• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Düğün davetiyesine "çocuklar gelmesin" yazmak kabaca bir hareket midir?

Bahtıgüzel00
Bahtıgüzel00 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 110
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor

2 kişiliktir, çocuklar hariç gibi ibareler kullanmak yanlış mı düğün davetiyesinde?

Düğün davetiyesine çocuklar gelmesin yazmak kabaca bir hareket midir?

#ÇeyizAlışverişi

Düğün davetiyesine "çocuklar gelmesin" yazmak kabaca bir hareket midir?
Cevapla
Çocuk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • DirilisRuhu
    DirilisRuhu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır kapı bir davranış değil bana göre niye biliyor musunuz çünkü çocuklar düğüne geldiği zaman ortalık karışıyor çocuklar durmuyor bir yerleri kırıyorlar bir şeyler yapıyorlar ya da yaramazlık yapan çocuklar oluyor bu sefer çocuğa bir şey dediğin zaman annesi babası alınıyor

    2
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet maalesef ki pasta savaşı yapan çocuklar var ve aileleri asla dur demiyor gelineme misafirlere mi huzursuzluk veriyorlar hiç dikkat etmiyorlar aileler

    • DirilisRuhu
      DirilisRuhu
      1 yıl

      O yüzden bence alınca kırılacak bir taraf yok ha diyelim ki çocuğundan dolayı gelemiyorsan adamın sen de altın borcu varsa bir şey borcu varsa onu gönder illa düğüne gelmek zorunda değilsin

En İyi Cevaplar

  • Princessax
    Princessax Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Ben zaten istediğim kişilere davetiye gönderirim. Öyle bir şeyi yazmak direkt kırıcı olur. Benim planım düğün değil kısa bir nikah töreni ve sadece az olarak en sevdiğim insanları çağırmak. Çocukları çok seviyorum açıkçası. Öyle olucağını düşündüğüm insanları çok yakınım değilse çağırmam olur biter ben kendimi düşünürüm o gün özel bir gün başkası kırılsada umrumda olmaz bazen kendi mutluluğun için bencil olacaksın. Hayat bana bunu öğretti.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazı insanlar düşünmüyor böyke detayları

      Yorumla
  • BOZKURDUM
    BOZKURDUM Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Bana göre kabaca bir harekettir ama ondan ziyade düşüncesizliktir. Çünkü belki çocuklarını bırakacak yer yoktur ya da nereye giderse çocuğunu götüren bir ailedir ve bu yüzden gelemez. Bence düşüncesizce bir harekettir ama tabi bu kişiye göre değişir

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet ama çocuklarına bakmayan çok kadın var

      Yorumla
    • BOZKURDUM
      BOZKURDUM
      1 yıl

      Doğru söylüyorsun o da düşüncesizlik oluyor. Bence çocuklara özel alan olmalı çocukları oraya koyabilirler aileler de oradan gözetleyebilir. Böylelikle çocuğuna bakmayan aileler bile düğüne gidebilir, bakanlar için de haksızlık olmaz. Gelin ve damat da rahat olur. Mutlu son sdkjsdjdsjkjds :D

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet çocuklar için alan olabilir

      Yorumla
  • NoShow
    NoShow Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl

    Çocuklar gelmesin yazılmaz zaten :D Davetiye 2 yetişkin içindir yazabilirsin. Davetimizde çocuklara özel menü ve ağırlama yoktur yazabilirsin :D Çocuklar gelmesin KABA ve Absürt olur :D Tepki çekersiniz :D

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

18

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    kabaca değil bence. bende çocuk çekemiyorum hiç

    2
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Aynen kuzum ben de anneleri bakmıyor

  • Onemortime
    Onemortime Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 88%
    1 yıl

    Oyle bir dugune istirak etmem.. Daha cocuklara bile tahammul edemeyen birilerinin dugununde ne isim var.. Ki katilmadigim oldu.. Benlik degil ve kaba bir hareket olarak bakiyorum. Sonrasinda ne gelecek lutfen eve gelirken coxugunuzu getirmeyin mi :)

    2
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama borç olarak önce altın taktıysan götürmen lazım

      Yorumla
    • Onemortime
      Onemortime
      1 yıl

      Altini gonderdim :).. Ben istirak etmem. Ama :)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Onlar ona bakıyor

      Yorumla
    • Onemortime
      Onemortime
      1 yıl

      Baksinlar. Benim oyle dertlerim yok.. Insanlarin cogu baktigi ve onel vereigi seyler zaten bana sacma ve absurd geliyor ama alistim :))

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı.

    değildir. milletin çocuğu düğünü mahvetmek zorunda değil. getirmesin çocuğunu falan zaten doğurmasını biliyorlar o düğüne çocuğu süsleyip hazırlanmasını biliyorlar ama çocuğa sahip çıkmasını bilmiyorlar. bunu bilmeyenin de ne evimde ne düğünümde işi olur

    2
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok doğru dedin, düşünsel gelişmişimini tamamlamamış insanları çekiyoruz düğünde.

      Yorumla
  • İlker65
    İlker65 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç ömrümde davetiyede çocuklar gelmesin diye yazıya rastlanmadim davetiye alan kişi isim yazılıyor kalemle davetiye basilirken
    Adresler küçük şiir kişi ler evlilikse sünnetse
    Anne baba isimler öyle olur tarih

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet genel olarak

      Yorumla
  • nurksyy7
    nurksyy7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    1 yıl

    Kaba bir davranış olarak algılamak isteyen öyle algılayabilir ama bence gayet mantıklı bir şey. Gelinin duvağına basan, düğün pastasını elleriyle yemeye çalışan çocuklar bile gördüm. Bunları ve benzeri şeyleri yaşamaya hiç niyetim yok, çocuklara iyi geceler.

    2
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazen gerekiyor

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Çocuklar gelir düğünlere, düğünler çocuklar varsa neşesini bulur. Çocuklar gelmesin katı bir tavır. Çocuğu bırakıp kimse gelemez zaten.. Koşturan, eğlenen çocuklar ortamı güzelleştirirler bana göre.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazıları çok çok çok yaramaz ama :)

      Yorumla
    • SheWolfWoman
      SheWolfWoman
      1 yıl

      İstisnalar olabilir ama genellikle çocuklar ortama neşe katıyorlar, çocuklar olmazsa ortam fazlasıyla sıkıcı oluyor gerçekten 😃

      Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    İşe yaramaz yemek yoksa eğlence yoksa daha sorun olur piyanist bi tarafını yırtıyor duyan yok iki kişilik davetiye yazısını takan yok ☺

    2
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İşte eğitimsizlşk böyle bir şey

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Yemek eğlence yoksa çay bardağı ve yemek tabağı bol miktarda borcam ve havlu geliyor ya da kimse yok birde davetiyeye boş diye trip atarlar takıda aklınca ceza kesiyor 😂😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yalıya kalkmamak için bahane canım o :)

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Kimsenin sadaka ve boş beleş lafını istemem iki kişi olsun adam gibi yeter bana bana kendi kendime oynarım ben😂😂😂

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Yok onlar sizden takıyı alıyor, düğün olunca en ufak şeyde öyle olursa gelmem diye bahane uyduruyor

      Yorumla
  • nannerl
    nannerl Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 76%
    1 yıl

    Aklima avrupa yakasinda aslinin dugunu geldi. Cocuklar ikidebir duvagina basiyordu kac defa dusecekti.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Doğru çok fenaydı

      Yorumla
  • dilekdiyorlar
    dilekdiyorlar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    bence öyle daha doğrusu bizim çevre öyle sosyetik düğünlere alışık değil

    2
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ama gereklilik bazı çocuklar duvağa asılıyor direkt

      Yorumla
    • dilekdiyorlar
      dilekdiyorlar
      1 yıl

      Bu aşırı hareketler önlenmeli.
      burada da sorumluluk aileye düşüyor

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Anneler için çocukları prens, prenses biliyorsun

      Yorumla
  • cαssíєєє u
    cαssíєєє Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Cesaret isteyen bi hareket bence akrabalar açısından

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Düğünde duvağa uçan veleti gördükten sonra haklı bulmadım değil

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      Ben de görmüştüm öyle bir şeyler ajsjsj

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Hayır aile de uyarmıyor çocuğunu. Bazen gerekiyor hak veriyorum artık

      Yorumla
    • cαssíєєє u
      cαssíєєє
      1 yıl

      Öyleleri için iyi oluyor tabii getirmesinler çocuklarını ama yine akraba arasında dedikodu döner o yüzden cesaret işi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet onlar dedikodu için geliyor düğüne unuttum :)

      Yorumla
  • MagarsuS
    MagarsuS Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    bence harika fikir çocuk bende sevmiyorum gereksiz kalabalık

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • BarışDeli
    BarışDeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    hem de nasıl... cok çirkin bir hareket. sana ne lan kiminle geleceğime sen mi karar vericen

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bence değişir

      Yorumla
    • BarışDeli
      BarışDeli
      1 yıl

      Ne değişir

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çocukların yaramazlık durumuna ve ailenin tutumuna göre

