Çeyizi ben yapmak istiyorum diyen kayınvalidenin teklifine olumlu yanıt verir miydiniz?

Çeyizi ben yapmak istiyorum diyen kayınvalidenin teklifine olumlu yanıt verir miydiniz?

Bence herkes kendi üzerine düşeni yapmalı
Erkek tarafının onlara göre yapacakları var
Kız tarafının da kendine göre ve şu var kimsenin ipi ile kuyuya inilmez sonra ortaya gelirse biz yaptık diye canın sıkılabilir
Onu kesin derler zaten
Cevap
6Cevap
etmezdim eşim yapabilir
Senin evleneceğini Hiç sanmıyorum hayırlısı
Kabul etmezdim ama çok ısrar ederse onu kırmazdım
Senin zevkinide ön planda tutucaksa yapabilir bence
Evet doğru
Kayınvalidem yapsın yaaa şimdi biz de semt çocuğuyuz (köy çocuğu😂) annem anlamaz kiii😖
Semt ile Köy aynı şey mi
Kayınvaliden Umarım yapar
Hayır. Ben kendi anne babama bile bırakmadım. Başkasının aldığı şeyler kendiminmiş hissi vermiyor bana
Parasını o vereceksee tabiii kiiiiii 🤗🤗🤭
Tabii ki o verecek
Canımm kaynanammm aa yoksaaa annemm mi diyimm 🤭
İkisi de olur
Tabiki olur kalanında sen yapardin
Doğru kalanı da ben yapardım Hayır kardeşim yapmak istemiyorum belki🤣🤣
Hayır kabul etmem kendi çeyizimi kendim yaparım ne münasebet.
Canıma minnet yapsın isterim
Karışmasınlar bir zahmet
İlla karışırlar
Öyle oluyor görüyoruz duyuyoruz ve gelin damat arasında bitmeyen bir tartışma başlıyor onların yüzünden
Maalesef ki
Ederdim
İnsan kıyamaz kayınvalidesine 🤣🤣
Bak bu konuda haklısın böyle bir teklif gelirse insan asla reddetmemeli Bence de hele bu ekonomide
Bana Herkes çok saf diyor Öyle deme
O bana bağlı değil ki
Etmezdim ben otursun oturduğu yerde
Ederdim
etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?