AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Bence ne sebeple söylediği önemli. Cimriyse olmaz ama israf olmasın derse anlarım
Israfla cimrilik farklı şeylerdi zaten
Evet farklı şeyler. İnsan günlük hayatında cömert olur ama saçma sapan bir düğüne o parayı vermek istemeyebilir
Bence düğün diye kültür ortadan tamamen kalkmalı en mantıklısı
Kalkacağını pek düşünmüyorum
Pahalılıktan dolayı artık düğünü bırak evlenen bile yoktur
Olmaz mı dolu var talep dolu yani
Elinden gelse düğün yapmayalım dicek. Bu erkekler ne kadar basit yollara kaçıyor. Düğün yapacak g@t yok hiçbirinde seven sevdiği kız için herseyi yapar para konusunu bilr yapmaz
Evet fark ettiysen birçoğu da ev erkeği yani ne işi var doğal olarak ne eşi var
Işte böyle erkekler Hiçbir şey yapmadan ev sahibi olmak çocuk sahibi olmak istiyorlar hiçbir fedakarlık yapmadan
Yürüyerek değil koş depar atarak uzasklas dugun masrafından kısan senin bogazindan da kısar
İleride illa problem olur değil mi
Aklın yolu bir
Evet, illaki sorun olur sevgi Şu an göz karartıyor ama yarın öbür gün evlilik ilerledikçe herseyin farkına varılır ☺️
Muhakkak varılır
Bir de yani düğünden bile kaçıyorsa düşünsene her şeyden kaçar ileride
Düğünden kaciyorsasen hiç evlenme
Zorla evlencek gibi vibe aldım başını yakma bacım 😅
Evet adı evlilik olsun amacı
Kendini yakmaya değmez seviyorum deme zaman geçtikçe sevgi de biter.
Zaten böyle seviyorum diyerek evlenenler hep boşanıyor biliyor musun
Büyükler hep o yüzden der sevdiğiniz de değil mantığınıza uyanla evlilik yapın diye
Aynen biliyorum demek istediğim evlenirken paraya pula bakmayın parası vardır ama zorla evlencegi için yarım yamalak yapar herseyi durumu iyi olmayan gardır gerseyin en iyisini yapar
Seviyorsa yapıyorlar Gerçekten böyle
Mesela dikkat et bazı erkekler için bazı kadınlar çok büyük fedakarlıkta bulunur ancak erkek onu değersiz bulur gider kendi canını okuyan kadını değerli bulur Onun için her türlü masrafı yapar
Aynen öyle
Sağ olasın güzel düşüncelerin için, içimi açtın ❤️
Rica ederim
Bende düğün yapmak istemiyorum
Ciddi misin
Pişmanlık yaşamaz mısın
O parayla kocamla nikahtan sonra tatile çıkarım
Oha
Böyle düşünen birini görmek 😯😯
Bi an şok oldum kb 😂😂
Gezmek her zaman yapılacak bir şey hatta her yıl yapılması gereken bir şey çalışan çiftler açısından onu farklı Görmelisin
@Shazam6 ben de şık oldum yalnız değilsin
Herkes her yıl yapamıyor bence artik imkanlar daha da zorlasti
@Shazam6 her yıl mı her yıl
Evet her yıl
@Shazam6 iyiymiş
Sen her yıl tatil yapabiliyor musun?
Olur bence düğün zaten milleti doyurmak için saçma bir şekilde üretilmiş bir halk geleneği.
tabii ki olur cimrilik yüzünden değilde o parayı daha iyi bir yere harcamak istiyorsa emin ol bu konuyla alakalı bir problem yoktur
Genelde borçlarını kapatıyor erkekler bu durumda
Olmaz öyleleri kıymet bilmiyor sonrasında.