      Yorumla
    • BarışDeli
      BarışDeli
      1 yıl

      çocuğundan rahatsız olduğun insan düğüne davet ettiğin insan sonucta. özel gününe davet edecek kadar değerliyse cocugunun da yaramazlığını çeksin bi zahmet. cocuk zaten adı üzerinde

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen ne kimseden takı bekle ne kimsenin düğününe git. Çocuğunla izole olarak yaşa bebc~

      Yorumla
    • BarışDeli
      BarışDeli
      1 yıl

      bu mu yani olay. 2 takı için mi düğün yapılıyor, eğer böyleyse ben zaten gitmeyeyim. bu kadar anlamsız ve dğersizleştirmiş toplum herşeyi demek

      Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bence değil Çünkü çok yaramaz ortalığı dağıtan çocuk var 😅 efendi dursa uslu yani sorun olmaz da

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çocuklara dur da demiyorlar

      Yorumla
  • Asi_l
    Asi_l Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Evet şahsen ben kardeşlerim veya değer verdiğim birinin istenmediği ortamlara gitmek istemem

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kim ister

      Yorumla
  • GhostArt
    GhostArt Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Çok kötü bir hareket. Çocuklar hayatın neşesi, anlamı. Düğüne etkileri bile yok.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Olmaz mı çok yaramaz olanları var

      Yorumla
    • GhostArt
      GhostArt
      1 yıl

      Var evet ama ortalıkta koşuşturuyorlar en fazla. Şöyle düşünmek gerek; ya hiç olmasalar?

      Yorumla
  • lightOfMind
    lightOfMind Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    ne dediğin değil nasıl dediğin önemlidir aslında

    1
    6 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çoğu aynı kapıya çıkıyor

      Yorumla
    • lightOfMind
      lightOfMind
      1 yıl

      evet ama kırmadan üzmeden söylenir

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çocuklsr gelmesin lütfen yazanı da var o biraz garip

      Yorumla
    • lightOfMind
      lightOfMind
      1 yıl

      çocukların gelmemesini nedenleri ile anlatmak daha ikna edici olabilir :)

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Elbette ama yine de alınan alınıyor

      Yorumla
    • lightOfMind
      lightOfMind
      1 yıl

      aslında gerçekçi düşünseler kimse alınmaz
      çocuğun düğünde ne işi var şimdi diye

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    1 yıl

    Kabalık değil tercihtir, rahatsız olan var ise gelmez..

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet tercih

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Yanlış değil çocuklar içine ediyor düğünün. evde çizgi film izlesinler bebeler

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İzlemezler işte

      Yorumla
  • Edawps
    Edawps Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Hani bu bence bir kabalık değil daha çok tercihtir bu gelecek kişilerin çocuklarının nasıl olduğuna bağlı ama çocuğunu nereye bırakacakları sıkıntı

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İşte o kısmı zor

      Yorumla
  • doktorrguness
    doktorrguness Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    Gayet normal. Çocukların düğünleri nasıl mahvettiklerini görüyoruz. Lüzumu yok o kadar emeğe yazık olur

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gelinin üstüne atlayan var anne bakıyor öyle gel, yapma demek yok

      Yorumla
    • doktorrguness
      doktorrguness
      1 yıl

      Aynen öyle. Öyle insanları da çağırmamak lazım aslında

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazıları çok anlayışsız işte

      Yorumla
  • meraklıbiri4444
    meraklıbiri4444 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    Bence çok mantıklı 2 insanın mükemmel gününü berbat edebiliyorlar

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kesinlikle öyle

      Yorumla
  • bertu_30
    bertu_30 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    Asla gitmem kendi kendilerine düğünlerini yapsınlar.

    1
    2 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Nasıl öfkeli

      Yorumla
    • bertu_30
      bertu_30
      1 yıl

      Öfke değil yapılan terbiyesizlik.

      Yorumla
  • sariavokado
    sariavokado Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    1 yıl

    Bence de gelmemeli ya düğün yetişkin bireylerin katılması gereken bi topluluk diye düşünüyorum

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ben de aynı şeyi düşünüyorum

      Yorumla
  • gurbetci85
    gurbetci85 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 93%
    1 yıl

    bana böyle davetiye gelse, ben o dügüne gitmem. bunu saygisizlik olarak alirim. sanki hicbirimiz cocuk olmadik.

