Arkadaşlar merhaba 3-4 yıllık uzak mesafe bir ilişkim var aileler ilk tanıştığında sorun çıkmıştı şu an da araları iyi gibi ama bir sorunumuz var takı sorunu
biz erkek tarafına misafirliğe gittiğimizde evleri gayet iyi maddi durumları gayet iyi gözüküyordu arabaları modeli bizimkinden bile yüksekti babası düz memur evlilik sürecini konuşurken ilk zamanlarda düğün isteyen babası Elbistan depreminden sonra düğünden vazgeçti sebebi verilen kayıplar ve Elbistan halkının çektiği zorluk felan bu yüzden düğünü Mevlüt şeklinde düşündüler bizim içinde uygundu ama babamlar neden bir anda vazgeçtiler felan diye altından bişi aramaya başladı
takı sorununa gelirsek babası söz de fazla bir şey takmayız nikahta takı takılır dedi sonrasında da kızımızın hazırda 3 bileziği var zaten dendi ama tabi ailem evini ve durumlarını görünce 3 bilezik az dedi bende orada açıkçası sesimi çıkartamadım ne diyebilirdim ki annemin çevresi ve genelde gittiğimiz düğünlerde düğünde erkek tarafı 8 bilezik 1 5 i bir yerde taktığı içinde bende bunu sevgilime söyledim onda strelendi dertlendi ve küçük tartışma çıktı bunu duyan annesi de bu ne biçim aile para göz felan diyip kız seni sevmiyor paracı imasında bulunmuş ben annesine yazdığımda da bu 3 olur artar ya da azalır takmayın kafanıza dedi sizce ben ne yapmalıyım ailem beni bunlar sana takmayacak ev dizme işininde oğlana yükleyecek borç içinde kalacaksınız bak diye üstüme geliyor
ne yapmamı önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ailen hakli... böyle iyi niyetli davranilan Kizlar sonrasi hüsran oluniyor... konu burada para değil Saygi ve maalesef bazi kişiler Saygiyi vermeli icin istiyorum deyip ortayi bulunmali... öyle onlar 3 deyince tamam deme bekleyelim düğüne acele etmeyelim sizde zorda kalmayin vs deyince tamam deyip gereksiz uzatirlarsa birikim işini Ailenin dediğini dinlemelisin... Kayinvalide Adayi nerden duydu sizin konuşmanizi? Bazi konulari birbirinizin ismini kullanmadan haletmeniz gerekir yani o kişi icin gecerliydi...
Sevgilim telefonu kapattıktan sonra streslerimiş annesi sorunca da anlatmış 2026 da olacaktı normalde ama benim KPSS sınavım var ve o zaman olursa benim sınavıma çok engel olacak diye biraz öne çektik ne yapacağımı bilmiyorum şimdi de
Bekleyin mesleğini almadan asla evlenme mesleğin büyük ve en değerli altin bilesiktir bi kizsin. Sevgilin ne diyor bu altin işine?
O babasına da söylemiş 3 az diye hani boş ver diyor ne kadar takabiliyorlarsa taksınlar durumumuz düzelince zamanla ben sana takarım istediğin her şeyi kavga olmadan halledelim bu işi dedi
Ailen ne diyor?
Bizim kadar mutsuz olmaya, olumsuzu bulmaya ya da yaratmaya eğilimli çok az toplum vardır. Sen bu çocuktan, sana sevgisinden ve kendinden eminsen iş bitmiştir ya. Büyüklerin buradaki rolü zorlaştırmak değil kolaylaştırmak olmalı. Bence ailenle konuş ve ara yolu bulmaları konusunda ricacı ol. Yoksa çok yüz göz olunur ve olan sizin aranızdakilere olur. Evlenseniz bile şu olayların gerilimi peşinizi bırakmaz.