Evet bilmiyor
Neden olmasın ne bos takıntılarıniz var
Parasız bir hayat yaşayabilir misin ya da bütün Evin tüm para yükünü senin üstlenmeni istese erkek ne yaparsın
Düğün olmasın zorunlu bir şey değil boş nikah kıyıp evlenirim
Düğün istemiyorum zaten sorun değil
Öyle deme düğünsüz olur mu hiç
Insan ileride yapmadığı için Özlem duyuyormuş haberin olsun
Bu ekonomide nasıl düğün yapacak herkes Allah evlenenlere yardım etsin 🥲
Düğün yapacağın paraya gezersin hem hayalim zaten
Kuzum tamam öyle diyorsun da düğün yapamayan evliliği nasıl yönetsin ileride Sence Ev alabilir mi Düğüne pahalı diyorsa
Evlenen herkes ev mi alıyorlar herkesin kendi tercihi düğün yapmak istemek ben sadece sade nikah istiyorum sen düğün istiyorsundur inşallah yaparsın
Mesela düğün yapmak isteseydim tabi şu an erken daha zaten o konular için o zaman olmazdı
Ben herkes ev mi istiyor derken şöyle bir şey var biliyorsun ki kiralarla ilgili %25 zam olayı kalktı bu da kiracıyı zorlayan bir durum ama ev sahibinin de haklı olduğu bir nokta var ki evler çok pahalı Bu nedenle ev sahibi olmak gerçekten büyük bir avantaj elde para kalması açısından
Hem düğün hem ev almak o kadar parayı nereden bulacak millet çok zengin olması gerekiyor 🤔
Sadece düğün salonları yok mesela balo salonları var atıyorum 15 bine 20.000'e tutulabiliyor mesela böyle Küçük şeyleri dahi istemiyorsa biraz sıkıntı gibi bence
Yoksa İlla ev araba alsın demiyoruz Zaten bunlar artık günümüzde pahalı şeyler Tabii isteyene de saygı duyarım o ayrı ama biz yeni halden anlıyoruz ama en ufak şey bile yok yapamam çok önemli şeyler mesela düğün gibi bunlara dahi para veremem diyorsa Bence bir düşünülmesi lazım
Evet doğru o kadarını yapması gerekiyor zaten birini iyice tanımak lazım cimriler uzak dursun 😂
Kesinlikle öyle ilginin de Paranın da cimriliği Maalesef ki ayrılığı beraberinde getiriyor O yüzden uzak dursunlar bizden
olur bence zaten ben düğün düşünmüyorum
Yapma asyam öyle
Erkekler kendilerine para harcatan kadınları unutamazmış ve daha çok değer verirmiş öyle yazıyor haberlerde
bende eşimden airfrey robot süpürge kurutma makinesi istiyorum çok mu şey istiyorm djdjsj
Kuzu senin dediklerini zaten kız tarafı alıyor genellikle ama bence sen erkeğe aldırmaya çalış
🤣🤣🤣
o alır ya neden almasın sjsjsh
Peki bakalım
Bu düğünlerde damada, erkeklere masraf yaptırma merakı nedir? Birde bunu çevreye büyük bir başarı ile anlatan kesim var , damat tarafına bakıyorsun kanlı çarşaf sallayan kaynana var ülke timarhaneye döndü
Hiç masraf yapmamak bile yetenektir mümkün değil masraf olacak. Eğer masrafsız yaparsa saygı duyulur ya. Hangi ülkede evlilik yapılacak.
HİÇ diyenden olmaz.
Olmaz kesinlikle
Bide şey derler "düğüne harciycagimiz parayla araba alırız" fazla ömürleri yok ters cevaplar versen ayrılmaya hazırlar
Olur. Parayı başka yere harcamak istiyordur.
Genelde gezeriz deyip kendi borçlarını ödüyorlar sonra da tatsızlık çıkıyor senaryo bu
Evlenme hiç çöpe direkt
Öyle insan da Bence de olmaz
Vay canına iyiymiş
İyi miymiş
Nasil bir kafa bu
Sence nasıl bir kafa
Evlenmek isteyen birini bulmuşsun kaçırma
Öyle mi dersin
Sonuna kadar sözümün arkasındayım
Hayır değersiz bir şey değilim
Kim değersiz hissetmez ki
Zaten onun için yapıyorlar bence
olmaz kosarakkk uzaklasmalıııı
Kızlar olarak hepimiz aynı fikirdeyiz
Erkekler neden zevk farklı telden çalmış işlerine gelmediği için çok nadir olan kabul etmiş
Olur olur ben de öyle düşünüyorum
Olmaz işte ileride mutlaka problem çıkar
Çıkmazz
Sen bir dene görürsün
Yoo denedim
Olmamış Belli ki şekil o
Oldu oldu evliyim ben
Çok aktifsin bir evli için Yani buraya çok zaman harcayabiliyorsun
Haha değilim evet, buraya da bazen boş günler oluyor giriyorum
Hadi bakalım öyle olsun
Masraf yapmamak ne düğünün oluyor be adam😂
Evet ben de bunu anlatmaya çalışıyorum Ömründe bir kere olan
Bir durum ve bunun için bile 15.000 kadar bir masraf yapmak istemiyor Şaka gibi
Böyle bişey olamaz mecbur yapacak istermiyorda ne evleniyor sonucta
Yapması gerekiyor zaten
Aynen kesinlikle
Olur, düğün kadar saçma bir şey var mı?
Hayır olduğunu düşünmüyorum
Millete yedireceğiniz para ile tatile gidin daha iyi
Ne yaparsan yap bize ne hacı
Sen de fikrini söyle
Uzaklaş derim zaman kaybetme
Tamamen Aynı fikirdeyim
Bir de Barbie erkekler kızıyor
Ben masraf yapanını bulurum hayatım hadi sana bay
Çok da güzel demişsin en doğrusunu yapmışsın en baştan yol vermek en güzeli Umarım ben de senin gibi olabilirim
Canım ya seven insan gördüm ben son kuruşuna kadar sevdiğine harcayan lafını bile etmeyen.. cimrileri anneleri bile sevmesinn. Sadece bunu kabullenmek gerek 🙂
Düğün düşünen adamla olmaz.
Neden olmasın peki
Cimrilik artık bir boşanma nedeni
Gelinle olur damatla olmaz gelin karar vermelidir
O zaman bi zahmet sizde elinizi cebinize atın türkler için bahsediyorum
Bence de gelin karar vermelidir
@CielosM zaten atıyorlar Söz nişan kına gecesi hepsi kız tarafına ait
Bizde her şey bize ait biz kürt'üz
Adam bence haklı ama yine de sen bilirsin
İyi de o adam yalnız kalmaya mahkum bir adam
Cimrilik boşanma neden Ayrıca
cimrilik mi, evime eşime partnerime harcarım ama aileler akrabalar mutlu olsun diye bir şey yapmam
Zaten akrabalar için sormadım ben bunu
Soru açık ve net
düğüne yapılan masraf akrabalar ve elalem içindir kadın kendi için istiyorsa ayrı bir kutlama yapılır arkadaslar arasında her gelende kendi parasını öder. en güzel gelinlikte alınır
En güzel gelinlik dediğin şey en pahalı düğün salonu ile yarışır onu alamayan onu hiç yapamaz onu geçelim
gelinliği eşim için alıyorum. düğün salonunu cogunu tanımadığım insanlar için tutuyorum. benim bildiğim sevdiğim 20-30 kişi ile eglenmeyi tercih ederim
Aaa yok ben istemem öyle koca 😂
Sana Eli maşalı koca bulacağız
Güldürdün beni ya
Hep gül inşallah arkadaşım
Teşekkür ediyorum hepimiz için
🌹🌹🌹🌹
Tutumlu olmak iyidir ev bark sahibi olursun
Tutumlu olmak ayrı cimri olmak ayrı
Bu yapılan düpedüz cimriliktir
Olmaz uzaklaşmak lazım
Aklın yolu bir
Cimriyse uzaklaş cimri insan çekilmez
Cimri insan çok zor ya
Hele işte inanılmaz zor olur diye düşünüyorum
Damadın senden kaçması lazım.
Neden kaçması lazım
Soruyla alakasını çözemedim arkadaşım tam olarak
Gereksiz harcamaları kastediyorsa iyidir
O kadar çok gereksiz harcamalar ki
Ama şunu da unutma sana harcamazlar Eltin olur ona her şeyi yaparlar bu her zaman böyle olur
Asıl onla olur. Müsrif değil, ailesini gecindirir
Emin misin daha düğüne hayır diyor
Peki su soruyu sor. Düğün için yapacağımız harcamaları nasıl değerlendirmek istiyorsun?
Bu sorunun cevabını nasıl verecek sana?
Sonuçta düğün için bir masraf yapılacaktı ve bunun için maddiyat gerekecekti. Bu maddiyatı nasıl değerlendirecek? Bunun cevabı pinti mi, yoksa ailesini ömür boyu refah içerisinde yaşatacak ekonomik bilgi ve birikime sahip mi anlarsın
Uygun fiyatlı düğün salonları da var uygun fiyatlı Düğün yapmak da mümkün balo salonlarında Buna ne dersin
2 tane cevap vermişsin diğerini görmemişim pardon işte ona da bir cevap veremiyorlar olunca bakarız diyorlar Para Sence ileride bakıyorlar mı Hayır işte Bence evlilikte kavgalar bu sebeple oluşuyor
Olmaz illaki masraf olur
Olur ama onu bile yapmam derse
Bu adamdan olur mu
Şakasına diyordur
Umarım öyledir ya bence Şakası bile kötü arkadaşım ya İnsan içi almıyor böyle davranan bir erkeği
İnşallah gönlünce olur arkadaşım kalan kısmında evlenince alırsınız davetlilere birseyler getirir sorun etme
Şimdilik sadece sordum ama böyle bir şey olsaydı gerçekten çok alınırdım arkadaşım yani biliyorsun beni Alıngan bir insanım bu konularda
Bu konularda fazla alıngan olma eksikler inan iki tarafında çevresi ve desteği ile tamamlanır o yüzden birbirinizi kırmaya değmez kolay gelsin Allah yardımcınız olsun
.
Ben maddi konuda Alıngan olmam da yapabilecekleri konusunda Alıngan olurum hani benim için bir şey yapmadığını görürsem kırılırım
Seven insan sevdiğini kırmaz. Yapabileceğini yaparda kese annesinden babasından biraz ezik olabilir
Genelde dediğin gibi anne babasından ezilenler biraz böyle yapamıyorlar daha çok sanki ya da tam tersi oluyor eşine karşı çok daha fedakar oluyor tamamen ailesine yöneliyor 2 seçenek daha güzel tabii
Bende düğünleri hiç sevmiyorum yapı meselesi biraz
Tabii herkes sevmez
Düğün yapmak isteyen biri ile evlenmek istemem
Onlar da seni tercih etmez
Dugune harcayacagi parayi sana versin kabul et
Doğru dedin
daha akıllıca fikirleri varsa olur neden olmazsın
Düğün çok varoşça bence
Senin için varoş olmayan düğün nasıl olur
Düğün geçen bir şeyin varoş olmama ihtimali mi KENXJEJDNEJDJEJDJJEJDJEJFJEJFJEJDJEJDJ SÜNNET DÜĞÜNÜ. Evlilik için DÜĞÜN. Düğün mevlüdü. Hepsi de israf düğün mevlütlerinde dökülen yemeklerin haddi hesabı yok.
