Aile arasındaki nişana arkadaşlar çağrılmazsa ayıp mı olur?

nişanımı aile arasında yapmayı düşünüyorum, en en en yakın bir iki arkadaşıma haber vericem tabiki fakat o bir iki kişi dışında yinede yakın olduğum baya fazla arkadaşım var, onları çağırmamak çok mu ayıp olur? hepsini çağırmaya kalksam ev kaldırmaz.

Aile arasındaki nişana arkadaşlar çağrılmazsa ayıp mı olur?
Cevapla