişeyler varsa olmaz.
Süreklilik arz edicekse bunda başka bişey olduğunu düşünürüm
ayrı yatmak bir zaman sonra ilişkiyi bitirir çözüm yolu bulmak lazım uykuya
anlayış gösteririm tabi ki ama konuşup derdini de çözmeye çalışırım.
Alışırsa yer tekmeyi... yaa bensiz uyumasın ben ona sarılmak istiyorumm :(
Sen yanina git
yanımda olup uyuyamayıp eziyet çekmesini istemem asla
Karşılarım tabi. Hep Senin istediğin olmayacak bu hayatta.
Geçici olarak ama aliskanlik halinde bende evi ayiririm😂
Sorun olmaz. Sadece sevismek için aynı yatağı kullanmak kafi bence.
Birkaç günlüğüne bir şey demem ev onun sonuçta, takılsın kafasına göre. :) Ama sürekli olursa höst derim.😀
Evet. Niye ayrı odada uyumak istiyor ki. Direk evliliği zedeler
Pekala derdim. İlla ki eksiklik hissedilir, o eksikliği ise kedilerimle doldururdum. 😀
Olur mu öyle şey bir kadının yeri kocasının yanıdır
Oldu olacak birde mast. yapayım :) yalnız yatacaksam neden evleneyim?
Bencede yap ama seni gormesini sagla
Guzel bir fantazi oldugunu biliyorum erkek esinin zevk aldigini gormekten butuk zevk alir
3. kisi fantaziside olabilir ozelden yazdim ma kapali
Mesaj atabilirmisiniz
niyeeee :))) sen horluyorsan adam ne yapsın
@Janess yap kız yap tabi
@Janess kalpten gitmesin kız adam
Harika fikir. Hep bunu istemiştim.
Ney beni mi deniyordun? Mokoko olduk 😃
yerde yalnız yatardı. Çift kişilik yatakta ben yatardım. İkimizde rahat etmiş olurdukçi
aslaaa nedemek şimdi aklina bile getirmemeli ayrı yatmanın a harfıda çıkmamalı😈😈
Eğer gerekçesi varsa saygı duyarım yoksa zinhar olmaz 👎
Birkaç sefere mahsus ses çıkarmazdım ama devamlı olacaksa sorun olurdu benim için
Öyle birşey olmaz, olamaz. ! Her ne kadar küs olunursa olunsun, yataklar hiçbir zaman ayrılmamalı.
Şüphelenirdim yatsın ama bı daha da yanıma gelmesin hıh
lan sacmalik bu durum tamamen karşiyim bu duruma...
Her gün her gün öyle olursa, ilişki son bulur, herkeste böyledir bu. Ama bazen yapıyorsa, olabilir.
Nereye kadar gidecek bu böyle. Farklı çözümler bulmak yerek.
uyku sorunu olan benim zaten gunde 3 saatten fazla uyuyamıyorum oyle bir talepte bulunacağını sanmam eşim olsa bile :D
uykusuzluk sorunu varsa tabiki baska odada uyuyabilir
Hayatta oyle bı sey demeyecegını bılıyorum ama uyku sorunu yasasa zaten ben ona sunarım bunu
İçten içe kırılıp üzülsemde ona belli etmez anlayışla karşılardım. Uykusuz kalmasın sonuçta
Senden bunu duymak üzücü
Neden?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar