Neden düğünlerde hep oyun havası oynanır ki?

Her dügünde oyun havası görmekten bıktım usandım artık. Neden hep saatlerce oyun havası oynanır ki? Başka bir şey bilinmiyor mu? Halay ve kolbastı ´da var mesela, ben şahsen daha çok tercih ediyorum, çünkü daha harekeli müzikleri ve insan oynarken bile kıpır kıpır oluyor. Hiç değilse halay ve kolbastı´da oynayınca bir değişiklik olur diye düsünüyorum, ama davet edildiğim dügünlerde neredeyse hiç göremiyorum maalesef. Hep oyun havası görmek bu yüzden zamanla canımı sıkmaya başlıyor. Sanırım memlekete göre değiştiği için herkeste farklı olur düğünlerde. Peki siz oyun havasını sever misiniz?
Neden düğünlerde hep oyun havası oynanır ki?
Cevapla