AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Düğün için masraf yapmak hep saçma geliyor
Kişisine göre değişir tabii
Olur olur güzel olur
Bence pek mümkün değil bu
uzaklas
Kesinlikle katılıyorum sana uzaklaşmak en akılcı çözüm
Neden olmasın? Ben olsam öyle derdim. :)
Sonra da boşardı seni
Haklı olarak Hiç kızma
O kadar ciddi tepki verir miydi ya?
Bari en başında bu şartlar altında evlenmem desin de boşanma işiyle uğraşmayalım.
Ciddi tepki verir tabii
Yani ilgi ve para konusunda zaten para konusunda cimri olan ilgi konusunda da cimri olur değer verdiğini düşünmüyorum İnsan değer verdiği insana karşı cimri olamaz ya
Sizinle bu konuyu daha uzun ve ciddi konuşmak isterdim. Ama mesaj gönderemiyorum size...
Önce takip edip sonra vaz mı geçtiniz? :)
Artı verirken hızlı bir şekilde çok fazla yorum olduğu için yanlışlıkla takibe değmiş olabiliyorum sonra düzeltiyorum
Buradan konuştuk yani özelden konuşmaya gerek yok
Olur
Biz Kadınlar olarak olmaz dedik çoğumuz
O zaman ne güzel size daha sonradan parasızlıktan sızlanmayın ama
Olur
Pişman olursun bak ileride
Olmam
Öyle diyorsan peki
Olur çok iyi olur
Şaşırtıyorsunuz beni gerçekten
Böyle bir evlilikte sizce bir geçim olabilir mi maddi sorunların olduğu bir evlilikte
Belki diyor ki paramızla başkaları için büyük düğün masrafı yapmak yerine tatile gidelim
Ve emin ol hiç kimse o tatile de çıkamıyor Erkek kendi borçlarını ödüyor kadın ortada kalıyor ne düğünü oluyor Ne tatile çıkabiliyor düşün yani
Evlendim boşandım zaten🤣🤣🤣
Yani düğünüm olduda ne oldu
olur
Sen ciddi misin
Senin için hiçbir fedakarlıkta bulunmasın mı yani
Olmaz cimriligi Allah dahi sevmez
Değil mi Ben de öyle biliyorum
Özellikle eşe karşı olmaması gerekiyormuş cimriliğin
Olmaz
Bence de olmaz
Kaç kaç kaç kaç
Işte dediklerimi hak veren bir erkek daha
Olmaz bence
Bence de olmaz
Olmaz
Bir erkek olarak böyle dedin ya 🤣🤣
Erkolar taşlar seni
Doğruyu söyleyeyim de taşlayan buyursun
Kadın tarafından bakman güzel
Doğrunun kadın, erkek tarafı olmaz. Doğru tektir
Evet doğru tek Türk kadını erkeği o maske herkes senin gibi düşünse
Objektif olman çok mantıklı
Teşekkürler
Rica ederim ne demek
Kesinlikle olmaz
Erkek olarak dürüstsün
Eyvallah
Görüşürüz için ben teşekkür ederim
Rica ederim
💐❤️
Bence olur. Niye olmasin
Yani olur da kız kabul eder mi sence
Şöyle düşün düğüne masraf yerine ev alın ömür boyu rahat edin
Bir salona 50.000 altında para vermeyen kişi ev alır mı
Aynı zamanda arabada alır mı yani bunları Bir düşün bence ama samimiyetle cevap ver lütfen inanıyor musun sen alacağına
Olmaz tabi Ayten kendine gel. Masraf yapmayıp sesini çikartmazsan seni cepte görür. El üstünde tutulmazsın..
Olmaz
Bir ömür geçmez
Olur mu olur.
Ama haksızlık değil mi Bu kadın için
Sonuçta düğün dediğin şeyde bir kere oluyor
Ya kadın mutlu olacak ya da erkek mutsuz 😂😂
Maalesef ki ikisinden biri çok mutsuz oluyor gün sonunda
Sence hangisi daha mutsuz oluyor bence kadın
Genelde kadının dediği oluyor burada kadin daha mutlu sanki
Yani Duruma göre değişir
Ama mesela benim çok yakın bir arkadaşımda erkeğin dediği oldu Ancak boşandılar gün sonunda çünkü kızın hiçbir istediği olmuyordu böyle oluyor sonuç yani Dikkat et bak hep boşanıyorlar
Durum sizden yana diyebilirim erkek sevdiği kadın için elinden geleni yapar bence ama yine de dikkatli harcayın yoksa eşiniz borçları ödemek için mesai yapabilir sonra neden bu kadar göremiyorum demeyin.