    1
    1 Yorumla
    • Hassas_Dokunuşlar
      Hassas_Dokunuşlar
      1 yıl

      @gurbetci85 👏👏👏
      Kesinlikle katılıyorum

      Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    1 yıl

    Millet çocuğunu nereye birakacak

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      İşte o da bir sorun

      Yorumla
  • ℓιуαяуαи
    ℓιуαяуαи Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 98%
    1 yıl

    Çocuksuz düğün olmazz, tadı yok

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çocuklsr çok yaramazlık yapıyor ama

      Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    1 yıl

    Tercih

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tabii ki

      Yorumla
  • proofstriker39
    proofstriker39 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    1 yıl

    Kesinlikle kabaca saçma sapan istek yanlış bşley

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Evet öyle

      Yorumla
  • Pool34
    Pool34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Çocuksuz düğün mu olur

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Olur tabii mis gibi

      Yorumla
  • cinvartonikyok
    cinvartonikyok Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Yoo gayet gerekli bir şey.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Gerçekten bazen gerekli

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    Yok değildir ben de yazarım

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Ben de yazarım gerekirse

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      1 yıl

      Çocuklara ait bir oyun alanı olsaydı iyi olurdu da

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazıları ona rağmen salonda koşturuyor çocuğu

      Yorumla
  • yeterrrrartıkkk
    yeterrrrartıkkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Evet. Gelecek olan da gelmez zaten.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bence onlar bahane arıyor gelmemek için

      Yorumla
  • MelisaWest
    MelisaWest Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Evet.

    1
    2 Yorumla
    • MelisaWest
      MelisaWest
      1 yıl

      Bana göre kaba değil ama insanlara kaba gelebilir askk

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kaba değil aslında

      Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Kaba değil bence

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Değişiyor tabii

      Yorumla
  • Merttt007
    Merttt007 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 100%
    1 yıl

    Evet

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Doğru dimi

      Yorumla
  • Aura2716
    Aura2716 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 88%
    1 yıl

    Kaba bence

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Biraz öyle

      Yorumla
  • _AnaisWatterson_
    _AnaisWatterson_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır.

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Tuhaf oluyor değil mi

      Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Yanlış değil

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazen gerekiyor

      Yorumla
  • sel61
    sel61 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Evettı

    1
    1 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      :)

      Yorumla
  • curlyboyyy
    curlyboyyy Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    Değil

    1
    5 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bence de bazılarının çocukları çok yaramaz oluyor

      Yorumla
    • curlyboyyy
      curlyboyyy
      1 yıl

      Düğün yapsam şahsen çocuk istemezdim. Çocukları pistten alın demek zorunda kalınmaz hem

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Bazıları çocuklarına hiç bakmıyor

      Yorumla
    • curlyboyyy
      curlyboyyy
      1 yıl

      Sorumsuz ebeveyn çok

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Çok fazla

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Kabaca değil çocukların ne işi var düğünde

    0
    0 Yorumla
  • GGƏĆƏ
    GGƏĆƏ Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 99%
    1 yıl

    Hakaret demeyelim de tercih

    0
    0 Yorumla
  • takılıkaldımiste
    takılıkaldımiste Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    1 yıl

    Yanlış

    1
    3 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Öyle mi dersin

      Yorumla
    • takılıkaldımiste
      takılıkaldımiste
      1 yıl

      Öyle tabiki çocuklar düğünün neşesi

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • omerdeniz5
    omerdeniz5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    1 yıl

    Evet kabaca

    1
    4 Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Sen olsan gider miydin böyle bir düğüne

      Yorumla
    • omerdeniz5
      omerdeniz5
      1 yıl

      Asla gitmezdim

      Yorumla
    • Bahtıgüzel00
      Bahtıgüzel00
      1 yıl

      Erkekler çok içerliyor

      Yorumla
    • omerdeniz5
      omerdeniz5
      1 yıl

      Yanlış düşünce böyle bir şey yazmak

      Yorumla
  • Sekiz
    Sekiz Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 99%
    1 yıl

    Hakaret ötesidir..

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Düğün davetiyesine "çocuklar gelmesin" yazmak kabaca bir hareket midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocukla düğün davetiyesi göndermek saygısızlık değil mi? 2 cevap verildi
Düğün davetiyesine çocuk gelmemesi icin ne yazılır? 8 cevap verildi
Düğüne çocukları çağırmamak? 7 cevap verildi
Düğün davetiyeme çocuklar gelmesin diye bunu yazdırmayı düşünüyorum, sizce iyi mi? 70 cevap verildi
Düğün davetiyesine çocuk yasak yazsam nasıl tepkiler görürüm? 103 cevap verildi
"Düğünümüz takısızdır" yazan düğün davetiyesi sizi o düğüne gitmeye ikna eder mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