Bunu sadece ama davullu zurnalı olarak düşünme kokteyli de yapabilirsin öyle düşün aynı fikirde misin hala
Evet aynen aynı fikirdeyim. Kokteyli yaptığına akrabalarını da çağırırsın bir grup kınar bir grup da içer. Hepsi varoşça
Evlilik maddiyata göre değil hislere ve duygulara göre yapılmalı karşındakinin masraf yapmamasının nedenine odaklanmanda fayda var borçla geçen huzursuz bir evlilik yerine minimal ama mutlu ve huzurlu bir evlilik daha mantıklı
Zaten dügünün kendisi saçma sapan bir olay bir yıllı kazancını götür salona fotoğrarcıya daveticiye vs ver ondan sonra kıçın yırtılsın açıgı kapatmaya çalış her akıllı kadın o masraflar yerine altın alır bence geleceğine yatırım yapar
Olmaz hazır değilse girmesin bu işlere
Ben de Aynı fikirdeyim
Bazı erkekler bunun ne yazık ki tutumluluk olarak yorumluyor
İyi de hiç masraf yapmadan düğün olmaz ki
En basiti nikah bile olsa biz genç kızlar gelinlik hayali kurarız bunun saçı makyajı var
Çok aşırıya kacilmasa bile takısı var
Zaten basit bir nikah en azından davetliler bir tatlı ikramı olsun
Bu kadarinda bile gözü yoksa yalandan evlenmesin
Birçok olay var mesela bazıları var gelinlik bile 2 elden alıyorlar bazıları var ikinci el parasını bile gidiyor kız tarafını ödetiyor böyle Aileler de var
Bazıları var aman Hani Düğün Salonu bile tutmaya gerek yok gibi düşünüyorlar yok ileride o para ile gezeriz diyorlar Bir bakıyorsun ileride damadın kişisel borçları ödeniyor o parayla yani gelin ne yazık olmuyor mu sence de
Yok o parayla gelmezler evlenenler kadının iki bileziğine bile göz koyuyor
Yalan onlar
Gelinlik satın almaya karşıyım mesele sadece para değil boşa gidiyor evde yuk o yüzden kiralansin bence
Ama dediğim gibi düğüne verilecek parayla gezeriz olayı masal tifj
Hiç o düğüne vereceğimiz parayla gezeriz diyenlerin gezdiğini görmedim
Tam tersi nerede ucuzluk var nerede ikinci el var hep onları kovalarken gördüm hep bir mutsuzluk var yani
Tamam gereksiz aşırı masrafa karşıyım yalan yok
Ama öyle her şeyi bosverip yapmayalım diyen erkeğe de karşıyım
Ben de bunu diyorum işte adama diyorsun yorumlarda da 15.000 salon diyorsun aa o bile çok diyor yani Daha ne olabilir ki Bence böyle erkeklerle olmaz yani
Senin nişanlın falan mı bu bahsettiğin
Yoksa senden alakasız biri mi
Yok Benimle alakalı değil yani en azından Şu an için alakalı değil ama cimri birine Ben de denk gelmiştim
Sjjsdj kız öyle dert yandın ki dedim bu kızın başında var böyle biri
Bu arada tutumlu ayrı bir mevzu
Ama ne savurgan ne de cimri erkekten olmaz
Tutumlu erkek iyidir ama cimri erkek gerçekten tahammül edilecek gibi değildir Bir de bunlar her yönden cimri oluyor Sevgi ilgi yönünden de
Evet Allah adamı evlendiğine pişman edecek her kadın ve erkekten uzak tutsun normal insanları
Onları da ya full yalnız bıraksın ya da kendileri gibi olanla birleştirsin
Çok güzel dedim gerçekten
Umarım dediğin gibi herkes dengiyle birlikte olur kadını da erkeğe de
O evlene dursun ben müsait olunca gelcem jxjxjd
Bak bu cevap çok güzeldi
Zekice burcun ne merak ettim
Boğa 😅😅 senin? Jdnsjs
Benim burcum hasta belli oluyor mu
🤣🤣
Bu fahiş fiyatlarla fırsatçılara gün doğuyor kimse masraf yapmasın bence
olmaz askim kac kurtul
Peki
Olmaz
Bir ömür geçmez değil mi onlarla
Olur
Nasıl olacak yavru
Ben sade nikah istiyorum mesela. Düğün bana gereksiz geliyor
Sade nikah gerçekten güzel de yemekli olursa.
Öbür türlü de çok özensiz durıyor
Olunmaz çünkü o gün hayatımız boyunca ilk ve tek gerçekleşecek günümüzdür bir erkek ne kadar güçlü olduğunu o gün belirlemelidir
olmaz bas tekmeyi
🤣🤣🤣
Parani gotunge zok sie demeli🤣
Hak eder gerçekten
olmazz 😈
En çok bunlar yaranıyor
Bu kadar cimrisiyle de ömür geçmez kii🙄
Bence de
olmaz
Çoğu kadın olmaz demiş zaten
Olur tabi neden olmasın
Olmuyor işte
Hiç derken sıfır masraf değil ama çok abartmamak gerekiyor