
Gereksiz
Değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Düğün istemem istemedim hiç ve sevmemde. Sade bir nikâh ve yemek yeterli. Kaldı ki günümüzde düğün yapmak çok masraflı düğün için borca girip evlilikte her şeyden kısıp borcu kapatmaya çalışmaktansa düğün olmaması daha daha iyidir. Sade ve uçuk masraflı olmayan bir nikâh yapıp artan parayla yeni yerler keşfetmek tercihimdkr.
Ben düğün yapmam zaten evleneceğimi de sanmıyorum ama. Düğün masrafları, kişisel tercihlere ve bütçeye bağlı olarak değişebilir. Her çiftin düğününün nasıl olacağına ve ne kadar harcama yapacaklarına dair farklı beklentileri ve öncelikleri olabilir. Bu nedenle düğün masrafları gereksiz veya gerekli olarak kabul edilebilir. Aileler ve toplum, düğünlerle ilgili bazı beklentilere sahip olabilir. Bu beklentileri dengelemek ve anlayışlı bir şekilde ele almak önemlidir.
Binlikler harcatıp otunu pohunu isteyen kızlar kıymet görüyor😂😂 Düğün istemeyen kadına "kusurlumusun" diye bakılan bir coğrafya burası😂 Buna çok uygun bir deyim var "domuzdan kıl koparmak" diye😂 domuzdan ne koparsan kardır😂 istemediğiniz zaman size değer vermeyen, sizi kusurlu bulacak domuzlardan isteyebildiğiniz kadar isteyin😂
İşte bu ya
Şu şartlarda yapamam bence kafamdaki gibi olmaz memnun olmadığım sürece de olmasının bir manası yok sade bir nikah sonrasında bir tatil bu kadar
Cevap
17Cevap
Millet iki göbek aticam diye ben o kadar hem masrafı hemde stresi çekemem zaten hesapladigin zaman hemen hemen verdiğin parayı geri alıyorsun sadece stresi ve çektiğim koşuşturmayla kalıyorsun onun yerine düğün masrafları ile daha iyi bir balayına gitmek daha mantıklı geliyor
Gereksiz kendi şehrimden biriyle evlenirsem eğer nikah ama başka şehirde olursa imkan olursa burada iyi kötü bir davet vermek zorunda kalabilirim onun dışında bunu yapmak istemesemde imkanımız çok olursa yapılabilirdi her şey ama ben sadelikten yanayım
dine göre yemek ziyafeti vermek kişinin maddi durumuna göre gerekir sünnettir ama vacip değildir. Günümüzde yapılan tarzdadavul zurna karman çorman işler zaten caiz değil.
din harici görüş olaraksa ben beraber yaşardım zaten evlenmezdim ki niye düğün yapayım...
Hayatta düğün yapmam. Gider yurtdışında bali de mi nerede olursa artık nikahımı kıyar mis gibi balayımı yaparım. Gerekirse düğüne harcayacağımdan daha fazla harcarım. Ama düğün yapmam.
Bence değil, kişinin en özel günlerinden biri yaşanıyor
Kaç kere evlenicem aaa tabiki gerekli hersey gonlumce olmali
Gereksiz ya sadece çocuğa küçük bir anı fotoğrafı için bir kaç saatliğine gelinlik kiralanabilir kapalı bir ortamda falan onun dışında hiç umrumda bile değil bunlar.
Yapmadım. Bizden sonra herkes yapmamaya başladı, emin olun en iyisi yapmamak. Size kattığı bir şey yok, en az 5 yıl borcunu ödersiniz sadece.
nikah daha iyi düğüne verilen parayla borçlar kapanır ya da balayına gidilebilir
Düğüne verilen paralar altınlarla kapanıyor
Bence gereksiz 2 saat için dünya para vererek salon tutulması çok saçma geliyor bana
Salonsyz yap
Düğün asırı gereksiz bir şey millete gösteriş yapacaz diye kaç 100 bin gidiyor
Yapmayı düşünmüyorum o para farklı değerlendirilebilir
Ben gereksiz buluyorum sade bir nikahtan gitmeyi tercih ediyorum
Ben düğün istemiyorum belki sadece küçük bir kına organizasyonu yaparım
Düğün her zaman bana mantıksız geldi, nikah güzel ama, sade bir nikah en sevdiklerimizle
Ben düğünden ziyade balayı isterim, nikah yeterli bence
Düğün gereksiz boşu boşuna dedikodu , gösterişten ibaret ne gerek var o paraya tatil yaparım
Gereksiz bunun yerine lazım olan eşyamı alır evimi dizerim
Cogu gereksiz yemek organizasyon yorumu yazarken deprem oldu
Hayır, hiç düşünmüyorum. Düğün maddi manevi yük kesinlikle.
O parayla balayına giderim gerçi balayının da bir şey olduğu yok ama tatile bahane işte
Düğün yapmadım pişmanda değilim bana kalsa kınada yapmadım çok ısrar ettiler
Tamamen düğünde masrafı gereksiz direk. kiyin nikahi ben öyle yapacam tertemiz
Gerçekten gereksiz. O masraf ile düğün yapılacağına ev alınsın daha iyi olur benim düşünceme gore. Hatta yatak bile alınmasın gençler çalışsın alsın
Hem düğün yapıp hem de alınır
Evlendim düğün yapmadim sadece nikah ve minik bir kına gecesi evde
En uygun olan ama hani eskiden uygun şimdi dünya para
Bana göre gereksiz ama aşiret olduğumuz için babam düğünümü kesin yapar
Fazlasiyla gereksiz. Bugün en kötü düğün gecesi için masraf 250 bin tl. O parayla her sene Türkiyenin farkli bir sehrinde tatil yaparim
Şimdi düğün işi de tam ticaret olmuş
Değil yaparım tabii ki0
Düğünde yapmam evlenmemde
Yazma buraya o zaman
İstediğim yere yazarım küçük hanım 😂
erkeklere yüklenen maddi yük aşırı gereksiz
Erkekler maddi kadınlar olarak kadınları desteklemeliler bence kadına para harcamayınca başka kadınlara harcıyor
Tek cümleye 100 fikir sığdırdım haha
Ay maddi olarak desteklemeliler kadınları işte. Parayı eşine harcamayınca başkalarına harcıyo demek istedim
Erkeğin ve kadının görevleri var maddi desteklemicek ee napçak kadın onun çocuğunu büyütecek hayatına ona adayacak tabiki maddi destekleyecek
Sokağa atacak kadar para varsa yapılır
düğün yaptım
ve evet gereksizdi
Nikah sonrası güzel bir mekan yeterli olacaktır
Evlenecek olanlar düşünsün 😂😂😂
Yapmam, gereksiz.
Ya abartmamak lazim
İsteyen yapar istemeyen yapmaz
Dunyanin en gereksiz şeylerinden biri.
Gereksiz
Çok gereksiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?