Biliyor musun Ben de çalışan biriyim ve benim çoğu kadın arkadaşım eşinden daha yüksek maaşa sahip
Hatta birçok arkadaşım eşinin kardeşlerinin borcunu bile ödedi düşün yani
Yakın bir arkadaşım evlenmişti antalya da memur olduğu isten sevgilisi için istifa edip İstanbula geldi ve borca girip evlendi kendisi 5 yıl evli kaldi borcu bitmiyordu borç bitirip yine kredi çekip eşini çocuğunu tatile götürüyordu bir gün evine misafir oldum eşi parlement sigarasi içiyordu arkadaşım tütün sigarasi içtiğini görünce o gün bu evliliğin çok yürümeyecegini anladım 6 ay sonra boşanma kararı aldılar şimdi arkadaşım antalya otel de ahcilik yapıyor.
Benim dediğim bu değil ama tüm hayatını mahvetsin demiyorum yani küçük bir düğün dahi yapmayı Zul olarak görüyorsa bunu da kızın başına kakıyorsa bence bu evlilikte ileride maddiyatla ilgili büyük problemler çıkar mutsuzluk olur diyorum
Masraf derken cimri biriyse evet haklısın ama bu masrafı kendileri için başka birseye harciyacaklarsa bunda bir sorun görmüyorum.
Olmazzzzz
Şimdi erkekler bize kızacak
Olmaz düğün sevmiyorum
Bence gereksiz şeyleri kast etmiş olabilir
Olur
Masraf yapmadan nasıl yapacak o işi o
@evdekalmis1i bunu evde kalmamis1i cevaplamalı bence 😄
Cevaplıyorum işte masraf yapmadan düğün olur mu
Bence tam anlamadın , sen belki bu yüzden evde kaldın 😄
Hayır sen yazım yanlışı yaptın cevaplamalı değil cevaplamamalı yazacaktın kapis
Bence çok güzel olur
Olmaz
Konuşarak anlaşilmali
Olmaz. Fakirlere evlenmeyin.
Olmazzzz
Sen de hemen çizdin üstüne olmaz diye
E olmaz bacım zaten biz çok harcama yapmayız erkeğin demesine gerek yok hayatta bir defa evleniliuor
Evet bir kere evleniliyor Sonuçta dediğin gibi
Olur
Ben bu olan olur diyenlere ileride göreceğim
Kırılmaca darılmaca olmasın ama göreceğim
Neden ki benim çok var düğün yapmayan çevremde
Olmaz
Olur diyenlere şaşırıyorum
Olur diyenler de boş yapıyor, bir kez evleniyorum ben masraf da yapıcak bir zahmet
Zaten çok bir masraf demiyoruz bari 10.000 20.000'lik bir şey yapabilirsin onu da artık yapmayacağım diyorsa olur mu bundan
Cimri adamla iş olmz
Evet olmuyor gerçekten
Cimrilerle evlenenler genelde boşanıyor
Olmaz öyle biriyle
Zor değil mi
İleride de hep kısar
Yani balık başta kokar demiş atalarımız
Çok da doğru dememişler mi şimdi
Adam baştan cimriyim diyor yani bu adam ileride para konusunu Bence her zaman sorun yaratır Haksız mıyım
Doğru söylemişler
Atalarımızın her sözünü dinlemek lazım
Cimri her zaman cimridir onu değiştiremezsin
Uzak durmak en doğrusu
Haklısın bu arada her zaman sorun yaratır
Her konuda ileride oğlu olduğunda da o çocuğa ne ev alır ne bir şey yapar hani oğluyla da arası açılır Düşünsene erkekler evde istiyorlar mesela
Anne kuzusu biriyle evlenirsen vay hâline annesi ne derse onun dediği olur eşini asla dinlemez bir şey almaz
Iyy cimri o
Hem de nasıl bir büyük cimrilik hala kabul etmiyorlar bazıları
Olur..
Koşarak uzaklaşırım
@çaresizbirii999 nedir yardım konusu sorun silindi
dm gelin
Yazamıyorum Xper yok nst a var mı
? @çaresizbirii999
siz verin ekşyiim
Benvereyimekle, asrdef1919,
olur ve cok akillica
Olmaz knka.
Olmaz