Bu kadar lükse gerek var mı?
Hâlbuki “Nikâhın en hayırlısı, kolay ve külfetsiz olanıdır”demiştir efendimiz...🌾
Hâlbuki “Nikâhın en hayırlısı, kolay ve külfetsiz olanıdır”demiştir efendimiz...🌾


evet gereksiz abartı çok şey var, bir de genel olarak geleneğe de gösteriş yapmak hava atmak için uyuluyo yani düğün yapmak için evlenen var😂
teşekkür ederim😊💜
Rica ederim 🌺💙
çünkü abartmayı sever bu halk
teşekkür ederim :)
Rica ederim
Cevap
5Cevap
Herkesin en değerli günlerinden biri çünkü
Umarım senin gibi düşünen birini severim ve oda beni sever ve evlenip çoluk çocuğa karışırız. Çok çok amin.
Gönlünüzce olsun inşallah.🌾🙏
Teşekkür ederim =))
Hepimizin gönlüne göre versin Rabbim.
Amin 🙏
Bakın len ben daha iyiyim demek için... sade nikah en güzeli arkadaş, evet de kalk, fazlası lazım değil.
Evet nasip olursa öyle yapmayı düşünüyorum. Oldukça sade.
bende öyle istiyorum ama düğün diye tutturuyor çıldırıcam :🥲
Umarım kabul eder. En güzeli bu. 🙏
Umarım ona da kabullendirebilirim çünkü gerçekten istemiyorum düğün falan..
Gönlünüzce olsun inşallah 🌾🌺🙏
Gelenek ve kültürel adetleri rekabetleştirip gösteriş unsuruna çevirdikleri için..,
O kadar parayı oraya harcamak yerine yetim öksüz çocuklara oyuncak kıyafet dağıt daha mantıklı, ya da gez çift olarak Türkiyeyi..,
Katılıyorum
Türkiye'de yaşıyorsan ailelerinde katılması gerekiyor 😅
Aileler de kabul ediyor.
Güzel
🙏🙏
🌼🌼
Ucuz düğün efsane balayı yapmaktan yanayım 👍
Evet daha iyi bir seçenek.
Halbuki düğün şart değil. Katılıyorum
Sadece günümüzde değil
Eskiden bu kadar masraf yapılmıyordu.
Kendi büyüdüğüm çevre için en azından böyleydi.
Es dost akraba gectiler. Sosyal medya danslari vs
Gelenek çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar