Alışveriş & Hediyeler Çeyiz alışverişinin sadece gelinle damat arasında olması bencillik mi? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Kayınvalide ve diğer aile bireylerinin fikirlerinin alınmasına gerek var mı? Çeyiz alışverişinin sadece gelinle damat arasında olması bencillik mi? Cevapla Alışveriş Soruları Çeyiz Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı. bencillik değildir 1 0 Yorumla
mertyedek1 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Gerek yok. Diger kisilerin yapmasi gereken tek sey dugune katilmak 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Çok güzel dedin Yorumla
işil70 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 96% 1 yıl Evlilik sadece 2 kişi arasındadır 2. ve 3. Kişilerin zırvıntısına hiç gerek yok 1 0 Yorumla
MagarsuS Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl niye bencillik olsun kaynanana kullanmıcak sonuçta 3 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Karışır onlar Yorumla MagarsuS 1 yıl baştan sınırları çizmek lazım Yorumla
Kuullanıcıııı Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Hayır onlara neymiş 2 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Karışmadan yapamaz onlar Yorumla Kuullanıcıııı 1 yıl Yapamazlar işte zaten her şeye fikirlerini söylerler o yüzden gelinle damat elinden geldikleri kadar karıştırmayacaklar Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Gelin ve damat dışında herkes olmalı diye düşünüyorum aileleri anca mutlu ederiz 0 0 Yorumla
buseelendinizz Takip Et Xper 5 Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Bence olmamalı sonuçta kullanacak olan sizsiniz 1 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Kadın ve erkek arasında olması kâfi gelir. 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı. değildir 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
bencillik değildir
Gerek yok. Diger kisilerin yapmasi gereken tek sey dugune katilmak
Çok güzel dedin
Evlilik sadece 2 kişi arasındadır 2. ve 3. Kişilerin zırvıntısına hiç gerek yok
niye bencillik olsun kaynanana kullanmıcak sonuçta
Karışır onlar
baştan sınırları çizmek lazım
Hayır onlara neymiş
Karışmadan yapamaz onlar
Yapamazlar işte zaten her şeye fikirlerini söylerler o yüzden gelinle damat elinden geldikleri kadar karıştırmayacaklar
Gelin ve damat dışında herkes olmalı diye düşünüyorum aileleri anca mutlu ederiz
Bence olmamalı sonuçta kullanacak olan sizsiniz
Kadın ve erkek arasında olması kâfi gelir.
Digerleri alirsa olmazzz xd 🖤
Siz ne kullanıcaksanız onu alın
değildir
Eşit almak lazım